شخصیت‌ شناسی از روی گل موردعلاقه

شخصیت‌شناسی از روی گل موردعلاقه

رز، یاس، بابونه، ارکیده یا لاله؟ علاقه‌مندی‌ شما به هرکدام از این گل‌ها، نکاتی جالب را درباره شخصیت‌تان لو می‌دهد


اگر تا به حال فقط یک بار به گل فروشی‌ها سر زده باشید، حتما از خودتان پرسیده‌اید که من چه گلی را بیشتر از بقیه دوست دارم؟ تماشای گل‌ها می‌تواند باعث تغییرات زیادی در حال و هوای شما و اطرافیان‌تان شود. اما این‌که شما چه گلی را بیشتر از همه دوست دارید و می‌پسندید، از یک سری ویژگی‌های شخصیتی‌تان خبر می‌دهد که شاید خودتان هم از آن‌ها بی‌خبر باشید. از زمان‌های گذشته، تحقیقات متعددی توسط روان‌شناسان درباره نوع گلی که فرد دوست دارد و شخصیت اش، وجود دارد که آخرین آن توسط پژوهشگران لهستانی انجام و خلاصه‌ای از نتایج آن منتشر شده است. در ادامه، ویژگی‌های شخصیتی افراد علاقه‌مند به 10 گل را با یکدیگر مرور خواهیم کرد. در خور ذکر است که بعضی از این نکات، ممکن است برای همه صدق نکند.



گل رز| بیشتر احساساتی هستید تا منطقی

گل رز| بیشتر احساساتی هستید تا منطقی

اگر شما گل رز را می‌پسندید، یعنی یک عشق در قلب خود دارید. به عبارت دیگر، شما فردی هستید که بیشتر بر اساس احساسات‌تان تصمیم می‌گیرید تا منطق و عقل‌تان. این نکته را هم بدانید که گل رز برای سالگرد ازدواج و نشان دادن ابراز علاقه به دیگران بسیار گزینه مناسبی است. افراد علاقه‌مند به گل رز باید در تصمیم‌گیری‌هایشان، بیشتر از مشورت با دیگران کمک بگیرند.


گل بابونه| خوش‌بین هستید و خوش‌شانس

گل بابونه| خوش‌بین هستید و خوش‌شانس

اگر گل بابونه یا گل‌های چندپر دیگر به شکل بابونه را می‌پسندید، یعنی خودتان را در زندگی فردی خوش شانس می‌دانید و نگرشی مثبت به زندگی دارید. این ویژگی است که اگر به خوبی از آن استفاده کنید، کمک زیادی به موفقیت‌تان در حوزه‌های مختلف خواهد کرد. این گل از قدیم نشانه شادی بوده و نگهداری از آن در خانه فقط نیاز به گلدان و آب دارد!


گل یاس بنفش| به خانواده عشق می‌ورزید

گل یاس بنفش| به خانواده عشق می‌ورزید

آیا هر روز با مادرتان تماس می‌گیرید؟ آیا دیوار خانه شما از عکس‌های خانوادگی پر شده؟ لذت‌بخش‌ترین تفریح برای شما، دورهمی در کنار فامیل است؟ اگر جواب شما به این سوال‌ها مثبت است، طبیعی است که یاس بنفش گل مورد علاقه شما باشد. علاقه‌مندی به این گل، نشانه این است که فردی خانواده دوست هستید.


گل ارکیده| سخت‌گیر هستید و تا حدودی عجیب!

گل ارکیده| سخت‌گیر هستید و تا حدودی عجیب

اگر به این گل علاقه دارید، دوستان‌تان شما را فردی عجیب و غریب و حتی گاهی درباره جزئیات این مسئله، بسیار ایرادگیر می‌دانند چون واقعا فردی سخت‌گیر و البته تا حدودی دمدمی مزاج هم هستید! علاقه‌مندان به این گل، بیش از خوش‌بین بودن به هر اتفاق و مسئله‌ای، فقط به دنبال جنبه‌های منفی‌اش می‌روند.


گل سوسن نارنجی| عاشق قدرت هستید و ثروت

گل سوسن نارنجی| عاشق قدرت هستید و ثروت

علاقه‌مندان به گل سوسن، افراد مغروری هستند که تصور می‌کنند فقط خودشان بهتر از دیگران می‌فهمند و هر تصمیمی بر خلاف نظر آن‌ها به شکست خواهد انجامید. جالب‌تر این‌که گل سوسن در رنگ‌های مختلف وجود دارد اما رنگ نارنجی آن، مورد علاقه افرادی است که در زندگی فقط تشنه قدرت و ثروت هستند.


گل میخک| فراری از هیاهو هستید و دنبال آرامش

گل میخک| فراری از هیاهو هستید و دنبال آرامش

گل میخک رنگ‌های مختلفی دارد که هر رنگ نشانه یک سری ویژگی‌های شخصیتی خاص است. با این حال، اگر شما این گل را دوست دارید به طور کلی، فردی آرام هستید که از هیچ تلاشی برای دور شدن از هیاهو فروگذار نخواهید کرد. افراد علاقه‌مند به این گل، انسان‌های آرامی هستند که همنشینی با آن‌ها توصیه می‌شود.


گل لاله| شوخ طبع اید و خونگرم

گل لاله| شوخ طبع اید و خونگرم

هرچند تقریبا می‌شود گفت که همه مردم دنیا گل لاله را دوست دارند چون این گل، زیبا، جذاب و دلرباست اما اگر شما هم جزو دوستداران گل لاله هستید، نشان می‌دهد که فردی پر شر و شور هستید اما در عین حال می‌توانید به خوبی در خانه تنها باشید و به شما خوش بگذرد. شما یک گروه بزرگ از دوستان و آشنایان را کنار خود دارید، چون همیشه فردی شوخ طبع و راحت هستید و گاهی دیگران از خونگرمی‌تان به وجد می‌آیند.


گل آفتابگردان| خوش‌بین هستید و به دنبال پیشرفت

گل آفتابگردان| خوش‌بین هستید و به دنبال پیشرفت

گل آفتابگردان همان‌طور که از اسمش پیداست، همه عمر خود را به دنبال دریافت نور خورشید بوده است. این گل نشانه خوش‌بینی است و اگر شما طرفدار این گل هستید، یعنی فرد خوش‌بینی هستید و در همه حال به پیشرفت در حوزه‌های مختلف زندگی فکر می‌کنید. اگر کنار میز کار یا کنار تخت خواب‌تان یک گلدان آفتابگردان بگذارید، خواهید دید که هر بار چشم‌تان به آن گل‌ها می‌افتد، ناخودآگاه لبخند به لب‌هایتان می‌آید.


گل لیلیوم شیپوری| قوی هستید اما آرام

گل لیلیوم شیپوری| قوی هستید اما آرام

گل لیلیوم شیپوری گلی زیبا و جذاب و با ظرافت است. اگر شما فردی قوی اما آرام هستید احتمالا به سمت این گل کشیده می‌شوید. علاقه‌مندان به این گل، افرادی سخت‌کوش هستند و به شدت تلاش می‌کنند که در محیط خانه و محل کار، شرایط بهتری را برای دیگران فراهم کنند. چنین افرادی، معمولا کمتر عصبانی می‌شوند.
مطلب پیشنهادی سایت تنظیم خانواده
نویسنده : فرنگیس یاقوتی| مترجم منبع: littlethings.com
این مطلب در تاریخ 2020-01-15 06:52:29منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:4.5
دسته بندی
مطالب و مقالات روانشناسی
تعداد بازدید
8472





نظر شما در مورد مطلب شخصیت‌ شناسی از روی گل موردعلاقه چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




تست شخصیتی MBTI برای ازدواج
تست شخصیتی MBTI برای ازدواج

نکات مهم زنانه در رابطه عاطفی با مردان
نکات مهم زنانه در رابطه عاطفی با مردان

آیا آثار ترمیم پرده بکارت از بین می رود
آیا آثار ترمیم پرده بکارت از بین می رود

مراقب سفره هفت سین و انتقال کرونا باشید
مراقب سفره هفت سین و انتقال کرونا باشید

احساسات چه اثری بر ایمنی بدن دارد
احساسات چه اثری بر ایمنی بدن دارد

هزینه های جشن ازدواج برای دختر و پسر
هزینه های جشن ازدواج برای دختر و پسر










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

3145

بازدید امروز:

27715

بازدید دیروز:

266466798

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام