مشاور سنتر

ازدواج با کسی که در دوران عقد جدا شده

ازدواج با کسی که در دوران عقد جدا شده

یکی از اقوام بنده حدود ۳ سال پیش عقد کردن و چندماه بعد ازعقدشون جدا شدند که خب همه فامیل در جریان این موضوع بودن و حالا اون اقا از بنده(که مجرد هستم) درخواست آشنایی کردن برای ازدواج.

مشکلی که من دارم اینه که می دانم ایشون حق ادامه زندگی و تشکیل خانواده دارند اونم به بهترین شکل مثل بقیه(صرفا چون یه بار ازدواج کردن نیازی نیست برن با خانم مطلقه و موارد دیگر ازدواج کنند) ولی نمیدونم من میتونم با این موضوع کنار بیام یا نه و یا اینکه خانواده ام چه رفتاری می کنند...و اینکه خودشون می گویند حرف مردم هست برای این موضوع اگه اوکی بشه ممنون میشم بهم راهنمایی کنین برای بهتر تصمیم گرفتن...و واقعا خود اقا و خانواده محترمشون خیلی خوب هستن...ولی من نیاز به کمک شما دارم ممنون میشم اگه طرز فکرم اشتباه بهم بگید بهترین راه چیه...

شرایط  ازدواج با فردی که در دوران عقد جدا شده است

نخستین فاکتوری که باید در ازدواج با فردی که طلاق گرفته، در نظر گرفته شود علت طلاق است، در واقع  با توجه به اینکه اشاره کردید ایشان از اقوام هستند آیا همه علت طلاق ایشان را یک عامل می دانند یا هر کس حرفی می زند؟ درست است که نباید به حرف های دیگران توجه کرد، اما چه بخواهیم چه نخواهیم حرف های اطرافیان بر زندگی ما تاثیر خواهد داشت. خواندن مطلب مطلب مرتبط علت علاقه مردان مطلقه به ازدواج با دختران مجرد را توصیه می کنم.

فاکتور دیگر، اهمیت تحقیق است، اینکه چون از اقوام هستند بخواهید تحقیق را محدود کنید صحیح نیست، باید حتما بطور صحیح و دقیق تحقیات انجام شود و حساسیت این موضوع در مورد کسانی که قبلا یک بار ازدواج کرده اند بیشتر است، علاوه بر این پرس و جو درباره آن از خود فرد نیز حق شماست.

ازدواج فرد مجرد با طلاق گرفته اشکالی ندارد

نباید نگاه مادی داشته باشیم، قرار نیست ما وسیله معامله کنیم که دست اول یا دست دوم بودن آن از ارزش آن بکاهد،اگر ایشان واقعا فردی مناسب در تناسب با معیارها و ملاکهای شما هستند، این ازدواج به هیچ وجه اشکالی ندارد و نباید این موضوع و طرز فکر که چون یکبار ازدواج کردی و چون من مجرد هستم در نتیجه شرایط من برتری دارد و باید خواسته های من اهمیت بیشتری داده شود بر رابطه حاکم شود، در واقع گاهی وقتها این روال بر عکس است چرا که فردی که یکبار شکست خورده برای ازدواج دوم حساسیت بیشتر و فاکتورهای محدود کننده بیشتری را در نظر می گیرد.

ازدواج فامیلی با کسی که طلاق گرفته

ازدواج فامیلی از جهاتی خوب است و از جهاتی بد، جنبه خوب اینست که معمولا شناخت نسبی از خانواده ها فرهنگ و طرفین وجود دارد و این ریسک انتخاب را کمتر می کند، جنبه منفی اینست که پرس و جو و احتمال دخالت سایرین و حساسیت ها بیشتر می شود، حال وقتی بحث طلاق گرفتن در میان باشد این حساسیت ها بیشتر می شود بهر حال شرایط این انتخاب اینگونه است اگر بتوانید با آن کنار بیایید و بپذیرید که ممکن است حاشیه های محدودی وجود داشته باشد که البته با نوع رفتار شما می شود این حاشیه ها را بی اثر کرد، اشکالی ندارد

بهتر است اگر تصمیم این آقا برای آشنایی با شما جدی است به صورت رسمی اقدام کنند، چرا که نظر خانواده ها با توجه به حساسیت ها و ازدواج فامیلی اهمیت دارد، وگرنه ممکن است شما با ایشان در رابطه باشید، به ایشان وابسته شوید اما در نهایت با نظر مخالف یکی یا هر دو خانواده مواجه شوید و با توجه به اینکه نسبت فامیلی هم دارید، این اتفاق می تواند اثر نامطلوبی داشته باشد.

واحد مشاوره ازدواج سایت تنظیم خانواده

 مطلب مرتبط بیشتر بخوانید: نکات مهم برای ازدواج با افراد مطلقه

مطلب مرتبط بیشتر بخوانید: ازدواج با دختری که در دوران عقد طلاق گرفته

سوالات خود را از طریق لینک ذیل برای ما ارسال کنید

https://tanzimekhanevadeh.com/q/ask

این مطلب در تاریخ دوشنبه 17 فروردين 1399منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مطالب قبل از ازدواج
تعداد بازدید
11239





نظر شما در مورد مطلب ازدواج با کسی که در دوران عقد جدا شده چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




نکات مهم هنگام ازدواج برای پیشگیری از طلاق
نکات مهم هنگام ازدواج برای پیشگیری از طلاق

موضوعات مهم دوران شناخت برای ازدواج
موضوعات مهم دوران شناخت برای ازدواج

علت دیر انزالی در مردان
علت دیر انزالی در مردان

تمرین برای آب کردن چربی شکم
تمرین برای آب کردن چربی شکم

انواع مشاوره آنلاین
انواع مشاوره آنلاین

واکنش خانم ها به چشم چرانی مردها
واکنش خانم ها به چشم چرانی مردها










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

8862

بازدید امروز:

23978

بازدید دیروز:

267091885

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام