عوارض اسپری تاخیری برای مردان و زنان

عوارض اسپری تاخیری برای مردان و زنان
از کرم ها و اسپری تاخیری برای جلوگیری از زودانزالی استفاده می شود،آیا اسپری تاخیری برای مردان و زنان عوارض دارد؟

عملکرد اسپری تاخیری در مردان

قبلا در مقاله نحوه استفاده از اسپری تاخیری چگونگی استفاده از این اسپری ها را توضیح داده ایم که می توانید مطالعه نمایید، اسپری تاخیری باعث بی حس شدن آلت تناسلی می شود در نتیجه احساس سطح تماس را کم کرده و انزال را به تاخیر می اندازد

آیا اسپری تاخیری برای زنان ضرر دارد

همانور که در بالا ذکر شد، اسپری تاخیری برای مردان مورد استفاده قرار می گیرید، اما آغشته شدن سطح پوست آلت تناسلی مردان به این اسپری می تواند باعث شود هنگام دخول مواد آن از روی پوست آلت با واژن در تماس باشد و در نتیجه منجر به کم حس شدن یا بی حسی در واژن شود در نتیجه می تواند از شدت لذت جنسی زنان بکاهد، به همین منظور در صورت استفاده از اسپری تاخیری باید از کاندوم استفاده شود.

آیا بعد از استفاده از اسپری تاخیری باید از کاندوم استفاده کرد

بطور کلی رابطه جنسی ایمن، رابطه ای است که در آن از کاندوم استفاده شود،آقایان زمانی که از اسپری تاخیری استفاده می کنند به علت بی حس شدن آلت ممکن است زمان نزدیک شدن به انزال، کنترلی روی آن نداشته باشند و طبیعتا بهتر است از کاندوم در این شرایط استفاده شود از طرف دیگر در بالا ذکر شد که تماس پوست آلت تناسلی آغشته به موارد بی حسی با واژن حین دخول می تواند از شدت لذت جنسی زنان بکاهد

عوارض اسپری تاخیری برای مردان

عوارض اسپری تاخیری برای مردان
استفاده مکرر از اسپری تاخیری می تواند باعث عوارضی شود

اسپری تاخیری باعث از دست رفتن نعوظ می شود

از جمله عوارض اسپری تاخیری می توان به بی حس شدن بیش از اندازه اشاره کرد. چنانچه کرم یا اسپری تاخیری بیش از حد استفاده شود، باعث کاهش حساسیت بیش از حد در آلت تناسلی شده که منجر به بی حسی کامل آن می شود، در این صورت باعث می شود آلت تناسلی به سختی نعوظ داشته باشد یا اگر در حالت نعوظ است به سرعت نعغوظ را دست بدهد، طبیعتا باید در زمان چنین اتفاقی آلت شسته شود تا مواد بی حسی از روی آن پاک شود که طبیعیست که این وضعیت مناسب رابطه جنسی نخواهد بود.

اسپری تاخیری می تواند باعث کم شدن لذت جنسی شود

زمانی که از اسپری تاخیری استفاده می شود طبیعتا به مدت زمان رابطه جنسی افزوده می شود و باید زمان بیشتری را صرف کنید،اما در مقابل لذت کمتری هم از رابطه جنسی می برید چرا که بی حس شدن آلت باعث کمتر حس کردن تماس با دیواره واژن در عمل دخول می شود، البته ممکن است طولانی شدن رابطه جنسی شما را نیز از نظر جسمانی خسته کند ولی از طرف مقابل می تواند باعث لذت جنسی همسر شما شود چرا که بطور طبیعی زنان دیرتر از مردان به ارگاسم می رسند و در نهایت شما از این امر لذت ببرید.


اسپری تاخیری کمکی به درمان انزال زودرس نمی کند

ممکن است شما هزینه زیادی برای تهیه اسپری تاخیری بکنید، اما استفاده از ان درمان قطعی نیست در واقع تا زمانی که آنرا مصرف می کنید، مشکل زودانزالی نخواهی داشت طبیعتا نمی توانید همیشه از این اسپری ها استفاده کنید و بهتر است برای درمان انزال زودرس اقدام نمایید .
استفاده از اسپری تاخیری برای مردانی که بیماری قلبی دارند توصیه نمی شود، چرا که طولانی شدن زمان رابطه جنسی باعث فشار بیشتر به قلب می شود.
در این مطلب با عوارض اسپری تاخیری برای مردان و زنان آشنا شدیم در ذیل لینک مطالب مرتبط که خواندن آنها توصیه می شود را قرار داده ایم که پیشنهاد می شود مطالعه شود.
این مطلب در تاریخ دوشنبه 3 فروردين 1399منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
15407





نظر شما در مورد مطلب عوارض اسپری تاخیری برای مردان و زنان چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




رشد عاطفی و فکری در ازدواج
رشد عاطفی و فکری در ازدواج

انگیزه های غلط برای ازدواج
انگیزه های غلط برای ازدواج

تاثیر اندازه آلت تناسلی در بارداری
تاثیر اندازه آلت تناسلی در بارداری

بهترین روش درمان چاقی
بهترین روش درمان چاقی

چطور توانایی مغز را افزایش دهیم
چطور توانایی مغز را افزایش دهیم

عقیم سازی زنان کارتن خواب
عقیم سازی زنان کارتن خواب










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

14644

بازدید امروز:

27715

بازدید دیروز:

266478297

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام