چطور می توان ارگاسم را تجربه کرد

چطور می توان ارگاسم را تجربه کرد

ارگاسم در خانم ها به روش های مختلفی رخ می دهد، از جمله از طریق کلیتوریس، واژینال، مقعد، پستان یا نوک پستان ها. مناطق ذکر شده بخش های حساسی هستند که معمولا خانم ها با تحریک آنها به ارگاسم می رسند، بخش های دیگری هم در بدن زن وجود دارند که می تواند در ارگاسم سیدن به وی کمک کنند، از جمله انگشت های پا، گردن و پشت. گفته می شود که در حدود سه چهارم خانم ها ساده ترین روش برای رسیدن به ارگاسم از طریق کلیتوریس است.

اکثر مردم این مسئله را نمی دانند، اما بیشترین قسمت کلیتوریس داخلی است، آن بخشی از کلیتوریس که مشاهده می کنید، مرکز فرمانروایی قسمت داخلی کلیتوریس است. قسمت داخلی کلیتوریس سیستم عصبی بزرگی است که به واژن و دیگر بخش های اندام تناسلی می رسد.

آنچه ارگاسم واژینال نامیده می شود، در حقیقت از تحریک قسمت داخلی کلیتوریس ناشی می شود که تحریک کلیترویس داخلی نیز از طریق رابطه جنسی و به طور غیر مستقیم انجام می شود.

مسئله ای که در مورد زنان وجود دارد این است که زنان حسی هستند و تحت تاثیر افکار خود قرار می گیرند، بنابراین به ارگاسم رسیدن لزوما یک مسئله تکنیکی نیست. تحریک از طریق کلیتوریس رایج ترین روش برای تحریک زنان باشد، اما تنها روش نیست، بلکه در این میان تجربه جنسی نیز نقش مهمی دارد. و بالاخره مغز است که مهم ترین بخش در شهوت، لذت و رسیدن به ارگاسم محسوب می شود.

چرا برخی زنان ارگاسم نمی شوند؟

 

مطلب پیشنهادی سایت تنظیم خانواده

 

به ارگاسم نرسیدن لزوما به معنای وجود مشکل و بیماری نیست، بلکه عوامل بیولوژیکی و جسمی زیادی در این فرایند دخیل هستند. بیماری های که تاثیرات جدی بر سلامت روان زنان دارند، عواملی هستند که بر روی ارگاسم زنان تاثیر می گذارد، این بیماری ها عبارتند از :

مالتیپل اسکلروزیس یا MS
بیماری پارکینسون
جراحی مختلف مانند هیسترکتومی یا جراحی برای سرطان
افزایش سن

به علاوه این واقعیت وجود دارد که افراد از لحاظ جسمی و روحی با یکدیگر متفاوتند و یک راه حل برای همه موثر نخواهد بود. رابطه جنسی و ارگاسم در واقع نوعی بازی و خودآزمایی محسوب می شود که از طریق آن فرد می تواند عوامل بیولوژیکی و فیزیکی منحصر به فرد بدن خود را بهتر بشناسد.

چطور به ارگاسم برسیم؟

خود شما مهم ترین فردی هستید که می تواند در ارگاسم رسیدن به شما کمک کند. سعی کنید بدن خود را بشناسید چرا که خودتان بدون نگرانی از واکنش شریک جنسی تان و زمان مورد نیاز می توانید بر روی بدن خود تمرکز کنید و قابلیت های آن ر کشف کنید.

بهتر است بدانید تنها حدود 18 درصد زنان از طریق برقراری رابطه جنسی دخول ارگاسم می شوند. می توانید از اسباب بازی های جنسی و موقعیت های جنسی مختلف را امتحان کنید تا موقعیت و روش مناسب خود را پیدا کنید.

بهبود رابطه جنسی و رسیدن به ارگاسم با سبک زندگی مناسب

استرس مهم ترین عاملی است که بر روی ارگاسم خانم ها تاثیر می گذارد. عوامل مختلف دیگری نیز بر ارگاسم و میل جنسی خانم ها تاثیر می گذارند که عبارتند از:

خستگی
افسردگی
مصرف الکل
سیگار کشیدن

نوشیدن الکل توانایی رسیدن به ارگاسم را کم کرده و سیگار کشیدن گردش خون به اندام های جنسی را محدود می کند.

ارگاسم در زنان شامل مراحل مختلف است، از جمله تمایل، تحریک، ارگاسم و ارضا شدن یا به آرامش رسیدن. این چرخه ثابت نیست و همچنین تمام مراحل آن می توانند لذت بخش باشند. متخصصین ارگاسم را اوج رضایت جسمی و روحی در یک رابطه جنسی و رهایی ناگهانی از تنش جنسی تعریف می کنند. در زنان ارگاسم ممکن است به شکل انقباض ریتمیک عضلات تناسلی بروز کند.

منبع : سلامت نیوز

 

مطلب پیشنهادی سایت تنظیم خانواده

 

این مطلب در تاریخ 2018-11-02 19:07:36منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
7731





نظر شما در مورد مطلب چطور می توان ارگاسم را تجربه کرد چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




رفتار با خانواده همسر در دوران نامزدی و عقد
رفتار با خانواده همسر در دوران نامزدی و عقد

دوران عقد چگونه باشد
دوران عقد چگونه باشد

علت سردرد در دوران قاعدگی
علت سردرد در دوران قاعدگی

معاینات بعد از سزارین و زایمان طبیعی
معاینات بعد از سزارین و زایمان طبیعی

چطور مراقب احساساتمان باشیم
چطور مراقب احساساتمان باشیم

نرم افزار آداب انعقاد نطفه
نرم افزار آداب انعقاد نطفه










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

5400

بازدید امروز:

17146

بازدید دیروز:

266283163

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام