با زنانی با این خصوصیات ازدواج نکنید

با زنانی با این خصوصیات ازدواج نکنید

اگر زنی که می‌خواهید برای آینده تان انتخاب کنید، رفتار‌های مخرب زیر را دارد، بهتر است که کمی محتاط‌تر قدم بردارید.

بیش‌از‌اندازه حساس است

مردان از زنان خوش خنده و زنانی که نگاه مثبتی به زندگی دارند و می‌توانند احساسات شان را کنترل کنند، خوششان می‌آید. از این رو، طبیعی ست که آن‌ها به زنانی که همه مسائل را به خودشان می‌گیرند و مدام ناراحت می‌شوند، علاقه‌ای ندارند. اگر زنی مدام بخندند و طرف مقابلش را نیز بخنداند جذاب‌تر است یا زنی که از کوچیک‌ترین چیزی ناراحت می‌شود و زانوی غم به بغل می‌گیرد؟ حس شوخ طبعی برای هر رابطه‌ای لازم است؛ بنابراین اگر زنی که می‌خواهید به او نزدیک شوید، روحیه حساسی دارد و حتی با شوخی‌های شما هم اخم هایش در هم می‌رود و به شما می‌گوید که «این حرف تو اصلا خنده دار نیست» بدانید که راه را اشتباه رفته اید.

خیلی زود رابطه را جدی می‌گیرد

هر فردی فضای شخصی خودش را می‌خواهد. اگر شما به تازگی وارد رابطه شده اید و احساس کردید که طرف مقابلتان خیلی سریع می‌خواهد همه چیز را پیش ببرد و رابطه را جدی کند، بدانید که او حتی قبل از دیدار و شناخت شما هم برنامه ریزی هایش را کرده است. در واقع این فرد به حریم شخصی شما احترام نمی‌گذارد و به شما این اجازه را نمی‌دهد که پله پله پیش بروید، بلکه مدام هل تان می‌دهد تا پله‌ها را دو تا یکی پشت سر بگذارید و در نهایت به خواسته او برسید.

بیشتر بدانید : رفتارهای زنانه که باعث خیانت مردان می شود

اگر از این زنان دور باشید، آن‌ها مدام فکرشان پیش شماست و با تماس هایشان شما را خسته می‌کنند. اگر جواب زنگ هایشان را ندهید نیز دست بردار نیستند. می‌توان گفت که آن‌ها دچار وسواس فکری اند و انتظار دارند که شما در هر شرایطی تمام توجه تان را تنها به او بدهید. کنترل این زنان کمی دشوار است، به خصوص برای مردانی که آزادی عمل می‌خواهند و نمی‌توانند تحت تاثیر اصرار‌های دیگران تصمیم بگیرند. اگر فردی هستید که باید برای شناخت طرف مقابل تان زمان بگذارید و آهسته و مطمئن تصمیم بگیرید، بدانید که چنین زنانی مناسب شما نخواهد بود.

چشم‌و‌هم‌چشمی دارد

زنانی که چشم و هم چشمی دارند، همیشه به ظاهرشان می‌رسند، زیرا دوست ندارند که دیگران را بهتر از خودشان ببینند. آن‌ها می‌خواهند که همیشه مرکز توجه باشند و شرایطی جز این برایشان عذاب آور است. این رفتار برای اکثر آقایان آزاردهنده است. تصور کنید که شریک زندگی تان مدام در حال رقابت با دیگران باشد. او هر روز خرید کند، هر روز به آرایشگاه برود، وسایل خانه اش را عوض کند، حتی رفتار‌های خود را تغییر دهد.

تا مبادا در مقابل دیگران کم بیاورد. این رفتار ناشی از نداشتن اعتماد به نفس است. او دیگران را مسخره می‌کند تا خودش را بالا بکشد و احساس بهتری نسبت به خودش داشته باشد. او از دیگران توجه می‌خواهد، چون فکر می‌کند که دیگران به او اهمیتی نمی‌دهند. اگر شما فردی هستید که سرتان در زندگی خودتان است، تحمل این رفتار برایتان سخت خواهد بود.

پول‌پرست است

هیچ مردی زن پولکی را دوست ندارد. زنانی که فقط و فقط به پول فکر می‌کنند، زنانی که میزان علاقه به مرد زندگی شان را تنها با پول می‌سنجند. اگر برای این زنان خرج کنید، خوب و مهربانند، اما اگر ولخرجی نکنید، از علاقه شان به شما کم می‌شود. در واقع شما برای او هیچ اهمیتی ندارید، آنچه اهمیت دارد، سرمایه شماست به طوری که اگر روزی جیب تان خالی شود، او نیز شما را ترک خواهد کرد. چیزی که این نوع زنان را خوشحال می‌کند، عشق نیست، پول است.

البته شانس با شماست، زیرا شما از همان قرار اول می‌توانید این خصوصیت اخلاقی را حدس بزنید. او چقدر از کار، خونه و ماشین شما سوال می‌کند؟ او چقدر چشم اش به ساعت مچی دست تان است؟ اگر شما از حرکات و رفتار طرف مقابل تان فهمیدید که او پول پرست است، بهتر است که دور یک رابطه عاطفی جدی و سالم را با او خط بکشید.

مدام غر می‌زند

آیا چیزی آزاردهنده از این است که فردی مدام دم گوش تان غر بزند و از زمین و زمان گلایه کند؟ غر زدن یکی از رفتار‌هایی ست که معمولا در زنان یافت می‌شود. چنین زنانی هیچ گاه نیمه پر لیوان را نمی‌بینند، آن‌ها از همه چیز می‌نالند و حتی در بهترین شرایط هم دست از غر زدن و گلایه کردن بر نمی‌دارند. تحقیقی نشان داده مردانی که زنان غرغرویی دارند، طول عمر کمتری خواهند داشت؛ بنابراین اگر با زنی رابطه دارید که چنین اخلاقی دارد، بدانید که نه تنها خودش، بلکه سلامتی شما را نیز به خطر می‌اندازد.

تنبل است

اگر به فکر یک رابطه جدی با زن زندگی تان هستید، دور زنان تنبل را خط بکشید. زنانی که تنبل اند نه تنها برای زندگی خودشان، بلکه برای شما هم کاری انجام نمی‌دهند. آن‌ها دیر از خواب بیدار می‌شوند، خانه شلوغ و کثیفی دارند و بیشتر وقت شان را در مقابل تلویزیون می‌گذرانند.

در واقع تنها هنر آن‌ها این است که می‌دانند پول پدرشان یا حتی پول شما را چگونه خرج کنند. حتی اگر این افراد به دنبال کار روند، در یک جا ثابت نمی‌مانند و مدام از این شاخه به آن شاخه می‌پرند. آن‌ها نه تنها زندگی خودشان، بلکه زندگی شما را هم جدی نمی‌گیرند. آیا دوست دارید که جز مسئولیت‌های خودتان، مسئولیت یک فرد دیگر هم بر دوش شما بیفتد؟!

رفتار کنترل‌گرایی دارد

شاید در دیدار‌های اول نتوانید تشخیص دهید که فرد مقابل تان یک آدم کنترل گراست یا خیر، اما هر چه که رابطه تان بیشتر پیش می‌رود و به بیانی جدی‌تر می‌شود، این رفتار نیز خودش را نشان می‌دهد. چنین زنانی دوست دارند که تمام زندگی طرف مقابل شان را تحت کنترل داشته باشند. از بیرون رفتن‌ها گرفته تا رابطه با اطرافیان، طرز لباس پوشیدن، حرف زدن و حتی غذایی که می‌خورید باید مورد تاییدشان باشند.

اگر کنترل زندگی شما از دستان چنین زنانی خارج شود، آن‌ها دیوانه می‌شوند. آن‌ها یک سری قوانین ثابتی را برای زندگی خود تعریف کرده اند که به هیچ وجه انعطاف پذیر نیست. آن‌ها فکر می‌کنند که جز نقش دوست یا همسر، نقش رئیس هم به عهده دارند. آیا دوست دارید که کنترل زندگی تان را به دست دیگری دهید؟ اگر پاسخ شما منفی است، در انتخاب این مدل زنان دقت بیشتری به خرج دهید.

بیشتر بدانید : چه دخترانی مناسب ازدواج نیستند

بیشتر بدانید : چه پسرانی مناسب ازدواج نیستند

منبع : برترینها

این مطلب در تاریخ 2019-06-22 10:00:40منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مطالب قبل از ازدواج
تعداد بازدید
7191





نظر شما در مورد مطلب با زنانی با این خصوصیات ازدواج نکنید چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




گرفتن خسارت بهم زدن نامزدی
گرفتن خسارت بهم زدن نامزدی

چه زمانی باید رابطه نامزدی را تمام کرد
چه زمانی باید رابطه نامزدی را تمام کرد

انواع مشکلات واژن
انواع مشکلات واژن

کاهش وزن بعد از زایمان
کاهش وزن بعد از زایمان

تاثیر افسردگی ماژور بر مغز
تاثیر افسردگی ماژور بر مغز

بعد از طلاق از مردها بدم می آید
بعد از طلاق از مردها بدم می آید










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

9384

بازدید امروز:

17146

بازدید دیروز:

266287147

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام