نزدیکی در نامزدی

نزدیکی در نامزدی

 

در سنت ايراني، خانواده ها نمی پسندند دخترشان قبل از شب زفاف و شب عروسي، نزدیکی جنسی با همسرش داشته باشند و دخترشان با شکم حامله به منزل شوهر برود. دختران در این زمان به علت پای بندی به این سنت و رسم و رسوم موجود، حساسیتی ویژه دارند و سعی ميکنند با تمام احترامی که براي همسر خود قائلند، نزدیکی صورت نگیرد. آنان به داشتن رابطه عاشقانه، تفریح و شب نشینی و کشیدن طرح و نقشه براي زندگی مشترک آينده بسنده ميکنند . اغلب به دنبال ارضاء جنسی قبل از شب عروسي نیستند به همین علت پیشنهاد ميشود بر باورهای همسرتان احترام بگذارید و کام جویی جنسی را به زمان خود واگذار نمایید.

 

بعضی از خانواده ها وحتی بعضی از مشاوران به زوج جوان و خصوصا به دختر توصیه ميکنند که از برقراری روابط کامل جنسی در زمان عقد خودداری کنند و روابط کامل زناشویی را به بعد از عروسي موکول کنند.

 

دوران نامزدی قبل از عقد ( صیغه محرمیت ) جهت شناخت است لذا قبل از عقد با توجه هب اینکه احتمال بر هم خوردن رابطه هست از هر گونه رابطه جنسی باید خودداری شود

- مضرات اصرار بر امیزش جنسی

براي برآورده شدن نیاز جنسی خود از راه دیگری میتوانید خود را ارضاء کنید. از این جهت بی اندازه به ارضای از موضع خاص برنیایید، برای این که به احتمال بسیار به اعتراف خود در نامه با مقاومت همسرتان رو به رو می شوید و امکان دارد هم به روحیات خود اسیب وارد کنید و هم وی را از خود برنجانید و توجه داشته باشید که خاطره های تلخ و شیرین در این دوران از ماندگاری بسيار بالايي حتی تا آخرین لحظات عمر بر خوردار است بدتر اینکه اگر در این امر پافشاری داشته باشید، و به ارضاء خود بسنده نکنید، همسرتان با بي‌ميلي و ناخشنودی با شما برخورد ميکند و معمولاً ارضاء نمی شود ، که همین امر امکان دارد وی را با درد ناحیه شکم و.... دچار نماید.

اگر مدل برخورد خود با همسرتان وی را به این باور نزديک سازید که وی را تنها براي ارضای جنسی خود می خواهید تا شریک زندگی، سخت ازار دهنده و غیر قابل جبران خواهد بود.

- کوتاه کردن دوره نامزدی

اگر تحمل این امر براي شما دشوار است و نمی توانید کام جویی جنسی را به زمان خود واگذارید، مدت زمان نامزدی را با سازش همسر خود کم کنید و سریعتر زندگی مشترک خود را زیر سقف محبّت و مهربانی شروع کنید.

- حاملگی همسر در دوران نامزدی

در پایان خیال کنید اگر جلوگيري از حامله نشدن پاسخ ندهد و همسرتان با شکم حامله یا با یک فرزند در شب عروسي حاضر شود و یا اینکه یک ماه بعد از ازدواج صاحب فرزندی شوید، آیا از نظر روحی و روانی همان احساسی را دارید که بعد از یکسال از ازدواج صاحب فرزندی شده باشید؟

- احتمال جدایی در زمان نامزدی

انشاء الله که سال های سال در کنار هم زندگی کنید و صاحب فرزندانی صالح شوید ولی بصورت یک احتمال ناچارم این نکته را هم خاطرنشان شوم که اگر خدایی ناکرده در انتخاب خود دچار اشتباه شدید و با اگاهی کامل از خصوصیت های نامزدتان وی را براي زندگی مشترک خود نپسندید و به این باور رسیدید که نمی توان زندگی مشترکی باهم داشته باشید، و به صلاح هر دوی شما است که از ازدواج از یکدیگر جدا شوید، آیا بهتر این نیست که این جدایی قبل از نزدیکی به خصوص براي دختران، صورت گیرد؟

بدین ترتیب سفارش ما به شما برادر عزیز این است که در این زمان از روابط هم خوابی و نزدیکی با همسر خوداری کنید و این کار را به شب زفاف واگذارید به خصوص اگر خانواده همسرتان شما را امین دانسته و به شما اعتماد کرده باشند، شما هم در صدد جلب اعتماد آنان سعی کنید و این رسم و رسوم دیرین و سنت ايراني را پاس بدارید در صورت پای بندی به این سنت خاطره ای شیرین و به یاد ماندنی از این زمان خواهد داشت و به شما با دیده احترام و شخصی که شبیه سال های قبل از ازدواج بر کنترل جنسی خود توانا است، می نگرد و شما را شخصی با عزم و قوی در برابر توفان غرائز می داند.

- راه‌های رفع نگرانی از حاملگی

درصورتی که ضرورتی در امیزش حس می کنید و شما میتوانید زمان نامزدی را جلوتر بیندازید در صورت تمایل و خشنودی همسرتان به نزدیکی، براي رفع نگرانی از حاملگی از شیوه های زیر عمل کنید:

۱-جلو گیری طبيعي.

۲- از« کاندوم» استفاده نمایید.

۳- با مصرف قرص به وسیله خانم از انعقاد نطفه جلوگيري کنید و.....

در زمان نامزدی، زن و شوهر میتوانند با بازي و ملاعبه از لذایذ جنسی نسبت به هم‌دیگر بهره مند شوند و در انجام کار اصلی خيلي عجله نکنند و اگر بتوانند انجام عمل اصلی را به عروسي موکول کنند خيلي مناسب‏تر و بهتر است برای این که در هر مرحله ای از ازدواج لذتهای ویژه و خاص خود را دارد و زمان عقد و نامزدی بهتر است به بازی‏های عاشقانه و ملاعبه( لمس قسمت های حسی بدن، بوسیدن و عشق ورزی و رابطه کلامی- عاطفی) اکتفاء شود، یا با دست یکدیگر را ارضا کنید. که در این صورت استمنا محسوب نمی شود و کاملاً حلال است. در این بین، همسرتان هم از لذت این عشق بازی بهره خواهد برد و مطمئن باشید مشکلی پیش نخواهد آمد.

بیشتر بدانید: مرز رابطه جنسی در نامزدی

بیشتر بدانید: سطح ارضای جنسی در نامزدی

بیشتر بدانید: رابطه جنسی در عقد

به نقل از بیتوته

این مطلب در تاریخ 2019-08-21 06:03:12منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:4.8
دسته بندی
مطالب قبل از ازدواج
تعداد بازدید
8016





نظر شما در مورد مطلب نزدیکی در نامزدی چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




در چه شرایطی باید از ازدواج منصرف شد
در چه شرایطی باید از ازدواج منصرف شد

دلواپسیهای دوره نامزدی
دلواپسیهای دوره نامزدی

46 درصد اصفهانی ها اختلال جنسی دارند
46 درصد اصفهانی ها اختلال جنسی دارند

دیر ارضا شدن مردان نشانه چیست؟
دیر ارضا شدن مردان نشانه چیست؟

رواج خون بازی در دختران دبیرستانی
رواج خون بازی در دختران دبیرستانی

آمارهایی از روابط جنسی در ایران
آمارهایی از روابط جنسی در ایران










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

11245

بازدید امروز:

27715

بازدید دیروز:

266474898

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام