آموزش بوسیدن همسر

آموزش بوسیدن همسر

خیلی ها با بوسیدن اصلا رابطه خوبی ندارند و یا حتی نمیدانند كه چگونه باید طرف خودشان را ببوسند و در هم آغوشی خود با یك نفر دیگر اصلا بوسیدن و نوازش كردن را فراموش میكنند( یا كنار میگذارند .)

هستند كسانی كه برای طفره از بوسیدن بهانه میآورند ، مثلا با خود میگویند كه طرف بلد نیست اینكار را بكند ، یا دهان طرف بو میدهد . پس دوش گرفتن و مسواك زدن را فراموش نكنید ، مسئله بلد بودن ؟؟؟؟؟ بله میتوان با كمی تمرین ، بوسیدن را یاد گرفت ، به این هم خواهیم رسید.در اهمیت بوسیدن هرچه گفته شود ، باز هم كم است ، فقط اشاره ای بكنیم و بگذریم : هستند كسانی كه ( بخصوص بعضی از زنان ) حاظرند ساعتها صرف بوسیدن و معاشقه كنند،مسئله دیگر اینكه گاهی اوقات یك رابطه جنسی میتواند تنها در بوسه های داغ و آتشین و نوازش خلاصه شود.

یادگیری بوسیدن

همانطور كه در بالا اشاره شد ، بوسه و بوسیدن را میتوان یاد گرفت،فقط كمی تمرین لازم است.برای تمرین هم به یك شریك لازم ندارید ؛ سر فرصت ، ریلكس و بدون استرس در خلوت ، پشت دست خود را به دهانتان نزدیك كنید ، زبان خود را كمی جلو بیاورید طوری كه پشت لبهایتان قرار بگیرد ، لبها را آرام به پشت دست خود برسانید ، لبهای نرم ( و كمی مرطوب ) و رلكس شده خود را ( با فاصله از هم ) روی پشت دست متمركز كنید ، زبان خود را بیرون داده طوری كه به پشت دست شما برسد و بعد با كمی فشار سطح پشت دست ( در فاصلهای كه دو لب شما از هم قرار گرفتهاند )‌ را با زبان خود بلیسید . حین كار ، اینجا . آنجا ، كمی پوست دست خود را مك بزنید، اینكار به شما تجربه میآموزد كه در برخورد با شریك عشقی خود چگونه عمل نمائید .

هدگام نزدیك شدن به طرف خود ، اورا ببوئید ، بعد ببوسید ، لبهای بالایی و پائینی طرف را جداگانه ببوسید ، مك بزنید و یادتان باشد كه هیچ عجله ای بخرج ندهید ، بعد هر دو لب طرف را ببوسید ، بعد از مدتی زبان خود را یواش لای لبهای طرف قرار داده و بطور ملایم به درون دهانش فشار دهید و با زبان خود قسمتهای داخل دهان و زبان او را نوازش كنید.

اینگونه بوسه ها ،حس شوری در دو طرف ایجاد میكند ،بوسه باید با احساس و طولانی باشد و نباید بسادگی از آن گذشت ، بوسه باید پر هوس و پر شرر باشد ، همانطور كه گفته شد ، بوسه های خود را تنها به لب و دهان طرف خلاصه نكنید . بوسیدن ، لیس زدن و نوازش باید شامل حال تمام قسمتهای پوست طرف شود.

ماساژ ملایم قسمتهای مختلف بدن كه دیگر به قول معروف نورعلانور است.این را بدانیم كه موهای سر ، دهان و دستها سه قسمت بسیار حساس هر فردی هستند و روی آنها بیشتر كار كنید . اجازه دهید كه طرف هم همین كار را برای شما انجام دهد . اینكار باعث میشود كه هم نقاط حساس بدن خود را بشناسید و هم با بدن طرف و نقاط حساس آن آشتا شوید.

لازم به گفتن نیست كه هر فردی ممكن است از تمام این نوازشهای گفته شده خوشش بیاید یا فقط بخشهایی از آن را بپسندید ، اما انجام اینكار همانطور كه گفته شد ، یعنی از طریق تجربه و خطا ، باعث شناخت بهتر شما دو نفر از همدیگر میشود و به شما كمك میكند كه دفعات بعد روی نقاط بیشتر حساس طرف تمركز كنید. موضوع دیگر اینكه بعضیها نوازشهای خیلی ملایم ( طوری كه تماس خیلی كمی بین دست شما و بدن طرف باشد ،) را میپسندند و تعدادی هم نوازشهای با تماس بیشتر را ترجیح میدهند.

بوسه و نوازش و ماساژ دادن و گرم در آغوش گرفتن و گرم بخود فشار دادن نه تنها لذت رابطه جنسی میدهد بلكه استرس را هم از بین میبرد و هر دوی شما را خمار عشق میكند.

درباره بوسیدن،یك راهنمایی كوچیك برای اهل فن

اگر خمیر دندان خوش بو و خوش طعمی سراغ دارید ، بد نیست كه آن را در كنار خود داشته باشید و هر از گاهی ، فقط یه ذزه ( خیلی كم ) آن را در دهان خود مزه كنید و بعد زبان خود را به دهان طرف فرو برید . و یادتان نرود كه تمرین كنید. سعی كنیم بوسیدن ، نوازش و تحریك و ماساژ را یاد بگیریم و دوست بداریم و حواس خود را روی آن متمركز كنیم و لذت ببریم . توجه به مسائل فوق باعث میشود كه ما فقط یك رابطه جنسی سریع و پنج دقیقهای نداشته باشیم .

در پایان یك نكته مهم را فراموش نكنیم و آن اینكه ، بعد از نوازش ، بوسه و معاشقه كه در بالا اشاره شد و بعد هم رابطه جنسی ، یك دفعه به یك طرف نغلطید و خرناسه بكشید ، نوازش ملایم و بوسیدن بعد از آن هم بسیار مهم است ، زنان بخصوص به این مسئله خیلی حساسند و علاقمند.

منبع : taknaz.ir

 

این مطلب در تاریخ 2014-04-29 06:52:03منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
315530





نظر شما در مورد مطلب آموزش بوسیدن همسر چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




اختلاف فرهنگی دو خانواده در ازدواج
اختلاف فرهنگی دو خانواده در ازدواج

جلسه اول خواستگاری چگونه باشد
جلسه اول خواستگاری چگونه باشد

بارداری به روش IVF و نحوه انجام آن
بارداری به روش IVF و نحوه انجام آن

روش اضطراری پیشگیری از بارداری چیست
روش اضطراری پیشگیری از بارداری چیست

آیا شما درگیر رابطه سمی هستید؟
آیا شما درگیر رابطه سمی هستید؟

چرا مردان زنان سفیدپوست را بیشتر دوست دارند
چرا مردان زنان سفیدپوست را بیشتر دوست دارند










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

11244

بازدید امروز:

17146

بازدید دیروز:

266289007

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام