مشاور سنتر

نحوه رابطه جنسی برای پسر دار شدن

نحوه رابطه جنسی برای پسر دار شدن

چطور پسر دار شوم؟ سوالی که از ما بارها پرسیده شده در این مطلب از نوع رابطه جنسی یا آنچه برای پسر دار شدن باید انجام دهید را می آموزیم

برای پسر دار شدن و پسر شدن جنین چه اقداماتی باد انجام داد

از حالت جنسی ( پوزیشن جنسی ) که دخول به صورت عمیق است استفاده کنید

هرچه نفوذ اسپرم عمیق تر باشد شانس پسر دار شدن بیشتر است، به همین منظور در رابطه جنسی برای بارداری باید از حالتی که دخول عمیق تر است استفاده کنید مقاله مطلب مرتبط  آموزش دخول در روابط زناشویی را بخوانید

چرا باید برای پسر دار شدن دخول عمیق صورت بگیرد؟

در عمل لقاح کروموزوم X باعث دختر دار شدن و کرومورم Y باعث پسردار شدن می شود، مشکلی که هست کروموزم Y که باعث پسر دار شدن می شود عمر کمتری دارد و در واقع ضعیف تر می باشد، به همین منظور اگر دخول عمیق نباشد ممکن است اسپرم دارای کورموزوم Y قبل از رسیدن به تخمک از بین برود، اولین اسپرمی که بتواند خود را به تخمک برساند، دیگر ورودی تخمک بسته و هیچ اسپرم دیگری نمی تواند وارد شود، به همین دلیل شانس پسر دار شدن در این است که دخول عمیق صورت بگیرد تا کروموزم Y زودتر قبل از پایان عمرش به تخمک برسد.

مردها در هر بار انزال خود میلیون ها اسپرم آزاد می کنند که از این میلیون ها اسپرم اولین اسپرمی که خود را به تخمک برساند موفق می شود، بر همین اساس مردهایی که سرعت حرکت اسپرم کمی دارند ممکن است شانس باروری کمتری داشته باشند فیلم ذیل نحوه حرکت اسپرم ها به سمت تخمک را نشان می دهد،آنرا مشاهده نمایید

دانستن زمان تخمک گذاری اهمیت دارد

ابتدا از طریق خواندن مقاله مطلب مرتبط تعیین زمان تخمک گذاری، این دوره را مشخص کنید سپس سعی کنید 24 ساعت قبل از زمان تخمک گذاری رابطه جنسی نداشته باشید،مخاط دهانه رحم، بخصوص در طی دوره تخمک گذاری لغزنده و کمتر اسیدی است در نتیجه، اسپرم نر آن را به راحتی بارور می کند.

ارگاسم شدن زنان در رابطه جنسی برای پسردار شدن اهمیت دارد

ارگاسم شدن شدن باعث قلیایی شدن رحم زنان می شود در نتیجه در این محیط اسپرم نر فعالیت بهتری دارد در نتیجه ظریب پسر دار شدن بیشتر می شود، اگر در ارگاسم شدن مشکل دارید مقاله مطلب مرتبط آموزش ارگاسم در زنان را بخوانید تا بتوانید به این مرحله برسید.

چطور سطح قلیایی رحم را برای پسر دار شدن بیشتر کنیم

همانطور که گفته شد کروموزم Y در محیط واژن به سختی عمر می کند و هرچه این محیط قلیایی تر باشد شانس زنده ماندن آن بیشتر می شود علاوه بر ارگاسم، زنان می تواند با رژیم غذایی و خوردن مواد غذایی با سطح بالای سدیم و پتاسیم و بررسی سطح PH رحم، محیط واژن خود را قلیایی کنند تا شانس بچه دار شدن افزایش یابد.

آمادگی مردها در رابطه جنسی برای پسر دار شدن

آمادگی مردها در رابطه جنسی برای پسر دار شدن

نکته مهم و اساسی این است که آقایان برای تولید اسپرم بیشتر بهتر است از لباس زیر گشاد استفاده کنند،هرچه بیضه های آقایان  در محیط باز تر باشد و حرارت کمتری داشته باشد اسپرم بیشتر و بهتری تولید می کند و توانایی باروری آنها بیشتر می شود در واقع علت اصلی بیرون بودن بیضه های مردان خنک بودن آنها است، بنابراین لباس زیر تنگ تا حدی بر اسپرم سازی تاثیر می گذارد.بهتر است تا چند روز قبل از رابطه جنسی که به قصد بارداری است انزال نداشته باشید.

چطور تولید اسپرم را افزایش دهیم؟

اسپرم بیشتر شانس پسردار شدن بیشتر،از خوردن مواد الکلی و مصرف دخانیات ( سیگار، قلیان و ...) خودداری کنید،از مصرف هر گونه روان گردان و مواد مخدر اجتناب کنید،همچنین توصیه می شود مقاله مطلب مرتبط راه های افزایش اسپرم را بخوانید.نوشیدن قهوه برای پسر دار شدن در مردها ( فقط مردها ) اهمیت دارد،قهوه تامین کننده انرژی لازم برای اسپرم Y استف بنابراین مصرف آن برای اسپرم مردان اهمیت دارد.

رژیم غذایی برای پسر دار شدن

رژیم غذایی برای پسر دار شدن

از خوردن غذاهای لبنی نظیر شیر،ماست،پنیر خودداری کنید، در عوض موز، سیب زمینی،اسفناج و کلم بروکلی را در ژیم غذایی خود افزایش دهید، بر اساس تحقیق صورت گرفته  مصرف مکمل های روغنی  Primrose Evening   باعث افزایش شانس پسردا شدن می شود

موز: خوردن دو عدد موز در طول روز می تواند، به دلیل داشتن پتاسیم بالا به طولانی دشن عمر اسپرم نر در رحم کمک کند.

صبحانه کامل: مهم ترین وعده غذایی برای پسر دار شدن صبحانه است با آرامش و حوصله صبحانه بخورید و از غلات غنی شده در صبحانه استفاده کنید، استفاده از مواد مغذی می تواند شانس پسردار شدن را بیشتر کند

برای پسر دار شدن قارچ بخورید:  ویتامین D موجود در قارچ یک عامل مهم در سلامت اسپرم است علاوه بر این قارچ دارای پتاسیم نیز می باشد که شانس پسر شدن جنین را افزایش می دهد.

میوه های مرکبات: لیموشیرین، پرتقال، لیموترش و گریپ فروت می تواند  شرایط محیط را قلیایی کرده و باعث عمر بیشتر اسپرم نر شود.

برنج و سیب زمینی: نشاسته در پسر دار شدن تاثیر دارد که در برنج،نان و سیب زمینی موجود است علاوه بر نشاسته باعث می شود کالری و انرژی بدن افزایش یابد.

ماهی، میگو و غذاهایی دریایی: به علت وجود روی در غذاهایی دریایی که باعث افازیش اسپرم می شود مصرف این نوع غذاها توصیه می شود.

استفاده از نمک : اگر مشکل فشار خون ندارید، استفاده از نک به اندازه توصیه می شود نمک حاوی سدم و پتاسیم است بر پسر دار شدن تاثیر دارد.

گوجه فرنگی: حتما روزی دو عدد گوجه فرنگی مصرف کنید، گوجه فرنگی به تنظیم PH  کمک کرده و باعث عمر بیشتر اسپرم نر در رحم می شود.

دانه کدو تنبل : دانه کدو تنبل دارای امگا 3 هستند، که در مردان باعث عملکرد بهتر قلب و عروق می شود و خون رسانی به اندام جنسی را سهل تر می کند و در خانم ها باعث می شود محیط رحم برای حفظ اسپرم نر بهرت شود.

مارچوبه : مارچوبه محتوی مواد معدنی و ویتامین های B-12 / D و C می باشد علاوه بر این دارای پتاسیم نیز است که برای اسپرم نر که باعث پسر دار شدن، در بدن زن اهمیت دارد.

در این مطلب درباره چطور پسر دار شویم و نحوه رابطه جنسی برای پسر دار شدن و همچنین راه های افزایش اسپرم توضیح داده ایم، لینک هایی که با علامت مطلب مرتبط درون مطلب مشاهده کردید را حتما مطالعه نمایید، همچنین مطالب پیشنهادی ذیل شاید برای شما مفید باشد.

 مطلب مرتبط بیشتر بخوانید: برای باردار شدن قبل از نزدیکی چی بخوریم

مطلب مرتبط بیشتر بخوانید: برای بارداری چه باید کرد

مطلب مرتبط بیشتر بخوانید: برای پسردار شدن چکار کنیم

این مطلب در تاریخ سه شنبه 18 فروردين 1399منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
50601





نظر شما در مورد مطلب نحوه رابطه جنسی برای پسر دار شدن چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




خصوصیات نیمه گمشده شما
خصوصیات نیمه گمشده شما

علت علاقه مردان مطلقه به ازدواج با دختران مجرد
علت علاقه مردان مطلقه به ازدواج با دختران مجرد

رابطه جنسی با وجود ابتلا به بیماری
رابطه جنسی با وجود ابتلا به بیماری

اولین نشانه های ابتلا به ایدز در زنان
اولین نشانه های ابتلا به ایدز در زنان

برای آنکه حساس و زودرنج نباشیم چه کنیم
برای آنکه حساس و زودرنج نباشیم چه کنیم

طلاق بگیریم یا بسوزیم و بسازیم ؟
طلاق بگیریم یا بسوزیم و بسازیم ؟










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

18509

بازدید امروز:

18287

بازدید دیروز:

266959350

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام