زندگی زن گرم مزاج و شوهر سرد مزاج

زندگی زن گرم مزاج و شوهر سرد مزاج

همسرم سرد مزاجه در صورتی که من خیلی گرم مزاج هستم نمیدانم با سرد مزاجی شوهرم چطور برخورد کنم ، شاید ماهها حتی نزدیک من نمیاید ومن خیلی گرم مزاجم خیلی اذیت میشم

پرسش دوم در خصوص سرد مزاجی شوهر

متوجه شدم که شوهرم در مسایل جنسی سرد مزاجه و من فوق العاده دختر گرمی هستم. به طور مثال روند منظمی بین ما وجود نداره. رابطه جنسی بین ما بعضی وقتها به خاطر رفتار من (یعنی وقتی حس میکند من تمایل دارم) هرروز یا دو روز یک باره ولی بعضی وقتها چهار پنج روز یکبار یا حتی هفته ای یکبار اتفاق میفته. الان بیشترین ناراحتی من اینجاست که حدود 12 روزه دکتر زنان به دلیل عفونتی که گرفتم ازم خواسته تا داروهام تموم نشده نزدیکی نداشته باشیم و ایشان در این 12 روز نسبت به من و این قضیه بی تفاوته و تا الان کوچکترین درخواستی از من نداشته. این برام عجیبه و مرا نگران کرده. در این مدت زندگی به این نتیجه رسیدم که من باهیچ لباس وهیچ نوع آرایشی نمیتونم ایشان را تحریک کنم. البته تا مرز تحریک پیش می روند ولی خیلی وقت ها به حد ارضا نمیرسه و درحد همان تحریک باقی می مونه. خیلی ناراحتم آقای دکتر و این موضوع در شرایطیه که ما فوق العاده همدیگرو دوست داریم. تا اونجایی که ازارتباط زناشویی دوستان و آشنایان شنیدم فکر می کنم ایشان غیرطبیعیه.

پاسخ در خصوص سرد مزاجی همسر

پاسخ: اولا یکی از بزرگترین اشتباه ها در مسائل جنسی مقایسه است. در مورد سکس، هیچ فرمول و قاعده فراگیری وجود ندارد. هر زن و شوهری باید به فرمول خودشان برسند. پس اینکه فکر کنید فلان دوستان و فلان آشنایان آن طوری هستند و ما نیستیم، پس ما غیر طبیعی هستیم، کلا نتیجه گیری نادرستی است.

مشخصا در مورد تعداد نزدیکی در هفته هم هیچ استانداردی وجود ندارد. یک زوج ممکن است هفته ای 7 بار رابطه زناشویی داشته باشند و برای آنها طبیعی باشد و یک زوج دیگر ممکن است یک بار و آن هم طبیعی باشد.

البته یک اصل را باید در نظر داشته باشید: وقتی کیفیت رابطه خوب نیست، کمیت آن هم به تدریج افت می کند. اگر هر کدام از زوچین به هر دلیلی از کیفیت رابطه راضی نباشند، کم کم میل جنسی آنها به همسرشان کم می شود. اینحا باید از مشاور و سکس تراپیست کمک گرفت.

اگر یک زوج بدون مقایسه خودشان با دیگران، در مورد میزان تمایل و ارتباط جنسی شان با هم تفاهم نداشته باشند، راه کارهایی وجود دارد که به آنها کمک کنیم.

 

درست است، احتمالاً شما مدتی است که از این قضیه رنج می برید و شاید خیلی هم نتوانید این موضوع را با کسی در میان بگذارید. به همین دلیل خیلی آزرده خاطر شده اید. اکثر خانم ها انتظار چنین چیزی را از همسرانشان ندارند. بنابراین هنگامی که با این موضوع روبرو می شوند، برایشان غیرقابل تحمل است. ممکن است به اشتباه اینگونه برداشت کنند که همسرشان به آنها توجه نمی کند، یا اینکه در نظر همسرشان زیبا و خوش هیکل نیستند یا .... این عدم توافق زن و شوهر بر سر کمیت و کیفیت روابط زناشویی، می تواند دیگر روابط عاطفی آنها را تحت تاثیر قرار دهد.

اما حقیقت این است که امروزه بنا به دلایل مختلفی تعداد قابل توجهی از خانم ها از سردمزاجی همسرانشان شکایت دارند و این فقط مختص گروه خاصی نیست. کم و بیش تمام زنان و مردان، فراز و نشیب ها و مشکلاتی در زمینه روابط زناشویی شان تجربه می کنند. اما زوجی می تواند از این پستی و بلندی ها عبور کند که حداقل یکی از آن دو (و چه بهتر هر دوی آنها) برای رفع مشکلاتشان به فکر چاره باشند. زیرا سرکوب این نیاز طبیعی، آثار نامطلوبی بر صمیمیت و نشاط خانواده خواهد داشت. این جای بسی امیدواری است که شما اولین گام حل مشکلتان را به خوبی برداشته اید. اما دومین کاری که شما می توانید انجام دهید این است که ابتدا بیندیشید که علت سردمزاجی همسرتان چیست. سپس متناسب با آن علت، با صبر و شکیبایی به رفع مشکلاتتان بپردازید. این را بدانید که در اکثر موارد این مشکل بر طرف می شود و نیازی به گرفتن تصمیمات عجولانه ای از جمله طلاق و ... نیست.



سردمزاجی ممکن است دلایل متفاوتی داشته باشد.

شوهرم سرد مزاج است

به عنوان نمونه اگر فرد احساس کند ممکن است در معرض دید دیگران و حتی کودکی خردسال قرار گیرد، ممکن است از انجام رابطه زناشویی طفره رود. بنابراین بایستی شرایط را به گونه ای فراهم آورید که مثلاً اگر در لحظه مورد نظر، فرزندتان در اتاق خوابیده است، در خواب تقریباً عمیقی باشد و در صورت بیدار شدن متوجه رابطه شما نگردد و یا در صورت امکان به اتاق دیگری بروید.

کاهش سطح سلامتی جسمانی، دیابت، قطع تنفس حین خواب، مصرف برخی از داروها از جمله آنتی هیستامین یا ضد فشارخون، اضطراب، افسردگی و نگرانی در هر زمینه ای، عدم احساس رضایت و خوشبختی، استرس، خستگی، کم خوابی، چاقی و ... باعث کاهش میل جنسی می شود. بنابراین بهتر است ابتدا در حل مشکل احتمالی همسرتان به او کمک کنید و در صورت امکان از افراد متخصص کمک بگیرید.

وجود دیگر مشکلات جسمانی از جمله زود انزالی، اختلال نعوظ و .... به سردمزاجی منجر می گردد. در صورت وجود چنین مشکلاتی، احتمالاً مرد احساس ضعف نموده، در نتیجه از نزدیک شدن به همسرش هراسان می شود. بطوریکه وقتی به این رابطه فکر می کند، دچار اضطراب و استرس می شود و از انجام آن پشیمان می گردد. بنابراین به او کمک کنید از این نگرانی نجات یابد. مثلاً به او بگویید این مشکل برای من اهمیت زیادی ندارد، مهم این است که در حین رابطه از وجود یکدیگر لذت ببریم، حتی اگر آن رابطه اصلی انجام نگیرد. همچنین به او کمک کنید هنگام رابطه زناشویی به جای تمرکز بر مشکل خود، بیشتر بر حس هایی همچون حس بویایی، لامسه و ... تمرکز نماید. از طرف دیگر به طور غیر مستقیم و بدون اینکه غرور او را جریحه دار کنید او را برای انجام معاینات پزشکی ترغیب کنید.

خانمی که نتواند متناسب با ملاک های ذهنی همسرش خود را بیاراید و عشوه گری کند شاید به تدریج باعث بی تفاوتی همسرش گردد. بنابراین خوب است خانم ها بدانند چگونه باید در برابر همسرشان طنازی و عشوه گری کنند و ظرافت های زنانه را رعایت کنند

در کنار یافتن علت مشکل همسرتان، این را هم بدانید که همیشه لازم نیست مرد شروع کننده باشد. متاسفانه این تصور بسیار غلطی است که میان بسیاری از زنان رایج است و همین امر یکی از دلایل افزایش سردمزاجی میان مردان است. هیچ جایی عنوان نشده است که مرد باید شروع کننده باشد. به هر حال نقش زن در تحریک قوای جنسی مرد قابل توجه است. بانوانی که برایشان سخت است شروع کننده باشند، باید بالاخره این غرور کاذبشان را کنار بگذارند. آنها می توانند در ابتدا بنا را بر آن بگذارند که فقط می خواهند با همسرشان شوخی کنند. ممکن است این شوخی در نهایت به آن رابطه ای که می خواهند بینجامد و یا خیر. پس بهتر است در ابتدا تمرکز خود را از انجام آن رابطه بردارند. به احتمال زیاد این روش به مرور نتیجه بخش خواهد بود و شرم و حیای بی مورد خانم به تدریج از بین خواهد رفت

از طرف دیگر، انجام برخی دیگر از کارها مثلاً داشتن خلاقیت و تغییر در نوع لباس پوشیدن، خلاقیت در آرایش کردن، تغییر دکراسیون اتاق خواب، استفاده از رنگ ها و عطرهای محرک و ... باعث افزیش میل جنسی فرد می شود. برخی کلاس های آموزشی مجاز در این زمینه نیز وجود دارد که می توانید از آنها بهره بگیرید (با عناوینی از جمله کلاس اتاق خواب). بهتر است برنامه دقیقی برای انجام رابطه زناشویی نداشته باشید و تعداد دفعات آن را در طول هفته از قبل مشخص نکنید. چرا که اگر برنامه تان مطابق آن پیش نرفت، هم برای شما و هم برای همسرتان استرس آور خواهد بود. دوست عزیز این را هم بدانید که هر مشکلی پس از برطرف شدن، ممکن است مجددا عود نماید.

مردهایی که سابقه تماشای فیلم های پورن و خودارضایی دارند دچار سرد مزاجی نسبت به همسر می شوند

شاید در ابتدا تماشای فیلمها باعث شود فرد بیشتر تحریک شود ، اما به دلیل آنکه فیلم های پورن سطح توقعات آن مرد را افزایش میدهد و باعث می شود تا از رابطه جنسی واقعی لذت نبرد چطور  این اتفاق می افتد ؟

 مردانی که به تماشای فیلم پورن اعتیاد دارند ، اکثرا به دنبال فیلم هایی هستند نزدیک به فانتزی جنسی که دارند ، در فیلمها یک رابطه جنسی بدون عیب و نقص را مشاهده کرده و اینگونه می شود که در واقعیت هم چنین انتظاری برای وی ایجاد می شود در صورتی که در رابطه جنسی واقعی وجود برخی مشکلات موثر بر کیفیت رابطه جنسی اجتناب ناپذیر است

لازم است مشکلاتی از این قبیل بصورت حضوری با مراجعه به سکستراپیست پیگیری شود در انتها خواندن مطالب ذیل را توصیه می کنیم

این مطالب مرتبط را بخوانید

این مطلب در تاریخ 2019-05-04 17:42:47منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
23329





نظر شما در مورد مطلب زندگی زن گرم مزاج و شوهر سرد مزاج چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




آشنایی از طریق اینستاگرام برای ازدواج
آشنایی از طریق اینستاگرام برای ازدواج

نشانه های مهم برای شناخت نامزد
نشانه های مهم برای شناخت نامزد

فراموش کردن مصرف قرص ضد بارداری
فراموش کردن مصرف قرص ضد بارداری

چرا زنان بیشتر از مردان چاق می شوند
چرا زنان بیشتر از مردان چاق می شوند

مغز مردان جذابیت زنانه را چطور تعریف می کند؟
مغز مردان جذابیت زنانه را چطور تعریف می کند؟

افزایش آمار خیانت زنان
افزایش آمار خیانت زنان










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

6523

بازدید امروز:

17146

بازدید دیروز:

266284286

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام