مشاور سنتر

خدمات روانشناسی جذاب مرکز مشاوره

خدمات روانشناسی جذاب مرکز مشاوره

مرکز مشاوره ستاره ایرانیان در دومین دوره برگزاری جشنواره ملی یکصد واحد مراجع مدار در مرکز همایش های بین المللی رایزن، براساس رای هیات داوران به دلیل توجه به مشتری مداری به عنوان یک اصل مدیریتی و اهتمام جلب رضایت مراجعان با استفاده از خدمات برتر، همکاری کادر تخصصی و بهره گیری از اطلاعات روز دنیا نشان ویژه و لوح برتر این جشنواره را به خود اختصاص داد.

خدمات مرکز مشاوره ستاره ایرانیان

خدمات گسترده ای در مرکز مشاوره ایرانیان ارائه می شود که در ادامه به برخی از آن ها پرداخت شده است:

هیپنوتراپی

هیپنوتیزم برای کمک به تسهیل تغییرات رفتاری و احساسی استفاده می گردد. هیپنوتراپیست های آموزش دیده با کمک روش های مختلف فرد را وارد حالت خلسه می کنند، در این حالت فرد وارد حالت هیپنوتیزم که بسیار تلقین پذیر است می شود این امر باعث می شود تا فرد بتواند تغییرات لازم را در رفتار خود ایجاد کند.

در طول جلسه هیپنوتیزم درمانی، پس از بررسی اهداف مشتری برای جلسه و بررسی نحوه برگذاری جلسه، روانشناس و مشاور با استفاده از عکس ها و روش های متفاوت فضایی آرامش بخش برای فرد ایجاد می کند تا بتواند بدون اضطراب به حالت خلسه فرو رود.

به خاطر داشته باشید که تا زمانی که درمانگر آموزش های لازم را دیده باشد هیپنوتیزم درمانی کاملا بی خطر است و حتی می تواند مشکلات ریشه ای را درمان کند.

نوروفیدبک

برخی از اختلالات روانی به دلیل اختلال در عملکرد مغز ایجاد می شود، بنابراین با تنظیم دوباره مغز می توان این مشکلات را ریشه یابی و حل کرد. در این روش سنسورهایی که الکترود نامیده می‌شوند بر روی پوست سر بیمار قرارمی‌گیرند. این سنسورها فعالیت الکتریکی مغز فرد را ثبت و در غالب امواج مغزی (دراغلب موارد به شکل شبیه‌سازی شده در قالب یک بازی کامپیوتری یا فیلم ویدئویی) به اونشان می‌دهند و به این ترتیب عملکرد مغز را بهبود می بخشند.

نوروفیدبک درمان برای کنترل استرس، وسواس، هیجانات، پرخاشگری، بیش فعالی و میگرن بسیار مفید می باشد و نتایج طولانی مدتی را به دنبال دارد.

بیوفیدبک

روشی بسیار پیشرفته است که در درمان بسیاری از اختلالات جسمی و روانی مانند: اضطراب، تنگی نفس، عوارض شیمی درمانی، یبوست، بی اختیاری ادرار و مدفوع، وسواس، مشکلات قلبی، فشار خون، میگرن، سندرم روده تحریک پذیر، درد، مشکلات جسمانی و غیره می باشد.

مشاوره کودک

در برخی از موارد کودکان دچار مشکلاتی می شوند که درمان آن بدون مراجعه به روانشناس یا روانپزشک کودک امکان پذیر نمی باشد. مشاوره کودک به خصوص در کودکانی که با جدایی یا طلاق یا مشاجرات والدین روبرو شده، سوگ را تجربه کرده اند یا مورد تجاوز قرار گرفته اند تاثیر گذار می باشد.

درمان اعتیاد

همان طور که بارها شنیده اید فرد معتاد بیمار است و نیاز به درمان دارد. البته این درمان بسته به ویژگی های فردی دارد و برای هرکسی متفاوت می باشد.

تیم درمانی مرکز مشاوره ستاره شامل گروه متخصصی از روانپزشک، روانشناس، نوروتراپیست و مشاور خانواده می باشد تا اعتیاد را ریشه یابی کرده و از بازگشت آن نیز جلوگیری می کند.

مشاوره زناشویی

بسیاری از زوجین به دلیل عدم بخورداری از مهارت های ارتباطی ممکن است با یکدیگر به مشکل برخورد کنند و به مرور احساس کنند که رابطه آن ها به سمت سردی می رود.

در این شرایط برخی از زوجین به مشاور مراجعه نمی کنند که باعث می شود مشکلات کوچک و سطحی آن ها تبدیل به مشکلاتی عمیق و ریشه دار شود بنابراین توصیه می شود که زوجین هرچه سریع تر برای مشکلات خود به مشاور مراجعه کنند.

مشاوره خانواده

خانواده یکی از اساسی ترین بنیادهای جامعه می باشد بنابراین باید برای حفظ آن تلاش کرد، روش ها و مهارت های زندگی برای تقویت رابطه میان اعضای خانواده وجود دارد که با یادگیری آن ها می توان محیطی گرم و صمیمی در خانواده ایجاد کرد.

در خانواده های موفق تک تک اعضا پیشرفت می کنند و روز به روز موفق تر می شوند، اعضا در کنار یکدیگر مسائل متفاوت را تجربه و پیشرفت می کنند.

مشاوره شغلی و تحصیلی

برای نوجوانان و جوانان تعیین رشته در دبیرستان و دانشگاه یکی از مهم ترین تصمیماتی می باشد که باید در زندگی بگیرند.

مشاوران متخصص مرکز مشاوران ایران مسائل و مشکلات کودکان، نوجوانان و جوانان را بررسی می کنند و راه رسیدن به موفقیت را برای آن ها هموار کرده و به آن ها در این راه کمک می کنند.

مشاوره فردی

اگر می خواهید مشکلات اضطراب، افسردگی، وسواس، فوبیا، اعتیاد، اعتماد به نفس، مدیریت خشم، استرس و مهارت های ارتباطی را درمان کنید باید مشکل خود را با یک متخصص مطرح کنید. متخصص با تکنیک های متفاوت سعی می کند مشکلات شما را ریشه یابی کرده و درمان های مناسبی را ارائه دهدد.

مشاوره ازدواج

مشاوره ازدواج که به صورت فردی و زوجی نیز صورت می گیرد می تواند به زوجین کمک کند تا بهتر یکدیگر را بشناسند و پیش از ازدواج از موفقیت ازدواج خود اطمینان حاصل کنند.

قبل ا‌‌‌‌‌‌‌‌ز ازدواج راه های زیادی برای شناخت همسرتان وجود دارد که می تواند خوشبختی شما را تضمین کند. خوشبختانه مشاوره ازدواج برای تمام زوجین در هر موقعیتی مفید می باشد، بنابراین حتما با مراجعه به مشاور و انجام تست های شخصیت، اختلالات و صمیمیت زوجین شناخت کامل و درستی نسبت به یکدیگر پیدا کنید و بتوانید با کمک گرفتن از مهارت های لازم ارتباط درستی با یکدیگر برقرار کنید. این مشاوره مسائل زیر را بهبود می بخشد:

بررسی ویژگی های شخصیتی، عقیدتی، خانوادگی و شباهت ها و تفاوت های آن ها با یکدیگر

بررسی مسائل عاطفی و جنسی

آموزش مهارت های ارتباط و حل مسئله که باعث می شود زوجین در ارتباط با یکدیگر بهتر عمل کنند.

ارتباط با خانواده همسر و مهارت های لازم برای این ارتباط

آموزش مهارت های تعامل با همسر که باعث بهبود رابطه زناشویی می شود

E M D R

با این روش می توانید زندگی شادی را تجربه کنید. این درمان در زمینه مشکلات روانی که ریشه در خاطرات و تجربیات گذشته دارند که از این مشکلات می توان به فوبیا، وسواس، شکست عشقی، مرگ نزدیکان، تصادف، بیماری، تجاوز جنسی یا فیزیکی، مشکلات خواب، وسواس و مشکلات دیگر اشاره کرد.

برای مشاهده سایر خدمات برتر مرکز مشاوره ستاره ایرانیان به سایت ما مراجعه کنید.

این مطلب در تاریخ جمعه 18 شهريور 1401منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:4.8
دسته بندی
مطالب و مقالات روانشناسی
تعداد بازدید
3439





نظر شما در مورد مطلب خدمات روانشناسی جذاب مرکز مشاوره چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




شرایط ازدواج مجدد با همسر سابق
شرایط ازدواج مجدد با همسر سابق

ازدواج و مخالفت خانواده
ازدواج و مخالفت خانواده

انواع داروهای ناتوانی جنسی مردان و عوارض آنها
انواع داروهای ناتوانی جنسی مردان و عوارض آنها

بالا بردن توانایی جنسی
بالا بردن توانایی جنسی

تشخیص ویژگی های شخصیتی از مدل صورت
تشخیص ویژگی های شخصیتی از مدل صورت

مردان زنان با آرایش دوست دارند یا بدون آرایش
مردان زنان با آرایش دوست دارند یا بدون آرایش










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

6891

بازدید امروز:

20514

بازدید دیروز:

267110428

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام