مشاور سنتر

دوختن بکارت و هزینه عمل ترمیم پرده بکارت

دوختن بکارت و هزینه عمل ترمیم پرده بکارت


در این مطلب در خصوص : عمل ترمیم بکارت یا دوختن پرده بکارت، هزینه عمل ترمیم بکارت و اینکه آیا ترمیم بکارت جرم است و حکم قانونی ترمیم پرده بکارت چیست ؟  ، پرده بکارت هایمنوپلاستی ترمیم هزینه،دوختن پرده بکارت شامل ترمیم و بازسازی پرده بکارت و یا یک غشای نازک و ارتجاعی است که به طور معمول بخشی از دهانه واژن را پوشش می دهد.
 

روش های عمل ترمیم بکارت


روش موقت


روش دائمی


عمل ترمیم پرده بکارت معمولا در مطب وبه صورت سرپایی وبا بی حسی موضعی وبدون نیاز به بستری انجام میشود.اما خود ترمیم بکارت معمولا به روشهای مختلفی انجام میشود.در معمولیترین روش ترمیم استفاده از بافت مجاورهمان جایی که پرده بکارت اصلی قراردارد.ترمیم پرده بکارت را می توان هر زمان پس ازپارگی پرده بکارت انجام داد.
بازسازی وترمیم بکارت هیچگاه خودبخود صورت نمیگیرد مگر در اطفال یا دختران زیر ۹سال باشند.دربحث باقی ماندن جای عمل ترمیم بستگی به نوع عمل و چگونگی بخیه زدن و نوع پوست بیمار دارد.
معمولا مدت زمان ترمیم بکارت بین 30دقیقه تا دقیقه 45میباشد.


بیمار براحتی میتواند به منزل خود برگشته ونیازی به استراحت مطلق در منزل ندارد.ترمیم پرده بکارت هیچگونه عارضه ای بدنبال ندارد البته اگر توسط فردی ماهر و مسلط به اناتومی دستگاه تناسلی انجام شود .یاداور میشوم ترمیم پرده بکارت در هیچ دانشگاهی درکشور تدریس نمیشود و هر پزشکی که این عمل را انجام میدهد درواقع بنوعی تجربه کاری خود پزشک یا ماماست.


هزینه ترمیم بکارت

عمل دوختن پرده بکارت یا ترمیم، تعرفه مشخصی ندارد، در واقع هر پزشک یا ماما  تعرفه متفاوتی در نظر می گیرد ، عمل ترمیم بکارت در ایران تابع هیچ استانداردی نیست از اینرو تعرفه مشخصی ندارد

آیا عمل ترمیم بکارت جرم است ؟

در حقوق جزاي ايران نسبت به عمل ترميم بكارت جرم انگاري صورت نگرفته است، اما هرگاه عمل يادشده از سوي دختر ـ با اجتماع شرايط ـ عنوان مجرمانه «فريب در ازدواج» به خود گيرد، موجب تحقق مسووليت كيفري براي وي به عنوان مباشر جرم بوده و در صورت احراز وحدت قصد، براي پزشك نيز تحت عنوان معاونت در جرم مزبور، ايجاد مسووليت كيفري خواهد نمود. همچنين در صورت صدق عنوان مجرمانه «اخفاي جرم زنا» بر عمل پزشك، با احراز قصد وي مبني بر رهانيدن دختر از محاكمه و محكوميت مشمول مجازات مندرج در ماده 554 قانون تعزيرات و مجازات هاي بازدارنده خواهد بود. مقاله حاضر به بررسي موارد يادشده و نيز دعاوي كيفري در خصوص ترميم بكارت در محاكم دادگستري پرداخته و در پي اثبات اين مطلب است كه در بيشتر موارد، عمل ترميم بكارت به دليل فقدان عنصر رواني، تحت عناوين يادشده قرار نگرفته و جرم محسوب نمي گردد


یک ترمیم ساده به راحتی می تواند با بستن پارگی از طریق بقایای پرده بکارت انجام شود. این روش را می توان در بیمارانی که دارای بقایای پرده بکارت هستند انجام داد و پرده بکارت در طول روند بهبود رشد خواهد کرد. پس از جراحی ترمیمی، زن ممکن است سفت شدن دیوار واژن را تجربه کند. این روش تحت بی حسی موضعی انجام می شود.
آلوپلنت ها ماده های زیستی هستند که برای پیوند استفاده می شود و از آن ها می توان در ترمیم پرده بکارت استفاده کرد. این ترمیم موقتی است و در بسیاری از فرهنگ ها قبل از ازدواج انجام می شود.بازسازی پرده بکارت در زنانی با بقایای ناکافی از پرده بکارت انجام می شود. این جراحی تحت بی حسی موضعی انجام شده و بخیه ها قابل حل هستند.
اساسا، تمام بیماران از نتایج راضی می باشند و هیچ خطر یا عوارض شدیدی در ارتباط با جراحی وجود ندارد.


دوختن پرده بکارت شامل ترمیم و بازسازی پرده بکارت و یا یک غشای نازک و ارتجاعی است که به طور معمول بخشی از دهانه واژن را پوشش می دهد.

عمل هایمنوپلاستی ترمیم پرده بکارت دو روش ترمیم پرده بکارت در زنانی که بکارت خود را در اثر رابطه جنسی واژینال طبیعی از دست داده اند ممکن است فریب کارانه تلقی شود و داشتن یک پرده بکارت سالم و باکره به عنوان یک تایید قابل اعتماد درباره بکارت، معنی خود را از دست داده باشد.
با این وجود، هر زنی این حق انتخاب را دارد که آیا او می خواهد به انجام این روش بدون توجه به علت آن اقدام کند یا خیر، به طوری که امروز، شما حتی می توانید زنانی را پیدا کنید که با وجود زایمان دارای پرده بکارت سالم هستند در انتها توصیه می شود مطالب ذیل را بخوانید

این مطالب در مورد پرده بکارت را بخوانید:

روش های دوختن پرده بکارت

آیا پرده بکارت خود به خود ترمیم می شود

حکم شرعی ترمیم پرده بکارت

آیا ترمیم پرده بکارت بعدا قابل تشخیص است ؟

انواع پرده بکارت و نحوه پاره شدن آن ها

نحوه معاینه پرده بکارت


 

این مطلب در تاریخ یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
22468




هزینه دوختن بکارت چقدر است؟



نظر شما در مورد مطلب دوختن بکارت و هزینه عمل ترمیم پرده بکارت چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




تاثیر اختلاف سیاسی با همسر در ازدواج
تاثیر اختلاف سیاسی با همسر در ازدواج

آماری که پسران مجرد را ناراحت میکند
آماری که پسران مجرد را ناراحت میکند

نشانه های ابتلا به سرطان سینه
نشانه های ابتلا به سرطان سینه

تاثیر سیگار و مواد مخدر بر باروری مردان
تاثیر سیگار و مواد مخدر بر باروری مردان

علائم مصرف ماده مخدر گل در دانش آموزان
علائم مصرف ماده مخدر گل در دانش آموزان

اشتباهات زنان بعد از 30 سالگی
اشتباهات زنان بعد از 30 سالگی










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

7375

بازدید امروز:

19300

بازدید دیروز:

267414993

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام