حالت جنسی مناسب برای ارگاسم زنان

وضعیت جنسی موثر در ارگاسم زنان

کدام وضعیت جنسی برای ارگاسم زنان بهتر است؟

امروزه اعتقاد بر این است که تجربه ارگاسم در هر بار رابطه زناشویی برای زنان یک نیاز الزامی نیست و هیچ «بایدی» برای به ارگاسم رسیدن مستمر آنها وجود ندارد. اما نکته حائز اهمیت این است که  به دلیل احساس لذت فراوان ناشی از این پدیده و نیز تأثیر مثبت آن در افزایش کیفیت و بهبود روابط زوجین، ارگاسم همچنان جایگاه خود را در جلب نظر همسران و متخصصان مسائل جنسی حفظ کرده است. از این رو امروزه درمانگران جنسی مردان را تشویق می کنند تا با بذل توجه بیشتر نسبت به بعد روانی و عاطفی زن، تفاوتشان با همسر در سرعت رسیدن به ارگاسم و نیز تغییر در وضعیت بدنی خود در هنگام آمیزش، شانس همسر خود را برای دستیابی به ارگاسم افزایش دهند.

وضعیت زن در بالا به دلیل ابتکار ابتکار عمل و احساس کنترلی که به زن می دهد دستیابی به ارگاسم را برای بانوانی که اصطلاحاً دچار سرد مزاجی هستند تسهیل می کند. همچنین به خاطر غیر فعال کردن مرد و تحریک کمتر ایشان می تواند در مردانی که دچار زود- انزالی هستند نیز مفید واقع شود

 

در این مقاله سه نمونه از وضعیت های بدنی موثر در افزایش احتمال ارگاسم زنان به اختصار مورد اشاره قرار می گیرند:


وضعیت زن در بالا

 

در این وضعیت مرد به پشت می خوابد و دستاش را آزاد می گذارد و زن به موازات آلت مرد مقابل او زانو می زند. سپس به جلو خم می شود و اندامش را مماس با آلت مرد قرار می دهد و خود را در هر جهتی که او را تحریک کند حرکت می دهد. در این وضعیت احتمال ارگاسم واژینال (ارگاسم از طریق واژن) زیاد است و مرد می تواند ضمن بهره گیری از رابطه چشمی، از دستان آزاد خود برای لمس سایر نواحی حساس بدن زن مانند پستان ها، پشت و باسن او استفاده کرده و با زبان گشودن به ستایش همسر، لذت رابطه و احتمال دستیابی زن به ارگاسم را دو چندان کند.

زن هم می تواند با بوسیدن مرد و نوازش سینه او، در تحریک هر چه بیشتر او موثر باشد. از آنجا که در این وضعیت احتمال ارگاسم کلیتوریال (ارگاسم از طریق تحریک کلیتوریس یا همان نقطه دکمه مانند در بالای خروجی پیشابراه و مهبل) کمتر از ارگاسم واژینال است مرد می تواند برای افزایش شانس ارگاسم زن در حین آمیزش، کلیتوریس او را هم نوازش کند. تحریک دستی کلیتوریس توسط مرد به خصوص برای زنانی که به دلایلی مانند بیماری و یائسگی از خشکی واژن رنج می برند مناسب است.
به طور کلی، وضعیت زن در بالا به دلیل ابتکار ابتکار عمل و احساس کنترلی که به زن می دهد دستیابی به ارگاسم را برای بانوانی که اصطلاحاً دچار سرد مزاجی هستند تسهیل می کند. همچنین به خاطر غیر فعال کردن مرد و تحریک کمتر ایشان می تواند در مردانی که دچار زود- انزالی هستند نیز مفید واقع شود. همچنین زمانی که مرد بیمار باشد و یا توانایی حرکت نداشته باشد (مثلاً از پا فلج باشد یا دچار چاقی شدید باشد) کارآمد است. خانم هایی نیز که مهبلی بلند دارند و آلت تناسلی همسرشان کوتاه است، با تنظیم میزان دخول می توانند به اصلاح آن بپردازند. البته این شیوه مخاطراتی نیز دارد مانند اینکه ممکن است در صورت تمرکز کامل وزن زن روی بدن شوهر، مویرگ های قسمت های پایینی آلت و مثانه مرد پاره شود و در دراز مدت وی را با مشکل مواجه کند. از این رو لازم است احتیاط های مقتضی صورت گیرد.


وضعیت دخول از عقب

- قبل از هر چیز لازم به ذکر است که منظور دخول از عقب دخول در فرج زن است نه در مقعد وی که به لحاظ بهداشتی نیز مسئله دار است. این وضعیت شامل سه حالت می شود:

حالت اول: زن می ایستد، مرد هم پشت او می ایستد،
حالت دوم: زن پشت به سینه و شکم مرد به پهلو می خوابد و مرد هم پشت او به پهلو می خوابد اگر مرد کمی عقبتر در زاویه ای حدود 30 درجه از زن قرار بگیرد و زن هم یک پایش که به طرف مرد است را روی زانوی او تکیه بدهد دخول عمیق تر می شود.
و حالت سوم: زن به حالت چهار دست و پا روی زمین زانو می زند و مرد پشت او قرار می گیرد و عمل دخول را انجام می دهد. لازم به ذکر است که در هر سه حالت امکان تحریک دستی کلیتوریس توسط مرد وجود دارد.
این روش دو نقیصه دارد: اول اینکه زن و شوهر را از رابطه چشمی و تبادل بوسه محروم می کند. البته در این حالت مرد می تواند به صورت یک طرفه به بوسیدن گردن و پشت زن بپردازد و تا حدی این کمبود را جبران کند و دوم اینکه ارگاسم کلیتوریال اتفاق نمی افتد البته برای رفع آن همان طور که گفته شد مرد می تواند در حین آمیزش به نوازش کلیتوریس زن بپردازد. علی رغم این نقایص، به طور کلی این وضعیت برای به ارگاسم رساندن زنان باردار به خصوص در ماههای آخر بسیار مناسب است البته برای سایرین مانند مردهایی که دیرتر به نعوظ می رسند هم این فایده را دارد که مرد می تواند با در تماس قرار دادن آلت خود با باسن زن نعوظ را تسهیل و تسریع نماید.


وضعیت مرد در بالا

این وضعیت همان وضعیت سنتی مقاربت است که اکثر زوج ها از آن استفاده می کنند. در این حالت زن منفعل است و به پشت دراز می کشد و مرد روی او می خوابد و با حرکت دادن خود برای دخول تلاش می کند. با وجود مزایای این وضعیت مانند امکان تماس چشمی رو در روی زوجین و تبادل بوسه و ... شانس زن در دستیابی به ارگاسم از طریق آن کم است. برای رفع این مشکل درمانگران جنسی تکنیک همترازی مقاربتی را پیشنهاد می کنند. این تکنیک نوع اصلاح شده وضعیت سنتی قبل است که در آن به جای اینکه مرد به صورت سینه به سینه در بالای زن قرار بگیرد و آلتش را به صورت افقی حرکت دهد، طوری تغییر وضعیت می دهد که سینه او به یکی از شانه های زن نزدیک باشد. در نتیجه این تغییر، مرد بر لگن زن تسلط بیشتری می یابد و آلت او امکان حرکت بیشتری پیدا می کند. همچنین به دلیل تماس بیشتر استخوان قاعده آلت تناسلی مرد با کلیتوریس احتمال راه اندازی ارگاسم را در او تقویت می کند

منابع: بخش اول سایت تنظیم خانواده بخش دوم : سایت تبیان

مطلب پیشنهادی سایت تنظیم خانواده

آموزش ارگاسم در زنان

آموزش ارضا کردن زنان

بهترین حالت نزدیکی

رابطه جنسی

مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی

آموزش زناشوئی

آموزشهای جنسی

مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین

فیلم رابطه جنسی

رابطه جنسی

رابطه جنسی

امکانات فوق شامل خریدارای سی دی مقالات سایت و مجموعه آموزشی زوج خوشبخت نیز می شود

این مطلب در تاریخ 2016-02-09 20:26:41منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
26002





نظر شما در مورد مطلب وضعیت جنسی موثر در ارگاسم زنان چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




گزینه های پر خطر برای ازدواج
گزینه های پر خطر برای ازدواج

با زنانی با این خصوصیات ازدواج نکنید
با زنانی با این خصوصیات ازدواج نکنید

عوامل موثر بر اندازه آلت تناسلی مردان
عوامل موثر بر اندازه آلت تناسلی مردان

مشکل عملکرد جنسی زنان
مشکل عملکرد جنسی زنان

انواع مشاوره آنلاین
انواع مشاوره آنلاین

افکاری که طلاق را آسان جلوه می دهد
افکاری که طلاق را آسان جلوه می دهد










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

1043

بازدید امروز:

27715

بازدید دیروز:

266464696

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام