مشاور سنتر

ازدواج پسر معمولی با دختر زیبا و پولدار

ازدواج پسر معمولی با دختر زیبا و پولدار

دختر پولدار و زیبا برای ازدواج با پسر معمولی

سلام با عرض سلام و ادب و احترام خدمت شما مشاوران‌ گرامی من ۳۷ سالمه و بدلایلی تا الان ازدواج نکردم متاسفانه من از ۱۰ سال قبل تا همین دوسال قبل وارد روابط عاطفی با دخترایی شدم که اصلا و ابدا همکفو، همردیف و همطبقه من نبودن و نتیجه اون برای من شکست ها عاطفی بود و تحقیر و سرخوردگی و...،

 البته اول خود اون دخترا بمن ابراز عشق و علاقه میکردن و منو میکشوندن سمت خودشون. بنظرم این دخترای خوشگل و پولدار که از طبقات بالای جامعه هستن بدلیل مزایای ظاهری و رفاهی خیلی خاطرخواه، عاشق و خواستگار دارن و حتی ممکنه بعد از ازدواج هم عشاق و خواستگاراشون رهاشون نکنن و دنبال فرصت باشن تا به اونها برسن و ازدواج با اونها بعدها ممکنه بخاطر مزاحمت اینجور اشخاص دردسرهای زیادی ایجاد بکنه.

 این دخترا در همه شرایط اعم از؛ دوشیزگی، بیوه و مطلقه بودن، خیلی خواستگار و طالب دارن و از این نظر هیچ مشکلی ندارن. در جامعه اییکه ملاک اول و اصلی ازدواج پول و زیباییه؛ تعهد، وفادای، پایبندی به اصول اخلاقی و انسانیت و در کل اخلاق مداری جایگاهی نداره. این دخترا بخاطر داشتن استقلال و امکانات رفاهی و مالی خیلی بالا ممکنه اصلا تمایل زیادی به ازدواج با کسی نداشته باشن چون همه چی دارن و نیازی ندارن که شوهر کنن تا اون این امکانات رو براشون فراهم بکنه و ...،

بنابراین نباید به ابراز عشق و علاقه اونها زیاد اعتماد کرد و ایمان و باور داشت. متاسفانه من بارها توسط این دخترا مورد بازی گرفته شدم و مثل آبخوردن منو رها کردن و رفتن با موردهای دیگه که هم ردیف و همطبقه اونها بودن و خیلی از من (از نظر درجه تحصیلی، شغلی، اجتماعی، مالی و ...) بهتر بودن ازدواج کردن و همین مساله خیلی باعث تحقیر و سرخوردگی من شد.

بنظرم پسرایی امثال من که از طبقات متوسط و پایین جامعه هستن نباید برن با یه مشت دختر خوشگل و پولدار که یک عمر خونه باباشون مفت خوردن و خوابیدن و دست به سیاه و سفید نزدن و هرچی دلشون خواست زیادم داشتن و هیچ سختی نکشیدن و قصد کامل و جدی برای تشکیل خانواده و ازدواج ندارن و ... قول و قرار ازدواجی بذارن.

ممکنه این اختلاف طبقاتی و مالی بین دخترایی از طبقات بالای جامعه با پسرایی از طبقات متوسط و پایین تفاوت فرهنگی و تضاد در شیوه زندگی ایجاد بکنه و بعدها مسبب مشکلات زیادی بشه. از شما مشاوران گرامی خواهش میکنم بمن بگید چیکار کنم تا از این به بعد توسط این دسته از دخترا مورد بازیچه و سواستفاده عاطفی قرار نگیرم؟ اگه از این به بعد با اینجور دخترا روبرو شدم و بهم ابراز عشق و علاقه کردن و برای ازدواج با من تمایل نشون دادن باید چیکار کنم و از کجا بفهمم قصد جدی برای ازدواج با من رو دارن؟ از نظر شما ازدواج پسری با شرایط من با این دخترا به صلاح هست؟

پاسخ در خصوص ازدواج با دختر پولدار

با سلام اولا اینکه شما همه رو جمع میبندید و با یک دید نگاه میکنید صحیح نیست،اتفاقا ما مواردی داریم که علیرغم ظاهر زیبا و متمول بودن خواستگاری ندارند ،

 علتم اینه که دسته ای از پسرها با توجه به شرایط این دختران احتمال دریافت پاسخ منفی را زیاد میدانند بن ابراین اصلا پیش قدم نمیشوند بهر حال شما اگر با خانمی آشنا میشوید قبل از درگیری احساسی باید تعیین هدف کنید،هدف از رابطه دوستی است یا ازدواج ؟

 اگر دوستی است که طبیعتا یک روز باید تمام شود که برای سن شما مناسب نیست و اتلاف وقت است و اگر ازدواج است باید این رابطه بعد از دو هفته رسمی شود و از طریق خانوادگی ادامه پیدا کند اما نکته مهمی که ما به آقایان توصیه میکنیم با فردی ازدواج کنند که از نظر اقتصادی آقا بالاتر از خانم باشد

مشکلات وجود اختلاف طبقاتی در انتخاب همسر

از عوامل بسیار مهم در انتخاب همسر توجه به عوامل اقتصادی و فرهنگی است. از آنجایی که عوامل اقتصادی و فرهنگی می تواند هدایت کننده بایدها و نبایدهای افراد و شکل دهنده شیوه نگرش آن ها باشد، بیم آن می رود که در صورت وجود اختلاف طبقاتی بین طرفین، آن ها در آینده با مشکلات پیچیده ای مواجه شوند. از جمله تفاوت هایی که می تواند بین طبقات اقتصادی- فرهنگی مختلف وجود داشته باشد، می توان به تفاوت های مربوط به نقش مرد و زن در زندگی مشترک، تفاوت در نحوه نگریستن به مسائل زندگی و مسائل مالی، تفاوت در شیوه گذران وقت و تفاوت در سبک فرزندپروری اشاره کرد. این تفاوت ها می تواند زندگی آینده زوجین را با مشکل مواجه کند و تهدیدی جدی برای ازدواج به شمار آید.

 

مطلب پیشنهادی سایت تنظیم خانواده

 

 

رابطه جنسی

مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی

آموزش زناشوئی

آموزشهای جنسی

مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین

فیلم رابطه جنسی

رابطه جنسی

رابطه جنسی

 

 

این مطلب در تاریخ 2018-11-27 07:30:24منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مطالب قبل از ازدواج
تعداد بازدید
16427





نظر شما در مورد مطلب ازدواج پسر معمولی با دختر زیبا و پولدار چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




شناخت اینترنتی برای ازدواج
شناخت اینترنتی برای ازدواج

آرایش کردن برای یافتن شوهر یا حفظ شوهر
آرایش کردن برای یافتن شوهر یا حفظ شوهر

عواقب بی توجهی به انزال زودرس
عواقب بی توجهی به انزال زودرس

آلرژی به رابطه جنسی
آلرژی به رابطه جنسی

روش هایی برای رهایی از استرس
روش هایی برای رهایی از استرس

چشم چرانی آقایون: سرگردان بودن چشم یا سرگردان بودن دل
چشم چرانی آقایون: سرگردان بودن چشم یا سرگردان بودن دل










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

5224

بازدید امروز:

17246

بازدید دیروز:

267064269

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام