مشاور سنتر

دلیل تمایل مردان به زنان بزرگ‌تر از خودشان چیست؟

دلیل تمایل مردان به زنان بزرگ‌تر از خودشان چیست؟

علت علاقه پسرها به دختران بزرگتر از خود چیست ؟ چرا مردان جذب زنان بزرگتر از خود می شوند؟زن سن بالا سعی بر این دارد تا بتواند مشکلات و مسائلی که پیرامون خود و دیگران رخ می‌دهند را راه‌حل‌های مناسبی برای رفع آن‌ها بدهد آن‌ها با توجه به نیازها و تجربه‌هایشان خوب می‌دانند چگونه می‌تواند از پس زندگی و شریک زندگی خود برآیند، هدف‌های واضح و روشن و حتی طرز فکر آن‌ها نشانگر آن است روی هدف‌هایشان متمرکز هستند و حتی گاهی می‌توانند مستقل از نظرات دیگران به هدف‌هایشان برسند برخلاف خانم‌های جوان‌تر آن‌ها به درک درستی از خود و پیرامونشان رسیده‌اند.

زنان سن بالا از نظر جنسی جذاب تر هستند

از نظر مرد ها زنان سن بالا نیاز جنسی بیشتری دارند، مسئله ای که برای آن ها اهمیت دارد در واقع ما قبلا در مقاله زنان در چه سنی میل جنسی بیشتری دارند به این موضوع اشاره کرده ایم که می توانید این مقاله را نیز بخوانید.

 مطلب مرتبط بیشتر بخوانید: زنان در چه سنی میل جنسی بیشتری دارند

زنان سن بالاتر هدف دار هستند

به پختگی نسبی رسیده‌اند و تجربه  بیشتری دارند رابطهٔ عاطفی با زنان سن بالاتر به مردان فرصت رشد وتفکر می‌دهد معمولا خانم‌های جوان افرادی بی‌تجربه هستند که نیاز به کمک و مشاوره از دیگران در آن‌ها زیاد دیده می‌شود .خانم‌های سن بالاتر شاید با توجه به تجربه‌ها و پختگی‌هایشان می‌توانند با نگاه خاص و زاویه دید متفاوت‌تری به مسائل نگاه کنند و حتی مردان چیزهای زیادی از آن‌ها یاد بگیرند و منطقی‌تر با مسائل برخورد می‌کنند شخصیت مردها را به‌سرعت می‌توانند تشخیص دهند با مسائل احساسی برخورد نمیکنند چون زنان قابلیت چند بعدی دیدن از هر مسئله‌ای را در یک آن واحد دارند.

زنان سن بالا اعتماد به نفس دارند و متکی به خود هستند

معیارها و ملاک های آن ها به ثبات رسیده است و از انتخاب های احساسی دور هستند،آن ها می دانند دنبال چه کسی هستند و در انتخاب هایشان دچار تردید نمی شوند،آن ها نیاز به جلب توجه و تایید دیگران ندارند چون خودشان را قبول دارند و به انتخاب خودشان هم اعتماد دارند اقایون معمولا با این خانم ها احساس راحتی می کنند ناگفته نماند آن ها برای احترام مثابل در رابطه بسیار تلاش می کنند

زنان سن بالا از نظر عاطفی احساسات پوچ و گذرا ندارند

چرا مردها به زنان بزرگتر علاقه دارند

همانطور که گفته شد خانم های سن بالاتر با توجه به پختگی و و تجربه هایشان فراز و نشیب های زیادی داشته اند . مشکلات را به خوبی مدیریت کردند، از احساسات واقعی خود باخبرند و به شناخت مناسبی از خودو انتخابشان دست پیدا کردند شاید با خود بگویید آن ها خیلی کسل کننده و بی حوصله هستند اما در اشتباهید؛ آن ها میدانند در چه مواقع شور و حال داشته باشند و در چه مواقع بهتر است آرامش داشته باشند که خود به معنی مدیریت روابط واحساس است.حتی پا به پای خانم های جوانتر از خودشان همکاری می کنند و اوقات خوشی را برای شریک عاطفی خود رقم میزنند.

آرامش بیشتری را ترجیح می دهند

این به این معنی نیست که این خانم ها انرژی کافی ندارند ولی احساسات خود را بیخود و بی جهت هدر نمیدهند و مایلند به طور هدفدار به دیگران القا کنند شاید برخی آقایان احساسات و انرژی زیاد خانم های جوان تر را تایید نکنند ولی علاقه ی وافری به آرامش داشته باشند و انتظار دارند آن را از پارتنر و شریک عاطفی خود دریافت کنند که معمولا خانم های سن بالاتر سبک زندگی آرام و بی دردسری را در زندگی ترجیح می دهند مثل: پیاده روی عصرانه یا داشتن شغلی آرام مثل :بافتنی ،خیاطی و...

امنیت مالی برای آن ها اهمیت دارد

برخلاف خانم هایی که معتقدند با ازدواج با فرد آینده ایشان فقط انتظار مالی آن ها باید برآورده کند خانم هایی با سن بالاتر هستند که خود علاقه مند هستند برای خود پس انداز یا شغل مناسبی داشته باشند تا بتوانند ازاین نظر به امنیت مالی دست پیدا کنند وبار مسئولیت را از دوش همسرشان بکاهند مطمئن باشید آن ها بااین کار احساس فوق العاده ای خواهند داشت.

*در نتیجه گیری کلی به این درک می رسیم که این خانم ها نه پرو شور و حرارت دوران نوجوانی را دارند و نه کسل کننده و بی تفاوت هستند.در واقع آن ها مسیر زندگی خود را انتخاب کردند و تمایل دارند با آرامش قدم به قدم با همسرشان پیشرفت داشته باشند؛ دلسوز هستند و علاوه بر آن دست پخت خوبی دارند و یک کدبانو محسوب می شوند.

 مطلب مرتبط بیشتر بخوانید: مقایسه تمایلات و گرایشات جنسی زنان و مردان در سنین مختلف

مطلب مرتبط بیشتر بخوانید: چرا با دختر بزرگتر از خودمان ازدواج نکنیم ؟

این مطلب در تاریخ دوشنبه 24 فروردين 1399منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مطالب قبل از ازدواج
تعداد بازدید
12148





نظر شما در مورد مطلب دلیل تمایل مردان به زنان بزرگ‌تر از خودشان چیست؟ چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




بهترین سنّ ازدواج برای دختر و  پسر ؟
بهترین سنّ ازدواج برای دختر و پسر ؟

مردهایی که مناسب ازدواج نیستند
مردهایی که مناسب ازدواج نیستند

بیماری مقاربتی در زنان
بیماری مقاربتی در زنان

میل جنسی مردان از چه سنی کم می شود
میل جنسی مردان از چه سنی کم می شود

5 چیزی که نباید به هیچکس بگویید
5 چیزی که نباید به هیچکس بگویید

نحوه دریافت مهریه
نحوه دریافت مهریه










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

13120

بازدید امروز:

18287

بازدید دیروز:

266953961

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام