ورزشهای مناسب برای درمان اختلالات جنسی مردان

ورزشهای مناسب برای درمان اختلالات جنسی مردان

Sports for the treatment of male sexual disorders

تمرینات ورزشی برای درمان ناتوانی و ختلالات جنسی مردان،درمان اختلالات جنسی در مردان،ورزش برای درمان ناتوانی جنسی مردان

پیاده‌روی سریع از طریق بهبود گردش خون می‌تواند به درمان اختلال در نعوظ، کمک کند.

برای درمان اختلالات جنسی ورزش و کنترل هیجان

روان‌شناسان و دانشمندان فیزیولوژی معتقدند که هیجانات روانی منفی علت اصلی بیماری‌ها است. التهاب وهیجان هنگامی‌که در انسانی پیدا شود، کمبود ویتامین‌ها، زخم معده، جنون و دیوانگی، بیماری‌های اعصاب، بیماری‌های روانی، قلب و عروق و ...از آن سرچشمه می‌گیرد.مجله لایف می‌نویسد: 99 درصد از اختلافات زناشویی در نتیجه هیجانات آنی است. و طبق آمار،60 درصد از حمله‌های عصبی در اثر عصبانیت و هیجان ناگهانی است.

دکتر آلکسیس کارل می‌گوید: «عدم تعادل دستگاه عصبی احشایی، بیماری‌های معده و روده را سبب می‌شود.» دکتر ادوارد بودلسکی ثابت کرده است که بیماری قند مستقیماً از هیجانات عصبی حاصل می‌شود، که تعادل شیمیایی بدن را به هم می‌زند. ورزش با مقاوم کردن اندام‌ها و دستگاه‌های بدن و از همه مهمتر سیستم ایمنی بدن، ازبروز این‌گونه هیجان‌ها مقابله و درصورت وجود هیجان آن را تعدیل می‌کند. همچنین بوسیلة تقویت سیستم اعصاب و تسکین اسپاسم‌های عصبی، به مقابله با بیماری‌های عصبی و فیزیولوژِیک می‌پردازد.

مقابله با استرس برای درمان ناتوانی جنسی در مردان

فعالیت ورزشی که مردان برای داشتن رابطه جنسی بهتر می‌توانند انجام دهند

به غیر از داروهای جنسی، فعالیت ورزشی منظم می‌تواند بهترین درمان برای بهبود زندگی جنسی یک دکترپیت مک کال، متخصص فیزیولوژی و مربی شخصی در انجمن آمریکایی فعالیت ورزشی (ACE) می‌گوید: «3 تا 4 بار ورزش کردن در هفته می‌تواند کمک شایانی به تکنیک جنسی، انعطاف پذیری مرد یا زن داشته باشد».

مک‌کال5 فعالیت ورزشی زیر را توصیه می‌کند:

انجام تمرینات قدرتی

تمرینات قدرتی و وزنه‌ای تمرینات قدرتی می‌تواند آن چیزی باشد که پزشکان برای زندگی جنسی شما دستور داده‌اند. مک کال می‌گوید: «علت: وزنه‌برداری باعث تولید تستوسترون می‌شود که پیش نیاز اولیه برای تحریک جنسی مردان به شمار می‌رود».

انجام تمرینات قدرتی با تعداد 10 مرتبه تا مرز خستگی با افزایش سطوح تستسترون قدرت وتوان جنسی را افزایش می‌دهد. تمریناتی مانند دراز نشست و شنا سوئدی با تقویت ماهیچه‌ها و تقویت شانه‌ها، سینه و عضلات شکم به شما کمک خواهند کرد تا رابطه جنسی بهتری را تجربه نمایید. از آنجایی که ماهیچه‌های بالاتنه، در حین مقاربت جنسی مورد استفاده قرار می‌گیرند، لذا تقویت این قسمت از بدن می‌تواند مقاومت و استقامت فرد را افزایش دهد.

ورزش‌های کگل(Kegels)

انجام ورزشهای کگل یک فعالیت جنسی مناسب برای مردان نیز است. زیرا این فعالیت‌ها می‌توانند به استقامت و کنترل کمک نمایند (از طریق تقویت ماهیچه‌های PC یا عانه‌ای که به شما اجازه می‌دهند تا جریان خروجی ادرار را متوقف کنید). این نوع ورزش که به افتخار دکتر آرنولدکگل به این نام خوانده می‌شود، باعث تقویت ماهیچه‌های کف لگن شده و در نهایت تجربه مقاربت بهتری ایجاد می‌کند. مک کال می‌گوید: «مردان می‌توانند با استفاده از حرکات کگل از طریق انقباض این ماهیچه‌ها پیش از ارضاء شدن، انزال خود را برای 10 ثانیه به تاخیر بیندازند. این حرکت عمل انقباض را انجام می‌دهد و سپس استراحت نمایید و هرچه می‌توانید این فعالیت را تکرار نمایند».

یوگا

یوگا این اجازه را به شما می‌دهد تا در حالات خلاقانه جدید قرار گرفته و بیشترین لذت را از مقاربت جنسی خود ببرید و رابطه جنسی بهتری را تجربه کنید. مک کال می‌گوید: «یوگا به انعطاف پذیری شما کمک می‌کند که می‌تواند منجر به رابطه جنسی بهتر شود». برخی از متخصصان می‌گویند تمرینات یوگا، استقامت شما را هنگام نزدیکی با افزایش میزان انرژی، بهبود می‌بخشد.

پیاده روی سریع

مطالعات بروی گروهی از مردان دارای اختلال جنسی نشان دادکه فعالیت‌های هوازی باعث افت 30 درصدی خطراختلال در نعوظ می‌شود. به طور مشخص، بر اساس مطالعه‌ای دیگر، فعالیت هوازی که حداقل 200 کالری در روز انرژی می‌سوزاند (معادل پیاده‌روی سریع به میزان 2 مایل) به طور چشمگیری می‌تواند خطر اختلال در نعوظ را کاهش دهد.

پیاده‌روی سریع از طریق بهبود گردش خون می‌تواند به درمان اختلال در نعوظ، کمک کند. پیاده روی سریع، دویدن و سایرفعالیت‌های هوازی، به همان دلیلی که از حمله‌های قلبی جلوگیری می‌کنند، به زندگی جنسی شما نیز کمک می‌کنند. این نوع فعالیت‌ها، رگهای خونی شما را پاک نگه می‌دارد». نتیجه: نعوظ طولانی‌تر و قدرتمندتر. فعالیت‌های شدید مانند پیاده‌روی سریع و دویدن، باعث ترشح اندورفین‌ها شده و آرامش شما را افزایش می‌دهد. این امر می‌تواند عملکرد جنسی شما را بهبود بخشد.

شنا کردن

از آنجایی که فعالیت جنسی می‌تواند به صورت یک کنش مقاومتی باشد، شنا کردن در مسافت طولانی می‌تواند توان کلی شما را به شدت افزایش دهد. مک کال می‌گوید: «شنا کردن به میزان حداقل 30 دقیقه، 3 مرتبه در هفته استقامت جنسی شما را بالا می‌برد». شناکردن یک فعالیت عالی برای کم کردن وزن به شمار می‌رود که در نهایت رابطه جنسی لذت‌بخش‌تری را برای شما به ارمغان می‌آرود.

از دست دادن چربی اضافی بدن باعث ایجاد عضلات شکم شده و شما را به عنوان زوج‌های بالقوه، تلاش کنید برخی از (یا تمامی) فعالیت‌های فوق‌الذکر را انجام دهید تاتکنیک جنسی، استقامت و انعطاف‌پذیری‌تان بهبود یابد. همسر شما با توان جنسیتان تحت تاثیر قرار خواهد گرفت. در ضمن به جذاب‌تر جلوه می‌دهد.

نتیجه: رابطه جنسی بهتر.عنوان یک اثر جانبی، سالم‌تر شده و تناسب اندام بهتری پیدا خواهید کرد. انجام تمرینات یوگا هوازی پیاده‌روی شناکردن و مخصوصا کگل سبب افزایش میل جنسی در بانوان و پیگیری از اختلالات جنسی درآنها می‌شود

مقاله از :  دکتر امید صالحیان / منبع : ماهنامه دنیای سلامت

 

مطلب پیشنهادی سایت تنظیم خانواده

درمان مشکلات جنسی

درمان انزال زودرس

چه زمانی باید رابطه نامزدی را تمام کرد

علت شکست در ازدواج

رابطه جنسی

مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی

آموزش زناشوئی

آموزشهای جنسی

مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین

فیلم رابطه جنسی

رابطه جنسی

رابطه جنسی

امکانات فوق شامل خریدارای سی دی مقالات سایت و مجموعه آموزشی زوج خوشبخت نیز می شود

این مطلب در تاریخ 2016-01-06 20:14:01منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مقالات پزشکی و بهداشتی
تعداد بازدید
6972





نظر شما در مورد مطلب ورزشهای مناسب برای درمان اختلالات جنسی مردان چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




رفتارهای خاص زنان مطلقه
رفتارهای خاص زنان مطلقه

تمام کردن رابطه با کسی که دوستش داریم
تمام کردن رابطه با کسی که دوستش داریم

عواملی که باعث ناتوانی جنسی در مردان میشود
عواملی که باعث ناتوانی جنسی در مردان میشود

برای زیبایی پوست چه کنیم
برای زیبایی پوست چه کنیم

کارهای ساده ای که به مغز شما آسیب میزند
کارهای ساده ای که به مغز شما آسیب میزند

بدخلقی زنان عامل ژنتیکی دارد
بدخلقی زنان عامل ژنتیکی دارد










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

9451

بازدید امروز:

17146

بازدید دیروز:

266287214

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام