مشاور سنتر
مردان از کدام رفتار زنان متنفرند

رفتارهای آزار دهنده زنان از نظر مردان

مردان از کدام رفتار زنان متنفرند
رفتارهای زنانه که مردان را اذیت می کند چه چیزهایی است.
هر رابطه ای منحصر به فرد است و موقعیت ها و شرایط خاص خودش را دارد؛ اما زنان در روابط گاهی کارهایی انجام می دهند که اغلب بدون اینکه متوجه شوند، خدشه ای به حس مشترک شان وارد می کند.

این رفتارهای زنان مردان را آزار می دهد

موضوع را کلاف پیچ نکنید

زن ها می توانند حتی ساده ترین چیزها را هم پیچیده کنند، شاید این اولین باری نباشد که این را می شنوید، خانم ها عادت دارند وقتی چیزی را می خواهند، اما نمی توانند بگویند، موضوع را پیچیده کنند. برای آنها پیچیده کردن مسائل خیلی راحت تر از توضیح دادن است.
زنانی که خصوصیات زنانه ندارند، از دید آقایان زن در هر مقام و منصبی که باشد، باید زنانگی و ظرافت خود را حفظ کند و این تنها چیزی است که مردان را وادار به تحسین خانم ها می کند

اعتماد به نفس داشته باشید

کمبود اعتمادبه نفس در خانم ها امری شایع است. چطور ممکن است مردی زنی را تحسین کند که قادر به تحسین کردن خودش نیست؟ و گاهی هم اینکه زن ها فکر می کنند همه چیز را می دانند،مشکل ساز می شود. این هم درست مثل مورد قبلی است. همیشه باید تعادل وجود داشته باشد.

به فکر تغییر مردان نباشید

خیلی از زن ها با این تصور وارد یک رابطه می شوند که می توانند نقص های جزیی فرد مقابل خود را عوض کنند. و با اینکه ممکن است در بعضی مسائل درست باشد، اما هیچ چیز برای یک مرد بدتر از این نیست که زن زندگی اش خصوصیات او را نپذیرد.

حسادت نکنید

داشتن حسادت در یک رابطه تاحدی می تواند سالم باشد اما متاسفانه وقتی این حسادت تا جایی پیش می رود که روابط مرد با اجتماع اطرافش را دچار مشکل می کند، او را از زن زندگی اش دورتر می کند.

به جای شوهرتان انتخاب نکنید

زنانی که در ابتدای یک رابطه سعی می کنند به جای طرف خود تصمیم بگیرند و انتخاب کنند. در واقع هیچ اشکالی ندارد که بعد از گذشت چند سال از یک رابطه که زن می فهمد مردش چه می خواهد و چه چیزهایی را دوست دارد به جای او انتخاب کند اما مطمئناً این کار در ابتدای یک رابطه چندان مورد پسند مردان نیست.
خیلی از زن ها با این تصور وارد یک رابطه می شوند که می توانند نقص های جزیی فرد مقابل خود را عوض کنند. و با اینکه ممکن است در بعضی مسائل درست باشد، اما هیچ چیز برای یک مرد بدتر از این نیست که زن زندگی اش خصوصیات او را نپذیرد

زنانگی و ظرافت خود را حفظ کنید

زنانی که خصوصیات زنانه ندارند، از دید آقایان باید در هر مقام و منصبی که باشد، باید زنانگی و ظرافت خود را حفظ کند (مثل طرز لباس پوشیدن و نحوه صحبت کردن) و این تنها چیزی است که مردان را وادار به تحسین خانم ها می کند.

سعی در سلب آزادی های همسر خود نداشته باشید

هیچ مشکلی در خواستن یک رابطه طولانی و امن وجود ندارد. همگی ما تغییر می کنیم و تکامل پیدا می کنیم. مردان می خواهند، زنان هم به خودشان و هم به شریک زندگی شان فرصت دهند و برای تقویت و تحکیم رابطه و از بین بردن حس عدم امنیت، با شریک زندگی خود صحبت کنند تا راهی بیابند برای ایجاد و ساختن شرایطی که حس امنیت بیشتری در آنها ایجاد می کند.

از کم ارزش کردن خود بپرهیزید

آسیب پذیر بودن و نداشتن امنیت در جهان امروز بسیار آسان است. زنان دائما باید با موفقیت هایی که کسب می کنند، خود را به اثبات رسانده و با پیروزی ها و شکست ها رو به رو شوند.سعی کنند که از ارزش های خود کم نکنند.چرا که مردان از زنانی که خود را کم ارزش می پندارند گله مندند.

از تکیه محض به شریک زندگی خود بپرهیزید

تکیه کردن به کسی برای حمایت، چیز بدی نیست، اما وابستگی به کسی تا حدی که تبدیل به تنها پشت و پناه شما شود، روشی نادرست است و مردان همیشه از این دست زنان فرار می کنند. این کار بعدها باعث می شود ارزش شخصی زنان  و ثبات احساسی و شادی تان به چیزهایی وابسته شود که خودتان هیچ کنترلی روی آنها ندارید. به شریک زندگی خود برای حمایت متقابل تکیه کنید، اما به او محتاج نباشید

منابع : جام نیوز،جام جم
بازنشر : تبیان
مطلب پیشنهادی سایت تنظیم خانواده
رابطه جنسی
مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی
آموزش زناشوئی
آموزشهای جنسی
مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین
فیلم رابطه جنسی
رابطه جنسی
رابطه جنسی
امکانات فوق شامل خریدارای سی دی مقالات سایت و مجموعه آموزشی زوج خوشبخت نیز می شود
این مطلب در تاریخ 2016-03-11 20:12:42منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
26803





نظر شما در مورد مطلب مردان از کدام رفتار زنان متنفرند چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




چگونه بفهمیم برای ازدواج آماده ایم
چگونه بفهمیم برای ازدواج آماده ایم

در دوره شناخت هستم از من عکس نیمه برهنه خواستن چکار کنم
در دوره شناخت هستم از من عکس نیمه برهنه خواستن چکار کنم

علائم خطر در بارداری
علائم خطر در بارداری

مجاز شدن روابط جنسی با وجود کرونا
مجاز شدن روابط جنسی با وجود کرونا

چطور به دیگران نه بگوییم
چطور به دیگران نه بگوییم

قراربود در خانه‌ با امیر صحبت کنیم که شوهرم سررسید
قراربود در خانه‌ با امیر صحبت کنیم که شوهرم سررسید










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

258

بازدید امروز:

17266

بازدید دیروز:

266984019

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام