بازگشت به رابطه تمام شده

بازگشت به رابطه عاطفی تمام شده

 

اگر رابطه عاطفی شما دچار مشکل شده است و از عشق زندگی تان جدا شده اید، حتما می دانید که این اتفاق چه تجربه سختی بوده است.

در این شرایط شما با بحران های زیادی روبه رو هستید. از یک طرف باید درد دل تان را تسکین دهید، از طرف دیگر مدام در این فکر هستید که آیا تصمیم درستی را گرفته اید یا خیر، بخصوص اگر خودتان برای این کار پیش قدم شده باشید. این سوالات مدام در ذهن تان پدیدار می شود که آیا باید به خودمان زمان بیشتری می دادیم؟ آیا حال که از او جدا شده ام، شرایط بهتری دارم؟ یا آیا باید به رابطه ام بازگردم؟

برای آن دسته از افرادی که هنوز در این تردید به سر می برند، خبرهای خوبی داریم. شما می توانید این شانس را بار دیگر به خود و شریک زندگی تان دهید اما قبل از آن باید مواردی را در نظر بگیرید. شما باید با توجه به نوع رابطه، گذشته ای که اتفاق افتاده و آینده ای که در انتظارتان است، تشخیص دهید که آیا دادن یک شانس دیگر به شریک زندگی تان کاری منطقی است یا خیر. در این مطلب مواردی که باید قبل از این تصمیم بدان توجه کنید و پاسخ دهید را برایتان آورده ایم.

دلیل جدایی شما چه بود؟ 

چرا شما از هم حدا شده اید؟ مشکل بین تان تا چه حدی جدی بود؟ جدایی دلایل زیادی دارد که برخی از آنها را به سادگی می توان فراموش کرد اما برخی دیگر را هرگز. اگر دلیل جدایی شما موضوعاتی کم اهمیت و ناچیز بود، پس خوشحال باشید زیرا هنوز هم برای بازگشت فرصت دارید. اما دلایلی هستند که هیچگاه فراموش نمی شوند مانند خیانت. پس اول از همه دلیل جدایی تان را بیابید، اگر جدی نبود، فراموشش کنید و به رابطه تان فرصتی دوباره دهید.

جدایی شما چقدر طول کشید؟ 

همانطور که شما هم می دانید، زمان حلال بسیاری از مشکلات است. اگر چه هنگام جدایی احساس می کنید که دنیا به آخر رسیده اما پس از جدایی، هر چه زمان می گذرد، مشکلات تان هم کم رنگ تر می شود و شما احساس می کنید که بار دیگر دلتنگ او شده اید. بنابراین هر چه زمان جدایی شما بیشتر باشد، احتمال بازگشت تان کمتر است. بنابراین نگذارید که گذر زمان منطق را از شما بگیرد و شما را مجبور به تصمیمی اشتباه کند.

رابطه شما چگونه به پایان رسید؟ 

آیا شما از طریق پیامک از هم جدا شده اید؟ یا این که مقابل هم نشستید و پس از حرف زدن به این نتیجه رسیدید که به درد هم نمی خورید؟ شاید هم رابطه شما با فحش و بی احترامی به پایان رسید. یکی دیگر از مواردی که قبل از بازگشت به عشق گذشته تان باید در نظر بگیرید، نوع رفتاری است که هنگام جدایی با هم داشته اید. هر چه رفتار شما دوستانه تر بوده باشد، شانس بیشتری برای بازگشت به او خواهید داشت.

رفتار شما پس از جدایی چگونه بوده است؟ 

رفتاری که شما پس از تمام کردن رابطه از خودتان نشان می دهید نیز در تصمیم گیری شما بسیار موثر است. به عنوان مثال اگر شما یا عشق گذشته تان پس از جدایی وارد یک رابطه دیگر شده باشید، شانس بازگشت را به حداقل رسانده اید. یا برعکس اگر پس از اتمام رابطه احساس پشیمانی کردید و از احساسات شما ذره ای کم نشد، می توانید به بازگشت دوباره تان فکر کنید.

عمق رابطه تان چقدر بوده است؟ 

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که شما در طول رابطه چقدر بر زندگی یکدیگر تاثیر داشته اید؟ یا این که عمق رابطه تان چقدر بوده است؟ اگر رابطه ای عمیق و تاثیرگذار داشته اید، شانس شما هم برای بازگشت بیشتر است. به عنوان مثال وجود فرزند نیز از عواملی است که می تواند احتمال بازگشت شما را شدت بخشد.

احساسات تان چقدر است؟ 

آیا هنوز هم با دیدن طرف مقابل تان دلتان می لرزد؟ آیا هنوز هم دوست دارید که او را در آغوش بگیرید؟ اگر هنوز هم احساسات شما مانند قبل و آتش عشق تان شعله است، پس هنوز هم شانس با شماست.

آیا می توانید یکدیگر را ببخشید؟  

برای ادامه یک رابطه، گذشت واجب است اما آیا شما می توانید اشتباهات طرف مقابل تان را نادیده بگیرید و چون گذشته به رابطه تان ادامه دهید؟

بازگشت به رابطه ای که خراب شده کار ساده ای نیست، حتی اگر شما فردی بوده اید که به این رابطه خاتمه دادید. اتفاقات زیادی میان شما رخ داده که موجب دلگیری هر دویتان شده است، انقدر که مجبور شده اید احساسات تان را کنار گذاشته و به رابطه تان خاتمه دهید. گذر زمان ممکن است که شما را دلتنگ کند طوری که مشکلات و رفتارهای بد طرف مقابل تان را فراموش کنید اما نگذارید این اتفاق بیافتد. قبل از بازگشت به رابطه، خوب رفتارهای طرف مقابل تان را به یاد آورید. آیا آنها ارزش بخشش دارند؟ آیا شما می توانید آنها را از یاد ببرید؟

منبع: برترینها

 

رابطه جنسی
مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی
آموزش زناشوئی
آموزشهای جنسی
مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین
فیلم رابطه جنسی
رابطه جنسی
رابطه جنسی
امکانات فوق شامل خریدارای سی دی مقالات سایت و مجموعه آموزشی زوج خوشبخت نیز می شود
این مطلب در تاریخ 2017-10-14 09:55:18منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مطالب قبل از ازدواج
تعداد بازدید
20098





نظر شما در مورد مطلب بازگشت به رابطه عاطفی تمام شده چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




آشنایی از طریق اینستاگرام برای ازدواج
آشنایی از طریق اینستاگرام برای ازدواج

آیا خواستگاری تعهد آور است
آیا خواستگاری تعهد آور است

نکات مهم در مورد سلامت زنان
نکات مهم در مورد سلامت زنان

پیشگیری از بارداری ناخواسته
پیشگیری از بارداری ناخواسته

چطور فردی را از خودکشی منصرف کنیم
چطور فردی را از خودکشی منصرف کنیم

چرا خانم ها نباید با آقایون متاهل ارتباط برقرار کنند؟
چرا خانم ها نباید با آقایون متاهل ارتباط برقرار کنند؟










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

6797

بازدید امروز:

17146

بازدید دیروز:

266284560

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام