نیازهای اساسی مردان

نیازهای اساسی مردان

بیشتر مردها نیازهای اساسی یکسانی دارند. هر چند هر انسانی منحصربفرد است اما این نیازهایی است که بیشتر آقایان دارند.

۱. همراهی کردن در تفریحات مورد علاقه

من و همسرم از دسته زوج‌هایی هستیم که به سختی می‌توانیم وجه اشتراک پیدا کنیم، مخصوصا در مورد سرگرمی و تفریح. هر کدام از ما از فعالیت‌هایی خاص خودمان لذت می‌بریم که البته در زندگی مشترک می‌تواند چیز خوبی باشد. اما وقتی با هم هستیم، کاری را می‌کنیم که او دوست دارد.

گذراندن اوقات فراغت بعدازظهر با بازی گلفِ هرگز چیزی نبوده که من انتخابش کنم، اما این اتفاقی است که می‌افتد و در نهایت هم، اوقات بسیار خوبی داریم. با علاقه نشان دادن به سر

۲. تحسین کردن

در یک رابطه‌ی سالم، شوهر شما وظایف خودش را بر عهده دارد؛ شغلش، بردن بچه‌ها به مدرسه، یا حتی ماندن در خانه و مراقبت از بچه‌ها و یا هر کار دیگری. بیشتر کارهایی که می‌کند ممکن است دیده نشوند. شاید واقعا به چشم‌تان نیاید که همسرتان هر روز چه کارهایی برای خانواده‌اش انجام می‌دهد و برای همین هم، تلاش‌هایش را به راحتی فراموش کنید. اما یادتان باشد هرازگاهی که ممکن شد، به شوهرتان نشان دهید و بگویید چقدر دوستش دارید و بابت تمام کارهایی که برای‌تان می‌کند، قدردانش هستید و تحسینش می‌کنید.

۳.فضایی آرام و حمایت‌گر

داشتن خانه‌ای آرام که به خوبی اداره شود، چیزی است که خیلی بیشتر از آنچه فکرش را بکنید اهمیت دارد. شما و شوهرتان ممکن است کارهای خانه را تقسیم کرده باشید یا شاید به دلیل کار سنگین‌تری که در بیرون از خانه انجام می‌دهد، مسئولیت‌های کمتری در خانه به عهده‌اش باشد. به هر حال داشتن فضایی امن و آرام چیزی است که نیاز به مشارکت دارد و برای مرد خانه، مانند یک منبع انرژی عمل می‌کند.

4. یک همسر جذاب!

درست است که در زندگی مشترک، مخصوصا وقتی سالها از عمر آن گذشته باشد، احساس راحتی با همسر، حس بسیار خوبی دارد، و انجام کارهای خانه، رسیدگی به بچه‌ها و تمام روزمرگی‌هایی که بیشترشان وقتی برای رسیدن به ظاهرمان باقی نمی‌گذارند، جزئی از عادت‌ها شده‌اند، اما اجازه ندهید بهم ریخته بودن وضعیت ظاهری شما برای شوهرتان یک عادت شود. سعی کنید برای همسرتان جذاب باشید. اگر می‌دانید چند دقیقه‌ی دیگر به خانه می‌رسد، همه‌ی کارهای نیمه تمام را رها کنید، و این چند دقیقه را به خودتان برسید. مطمئن باشید وقتی شوهرتان پا به درون بگذارد، تفاوت را در حس و حالش خواهید دید، ضمنا خودتان هم حس خیلی بهتری خواهید داشت.

توجه کردن به نیازهای گفته شده، یک راه بسیار عالی برای عمق دادن به صمیمت‌های زناشویی‌تان است. زندگی مشترک شما چه با مشکلاتی روبرو باشد و چه نه، اگر هر دوی شما به تامین نیازهای همدیگر اهمیت بدهید، پیوندی مستحکم‌تر خواهید داشت.

منبع نامه نیوز

 

این مطلب در تاریخ 2017-10-01 21:39:40منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
15102





نظر شما در مورد مطلب نیازهای اساسی مردان چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




عشـق مـیـان دو فـرد
عشـق مـیـان دو فـرد

اگر تمام مردان مجرد ایران ازدواج کنند،تنها یک سوم زنان شانس ازدواج دارند
اگر تمام مردان مجرد ایران ازدواج کنند،تنها یک سوم زنان شانس ازدواج دارند

تاثیر استرس براسپرم
تاثیر استرس براسپرم

تاثیر کاندوم در کیفیت رابطه جنسی
تاثیر کاندوم در کیفیت رابطه جنسی

علت افزایش مراجعه به روانشناس و روانپزشک
علت افزایش مراجعه به روانشناس و روانپزشک

به دنبال مرد بلند قد برای ازدواج نباشید
به دنبال مرد بلند قد برای ازدواج نباشید










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

8813

بازدید امروز:

17146

بازدید دیروز:

266286576

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام