نحوه تحریک کردن مردان

نحوه تحریک کردن مردان

در این مطلب  به نحوه تحریک مردها از طریق لمس، تحریک مردها از راه دور، تحریک مردها از طریق صدا می پردازیم ، مواردی که هر زنی باید برای تحریک شوهر خود در نظر بگیرد

1. دقیقا به او بگویید که چه میخواهید.

اکثر اوقات مرد باید رابطه را شروع کند. این مسئله به نوعی رسم شده است اما اصلا چنین قانونی وجود ندارد. به همسر خود بگویید که او را میخواهید، مخصوصا زمانی که بیرون از خانه هستید. یکبار این کار را امتحان کنید و خواهید دید که او در پوست خود نمیگنجد تا به خانه برسید و...

2. بازی سرد و گرم

هنگامی که در تخت هستید، چند تکه یخ بردارید و آرام روی کمر همسر خود بکشید، سپس با گرمای نفس و زبان خود را به او هدیه بدهید.

3. رابطه جنسی MP3

همیشه نیازی نیست که یک رابطه جنسی کامل و مفصل داشته باشید. برخی اوقات رابطه کوتاه و سریع هم لذت بخش است و هم یک تنوع در روابط زناشویی شما محسوب میشود.

4. چنگ بزنید و گاز بگیرید.

معمولا مرد ها رابطه جنسی را خشن میکنند اما وقتش رسیده که خانم ها هم دست بکار شوند. ناخن های خود را بند کنید و هنگام رابطه جنسی کمر شوهر خود را چنگ بزنید تا بفهمد که شما چقدر از رابطه جنسی لذت میبرید. همچنین با شیطنت های زنانه خود، شانه و یا بدن او را گاز بگیرید.

5. او را ببندید!

اگر میخواهید رابطه خود را به مرحله بعد ببرید میتوانید از یک دستبند و یا طناب استفاده کنید. ابتدا را ببندید و بعد هم بخواهید که شما را ببندد.

6. همسر خود را ریست کنید.

پس از راند اول برای اینکه شوهر خود را برای دور بعدی آماده کنید بهترین راه این است که در گوش او حرف های تحریک کننده بزنید و بگویید که چقدر "اونو میخواید" و چقدر باعث میشه که شما تحریک بشید.

7. بگذارید او رئیس باشد!

زمان رابطه جنسی اجازه دهید که شوهر تان در بالا قرار بگیرد تا بتواند بر شما مسلط باشد و قدرت و غرایض مردانه خود را نشان دهد. پوزیشن میشنری گزینه ایده آلی برای اینکار است.

8. بدن خود را نمایش دهید.

برای شوهر تان لخت کاملا لخت بشید. کم کم شروع کنید به درآوردن لباس های خود. یک بار که این کار را امتحان کنید متوجه خواهید شد که همسر تان دیگر نمیتواند خودش را کنترل کند.

9. "تو هیچ کاری نکن"

هیچکسی همیشه حال و حوصله رابطه جنسی را ندارد. اگر شوهر تان خیلی حوصله ندارد به او بگویید که تو هیچ کاری نکن! او فقط باید دراز بکشد و شما همه کار خواهید کرد. این که شما بتوانید هر کاری که دوست دارید را انجام دهید، قطعا برایتان لذت بخش خواهد بود.

10. ایستاده رابطه داشته باشید!

میدانید چه چیزی مردان را بیشتر از همه تحریک میکند؟ اینکه احساس مردانگی به او دست دهد و یکی از بهترین راه ها برای اینکه وی چنین حسی داشته باشد این است که در پوزیشن های ایستاده رابطه جنسی داشته باشید.

11. کار کنید که التماس کند.

همسر خود را طوری ببندید که نتواند کاری انجام دهد و کنترل همه شرایط در اختیار شما باشد، سپس او را تحریک کنید و به درجه ای برسانیدش که برای بیشتر، التماس کند.

12. از او تعریف و تمجید کنید.

هیچ چیزی برای مردان لذت بخش تر از این نیست که از او تعریف کنید. هنگام رابطه چند تعریف جنسی میتواند معجزه کند.

13. رابطه جنسی در وان حمام

رابطه جنسی زیر دوش حمام خطرناک است چراکه سطوح لغزنده هستند اما بهترین روش این است که در وان حمام رابطه داشته باشید که هم امن تر است و قطعا لذت زیادی هم دارد.

14. گوش ها!

گوش ها یکی از حساس ترین مناطق بدن در هنگام رابطه جنسی هستند. هنگام نزدیکی با یک دست و زبان خود گوش همسر خود را ماساژ دهید و با دست دیگر آلت تناسلی اش را! نتیجه معجزه آسا است.

15. عجله نکنید.

همه میدانند که مردان میخواهند سریع به اصل قضیه وارد شوند. اما شما نباید اجازه اینکار را بدهید. همان اول کار کاملا لخت نشید و هر چند دقیقه یک تکه از لباس های خود را در بیاورید تا همسر تان مجبور به صبر کردن شود. سپس وقتی همه لباس هایتان را درآوردید و موقع رابطه شد، او مثل یک حیوان افسار گسیخته میماند!!!

16. با او بازی کنید.

شروع کنید به بوسیدن سینه و شکم او و کم کم پایین بروید اما به محض اینکه به آلت او نزدیک شدید، دوباره برگردید. آنقدر این کار را تکرار کنید تا به شما برای رابطه دهانی التماس کند.

17. اجازه ندهید از دست هایش استفاده کند.

برخی اوقات روش های معمول نمیتواند زوجین را برای رابطه جنسی تحریک کند، یک راهکار این است که قانونی بگذارید که کسی نتواند از دست ها خود استفاده کند و برای ارضا کردن یکدیگر باید از روش های دیگری استفاده کنید.

18. برای همسر تان برقصید.

برای شوهر تان برقصید، اون هم لخت لخت! اما اجازه ندهید که دخالت کند. به او بگویید که فقط میتواند نگاه کند. این کار را ادامه دهید تا بار دیگر شروع به التماس کردن کند.

19. دستور بدهید.

درسته که مردها دوست دارند در کنترل باشند اما در نظر سنجی ها ثابت شده است که مردان برخی اوقات دوست دارند که خانم ها به آن ها بگویند که چه کاری انجام دهند.

20. یک نقطه حساس را ماساژ دهید.

مردان یک نقطه بسیار حساس دارند. این نقطه ناحیه بین مقعد و بیضه ها است که به آن نقطه جی مردانه میگویند. زمانی که همسر تان به انزال نزدیک است این نقطه را ماساژ دهید و خواهید دید که منفجر میشود!

21. او را از پشت بغل کنید.

یک راه دیگر برای تحریک شوهر تان این است که او را از پشت بغل کنید و دست های خود را به دور او حلقه بزنید و زیر سر آلت تناسلی او را بمالید. این حرکت خیلی تحریک کننده است مخصوصا اگر انتظار این کار را نداشته باشد.

22. بپر بپر کنید!

یکی از چیز هایی که اکثر خانم ها نمیدانند این است که مرد ها دوست دارند هنگام رابطه جنسی زن بالا قرار بگیرد و به اصطلاح بپر بپر کند! در واقع اینگونه پوزیشن ها یکی از محبوب ترین حالت های رابطه جنسی برای مردان است.

23. چشم های همسر تان را ببندید.

همانند مواردی که پیش تر گفته شد، انجام کار های غیر منتظره برای تحریک کردن خیلی موثر است. یکی از بهترین راه ها هم این است که چشم او را ببندید. وقتی چشمان بسته است، هر حرکتی، هر بوسه و یا هر لیس زدن لذتی چند برابر دارد.

24. خامه و شکلات به خود بمالید!

یک راه عالی دیگر. به بدن خود شکلات یا خامه بمالید تا وقتی که همسر تان بدن شما را لیس میزند و میخورد لذت چند برابر شود.

25. رابطه دهانی

یک تکنیک معجزه آسا هنگام رابطه دهانی آن است که همزمان که آلت همسر خود را در دهان دارید، دستان خود را روی باسن وی بگذارید و به سمت خود فشار دهید. این کار باعث میشود تا مرد هم از جلو و هم از پشت تحریک شود و لذت بسیار بیشتری ببرد.

26. حرف های تحریک کننده بزنید.

مرد ها عاشق زنی هستند که شر و شور باشد و شیطنت کند. هنگام رابطه جنسی در گوش همسر خود بگویید که میخواهید با او چکار کنید. این کار به طرز ترسناکی او را تحریک خواهد کرد. همچنین آه و ناله کردن را فراموش نکنید.

27. در جاهای جدید رابطه جنسی داشته باشید.

یکی دیگر از راه های بسیار عالی برای تنوع بخشیدن و جذاب و لذت بخش تر کردن روابط جنسی این است که در مکان های جدید رابطه داشته باشید. لازم نیست که فقط در رخت خواب باشد، اصلا چنین قانونی وجود ندارد. کمی خلاق باشید.

28. بوسیدن را دست کم نگیرید.

بوسه های عمیق و کثیف! (با استفاده از زبان و آب دهن) هنگام رابطه جنسی خیلی مهم است. در زمان رابطه جنسی از بوسیدن غافل نشوید و حتی چند ثانیه کار را آرام تر پیش ببرید و به بوسیدن یکدیگر بپردازید.

29. از پوزیشن قاشقی استفاده کنید.

اگر هر دو نفر خسته اید، یکی از بهترین پوزیشن های رابطه جنسی، پوزیشن قاشقی است. برای انجام این پوزیشن کنار هم دراز بکشید (زن پشت به مرد) و نزدیکی کنید. (در این حالت مرد از پشت دخول میکند.)

منبع : مجله دلگرم

مطلب پیشنهادی سایت تنظیم خانواده

 

این مطلب در تاریخ 2018-11-10 19:18:32منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
149930





نظر شما در مورد مطلب نحوه تحریک کردن مردان چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




چه مسائلی را در ازدواج نباید پنهان کرد
چه مسائلی را در ازدواج نباید پنهان کرد

عواملی که تاثیر منفی در ازدواج دارند
عواملی که تاثیر منفی در ازدواج دارند

فصل مناسب بارداری وزایمان-مرجع کامل
فصل مناسب بارداری وزایمان-مرجع کامل

تمرین برای افزایش زمان انزال
تمرین برای افزایش زمان انزال

5 چیزی که نباید به هیچکس بگویید
5 چیزی که نباید به هیچکس بگویید

آثار قرنطینه بر افزایش طلاق
آثار قرنطینه بر افزایش طلاق










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

9448

بازدید امروز:

27715

بازدید دیروز:

266473101

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام