رازهای مخفی در مورد خانم ها که آقایان نمی دانند

رازهای مخفی در مورد خانم ها که آقایان نمی دانند

زنان چه می خواهند؟چطور می شود زنان را جذب کرد؟آشنایی با رازهای پنهان زنان، برای کسانی که تا به حال این سؤال را داشته اند ، راز هایی در رابطه وجود دارد که آنها مبتنی بر مطالعه زوج های سالم و شاد هستند.

یک پسر دلسوز باشید

راز شماره یک: زنان در مواقع حساس از یک پسری که از آن ها پشتیبانی می کنند، قدردانی می کنند . به خصوص وقتی که ناراحت هستند. دراین مواقع آن ها را در آغوش بگیرید یکی از راه هایی است که می تواند شما را به آن ها نزدیک تر کند. ادب و شخصیت هنوز جایگاه بالاتری دارد هنگامی که مسئله عشق مطرح می شود، بسیاری از زنان مردانی را دوست دارند تا یک نقش مردانه با ادب را ایفا کنند.

به گفته روانشناس دیانا کرشنر، دکترای روانشناسی، که چندین کتاب درباره عشق نوشته است، این امر به ویژه در مرحله اول روابط صدق می کند.اون کاملا توانایی داره که صندلی خودش رو بکشه بیرون یا در رو باز کنه ، اما اگر او این کار را دریغ کرد ، ممکن است فقط منتظر شما باشد که شما این را برای او انجام دهید. خوش پوش ومرتب باشید

مطلب مرتبط بیشتر بخوانید: چگونگی جلب توجه و جلب توجه دختر

سبک ها و مد می آیند و می روند ، اما توجه انسان به نظافت و لباس باید ماندگار باشد. برای خانم ها از اولین گفتگو ها در اولین دیدار تا ماه عسل و پس از آن مهم است. کرشنر می گوید: "شما باید بفهمید که ﺁیا ظاهرتان مشخص است که او دوست دارد یا نه " اگر او یک مرد را با شلوار جین تنگ دوست دارد به نظر او اهمیت دهید.

لباس های قرمز

خوب ، این رنگ فقط مخصوص خانم ها نیست بلکه یک این آزمایش هوشمندانه روانشناسان در مورد ناخودآگاه زنان است. یک مطالعه جالب نشان داد که رنگ قرمز باعث می شود مردان از نظرجنسی قدرتمندتر ، جذاب تر و مطلوب تر باشند. نقایص خود را پنهان نکنید

هیچ چیز قلب زن را درست مانند مرد خوبی که می‌خواهد مرد بهتری باشد ، تصرف نمی کند، طبق گفته های کرشنر "زنان رشد شخصیتی را دوست دارند ، آنها مردی را دوست دارند که متفکر و حساس باشد."خانم ها زمانی که مردشان عیب خود را تشخیص دهد و در برطرف کردن آن تلاش کند را دوست دارند، به عنوان مثال با تغییر کمی روحیه بعد از یک کار طولانی و خسنه کننده وقتی که خسته به خانه می آید و سعی می کنند آن خستگی را پشت در جا بگذارند.

سعی نکنید دنیای او را عوض کنید

دنیای زنان

وقتی یه چیزی اذیتش میکنه احتیاج زیادی به شنونده بودن شما دارد نه نصیحت. کرشنر می‌گوید: "مردان احساس نیاز به اصلاح امور را دارند چون راه حل گرا هستند" اما برای یک زن ، واقعاً گوش دادن چیز فوق العاده و شگفت انگیزی است که باعث تعمیق روابط می شود."

تکان دادن سر برای تایید کافی نیست

گوش دادن مهم است، اما او می‌خواهد بداند که به سخنانش گوش می‌دهید. تکان دادن سر کافی نیست.کرشنر می گوید: هنگامی که او مکث می کند ، به شما نشانه می دهد تا با روحیه دلسوزانه به او پاسخ دهید. اگر به شما بگوید که روز بدی در محل کار داشته است چون رئیس او را مواخذه یا جریمه کرده و از این بابت ناراحت است، می خواهد بشنود که شما می گویید ، "عزیزم امروز کار برای تو خیلی سخت بوده یا روز جنجالی و شلوغی را پشت سر گذاشتی " و به یاد داشته باشید: از پیشنهاد راه‌حل خودداری کنید. اتاق خواب راه حل همیشگی نیست

مطلب مرتبط بیشتر بخوانید: چگونه زنم را عاشق خودم کنم

همه ی معاشقه ها از نظر خانم ها نباید به رابطه ی جنسی ختم شود.یادتان نروند اگر هردو تصمیم به این کار دارید حتما معاشقه را به خوبی و درستی انجام دهید با این کار می توانید همیشه او را آماده نگه دارید و حتی خودش هم پیشقدم خواهد بود.

زنان رابطه ی مرحله به مرحله را دوست دارند

رابطه با زنان

مردها اغلب دوست دارند سریع به هدف برسند(سریع به سراغ رابطه ی جنسی بروند) اما اگر از منظر یک جاده ی زیبا نگاه کنیم زنان ترجیح می دهند از منظره لذت ببرند کرشنر، روان‌شناس که به صدها زوج کمک کرده است تا رابطه‌ای رضایت‌بخش‌تر داشته باشند، می‌گوید: ﺁنها می خواهند احساس ارتباط و درک کنند، ﺁنها می خواهند عاشقانه باشند." به عبارتی دیگرپیش نمایش رمانی درامکه باید برای فهم آن آهسته آهسته پیش رفت تا معنای واقعی عشق را در روابط درک کرد.

ﺁنچه را که می‌خواهد در تختخواب بیاموزید

زنان دوست دارند درباره ﺁنچه که در تخنخواب رخ می دهد با هم صحبت کنند، و ﺁنها می خواهند مرد خود را راضی نگه دارند و یک روش سنجیده اغلب بهترین است. ازش بپرسید چه چیزی دوست داره؟ کرشنر توصیه می‌کند که چیزی را در راستای این جمله بگوید، "من واقعا دوست دارم اگر تو دوست داشته باشی...

اضطراب ،عملکرد مشترک هردوی شما است

وقتی زمان آن رسیده که میتونید باهم باشید ولی نمیتونید خواسته های خودنون را اجرا کنید، اونم احساس بدی داره ممکنه نگران باشه که دیگه روت تاثیر نذاره و میخواد مطمئن بشه که این حقیقت نداره. او می خواهد در مورد ﺁنچه که اتفاق می افتد و ﺁنچه که شما در مورد ﺁن انجام می دهید صحبت کند، به ویژه اگر این مشکل بارها تکرار شده باشه. کرشنر می‌گوید: "این رابطه برای هر دوی شما است و یک عمل دو طرفه است ، اما صحبت کردن در مورد خواسته های مشترک یک نکته ی مثبت است."

تقلید نشانه ی علاقه و توجه اوبه شما است

رازهای زنان

به یاد داشته باشید یک زن غالباً با تقلید حالات و حرکت شما ، احساس خود را در مورد تو بیان می‌کند.. او ممکن است وعده غذایی را که با شماجفت می شود را سفارش دهد ، رنگ دلخواهتان را بپوشد ، یا مدام لبخند بزند .تقلید روش او برای جلب توجه شماست و به شما اطلاع می دهد که او افسون شما شده است پیراهن شما ممکن است یک آهنربای عشق باشد

آیا شریک زندگی شما علاقه ی زیادی به لباس های شما دارد؟حتی و گاهی اون ها را میپوشه ؟ برخی از محققان دریافتند که عطر و بوی تعریق خفیف مرد اثر آرامش بخش بر زنان دارد.

مطلب مرتبط بیشتر بخوانید: ویژگی های زنانه که باعث جذب مردها می شود

از او تعریف کنید

به خانم ها دوست دارند که به آنها گفته شود زیبا به نظر می رسند و مردی را دوست دارند که بدون آنکه به آنها یادآوری توجه می کند. به عنوان مثال ، وقتی او لباس جدید وزیبا پوشیده است ، نکته‌های مهمی را به شما می‌دهد که بگویید چقدر جذاب است. اگر مدل موی جدیدی دارد ، یا رنگ موهاشو تغییر داده و یا هر کدام که فکر می کنید اورا زیباتر کرده به او بگویید و اجازه دهید او این تعاریف را ازشما بشنود.

از بحث روابط نترسید

هنگامی که زن شما می خواهد در مورد رابطه تان صحبت کند ، به این معنی نیست که شما کاری اشتباهی انجام داده اید.کرشنر می گوید که بسیاری از خانم ها دوست دارند در مورد "وضعیت اتحادیه" صحبت کنند که چه چیزی درست است ، چه چیزاشتباه است. یا چه اتفاقی دارد می‌افتد.این یک گفتگوی صادقانه و گسترده می تواند شما دو نفر را به هم نزدیک کند.

در چشم آن ها نگاه کنید

ممکن است احساس راحتی بیشتری با درکنارهم نشستن داشته باشید ، اما بسیاری از خانم ها چهره را ترجیح می دهند. کرشنر می گوید که زنها ترجیح می دهند مردشون باهاشون ارتباط چشمی داشته باشند و نگاه کردن به او در حین رابطه جنسی باعث تعمیق روابط در خارج از اتاق خواب می شود.

عشق ساده است؛ ادامه بده

عشق چیزی است که او همیشه خواهان آن خواهد بود ، خواه شما دو ماه یا 20 سال با هم باشید. گلها ، یک شام صمیمی ، چند خط شعر عاشقانه - نگران نباشید .ممکن است کلیشه به نظر برسد ، اما کرشنر اصرار دارد که بیشتر خانمها از این حرکات رومانتیک ساده قدردانی می کنند و اغلب بعد از اینکه چراغها خاموش می شوند قدردانی خود را نشان می دهند.

مطالب پیشنهادی

مطلب مرتبط آموزش رابطه جنسی برای خانم های تازه عروس

مطلب مرتبط رفتارهای تحریک کننده زنان

مطلب مرتبط حساس ترین نقطه تحریک زنان

این مطلب در تاریخ چهارشنبه 9 ارديبهشت 1399منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
7532





نظر شما در مورد مطلب رازهای مخفی در مورد خانم ها که آقایان نمی دانند چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




علت تمام شدن رابطه با جنس مخالف بعد از اولین قرار
علت تمام شدن رابطه با جنس مخالف بعد از اولین قرار

ازدواج های عاشقانه و شکست
ازدواج های عاشقانه و شکست

آشنایی با انواع پرده بکارت از نظر پزشکی
آشنایی با انواع پرده بکارت از نظر پزشکی

چطور بفهمیم به ایدز مبتلا شده ایم
چطور بفهمیم به ایدز مبتلا شده ایم

علائم ابتلا به اختلالات شخصیتی
علائم ابتلا به اختلالات شخصیتی

علت تاخیر در ابراز احساسات مردان
علت تاخیر در ابراز احساسات مردان










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

10757

بازدید امروز:

27715

بازدید دیروز:

266474410

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام