شوهرم زود انزالی دارد چکار کنم

با زود انزالی شوهرم چکار کنم

زود انزالی مردان،زود انزالی شوهر

تعدادی از خانم ها نسبت به این که  همسرشان قبل از آن که ایشان به ارگاسم برسند ،انزال می شوند؛ گله مندند که همسر مان «به سرعت انزال مبتلا است ».و این موضوع موجب عصابنیت و کم تحملی هر دو می شود .

در این مقاله قصد داریم  به این موضوع پرداخته شود. خوب است خواندن این مقاله را به دوستان و آشنایانی که از این موضوع رنج می برند توصیه نمایید .
ابتدا « سرعت انزال » را تعرف می نماییم، زیرا به نظر می آید با تعریف زیر آنچه خانم ها تصور می کنند «سرعت انزال »است ، نباشد .
(انزال زود رس را به صورت انزال مستمر و عود کننده با حداقل تحریک جنسی قبل ، همزمان یا بلافاصله بعد از دخول و پیش از زمان دلخواه شخص تعریف شده است( این زمان عموماً کمتر از یک دقیقه مثلاً 30 ثانیه می باشد )(درمان اختلالات جنسی از سوزان .اچ .اسپنس ،ص 111).

با تعریف فوق ؛ مشکل تعداد زیادی از خانم ها ،سرعت انزال نیست ؛بلکه همسرشان قبل از آمادگی او ،شروع به نزدیکی می کند و پس از 2 الی 3دقیقه به انزال می رسند در حالی که زن هنوز به لذت و ارگاسم لازم نرسیده است

. پس از این حالت، زن نتیجه می گیرد که شوهرم « سرعت انزال » دارد .در صورتی که این گونه نیست .
میل جنسی مردان مانند اجاق گاز می ماند .زود شعله ور می شود و پس از چند ثانیه به اوج خود می رسد و می تواند وقتی غذا پخته شد درست به همان سرعت خاموش شود ، میل جنسی زنان مثل اجاق برقی است : آهسته آهسته گرم می شود تا بالاخره کاملاً داغ شود ومدتی طول می کشد تا دو باره سرد گردد
مسئله بدین گونه است که مرد قبل از آن که همسرش آمادگی لازم را پیدا کند ، عجله کرده و اقدام به نزدیکی نموده و پس از چند دقیقه به انزال میرسد و رابطه جنسی را تمام می کند در حالی که همسر او به ارگاسم نرسیده است و چه زیبا حضرت علی (ع) فرمودند:

آقایون خودشان بلافاصله آمادگی برای نزدیکی دارند ؛در حالی که زنان حدود 25الی 40 دقیقه طول می کشد تا آماده نزدیکی شوند .

إِذَا أَرَادَ أَحَدُكُمْ أَنْ یَأْتِیَ زَوْجَتَهُ فَلَا یُعَجِّلْهَا فَإِنَّ لِلنِّسَاءِ حَوَائِجَ  ( هر وقت خواستید با همسرت نزدیکی نمایید عجله نکنید ، زیرا برای زنان حوائجی است .( وسائل‏الشیعة ج : 20 ص : 118).

(میل جنسی مردان مانند اجاق گاز می ماند . زود شعله ور می شود و پس از چند ثانیه به اوج خود می رسد و می تواند وقتی غذا پخته شد درست به همان سرعت خاموش شود ، میل جنسی زنان مثل اجاق برقی است : آهسته آهسته گرم می شود تا بالاخره کاملاً داغ شود و مدتی طول می کشد تا دوباره سرد گردد (چرا مردان به حرف زنان گوش نمی دهند ...از آلن وبارباراپیس ،ص298).
اگر خانمی شوهرش این گونه است . برای برطرف کردن مشکل خود باید کارهایی را انجام دهد. تا هر دو با هم به اوج لذت برسند که در مقاله ی هفته ی آینده به آن خواهیم پرداخت.
این مطلب در تاریخ 2017-04-17 19:14:50منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
32097





نظر شما در مورد مطلب با زود انزالی شوهرم چکار کنم چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




حرفهای تلخ درمورد شناخت دختران ، ازدواج و ...
حرفهای تلخ درمورد شناخت دختران ، ازدواج و ...

ازدواج درونگراها و برونگراها
ازدواج درونگراها و برونگراها

تعداد دفعات سونوگرافی در بارداری
تعداد دفعات سونوگرافی در بارداری

چطور در کمتر از یک دقیقه بفهمید قلب سالمی دارید یا نه
چطور در کمتر از یک دقیقه بفهمید قلب سالمی دارید یا نه

از کجا بفهمیم فردی دروغ می گوید
از کجا بفهمیم فردی دروغ می گوید

آخرین وضعیت ازدواج و طلاق
آخرین وضعیت ازدواج و طلاق










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

4384

بازدید امروز:

17146

بازدید دیروز:

266282147

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام