راه و روش های جذب مادرشوهر

راه و روش های جذب مادرشوهر

جذب مادرشوهر نیز روش های خاص خود را دارد و برای عروس خانواده دانستن آن لازم و ضروری می باشد.چنانچه هرپدرومادری به فرزند دخترخود این را بیاموزند که مادرشوهر و پدرشوهر نیزهمانند پدر ومادر خود می باشند،از بروز مشکلات ارتباطی میان خانم و خانواده شوهر تا حد زیادی پیشگیری می شود.متاسفانه از گذشته تاکنون اختلافاتی بین عروس و مادرشوهر وجود داشته است.

البته امروزه با پیشرفت زندگی و آموزش در روابط زناشویی این مشکل تا حد زیادی برطرف شده است. اما بعضی از زوجین همچنان نیز مشکلاتی همچون دخالت مادرشوهر و مسایلی این چنینی در زندگی خود را دارند که این نیز جای بحث دارد چرا این اتفاق می افتد و چه راهکارهایی می تواند برای رفع آن ها مفید و موثر باشد. در ادامه قصد داریم به بررسی و شرح راه و روش های فوق العاده جذب مادرشوهر بپردازیم. شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که "چگونه باید مادر شوهرم را جذب کنم و با او رابطه شیرینی داشته باشم؟!"

اگر می خواهید روش های جذب مادر شوهر را بدانید ، در این مقاله به سوال شما پاسخ خواهم داد. عروس خانواده در ابتدای ازدواج می بایست با اخلاق و رفتار خانواده شوهر آشنا شود تا بتواند با آن ها به خوبی خانواده خودش رفتار کند.این روش بهترین گزینه برای یک زندگی بدون تنش و مشکل می باشد . خواسته های مادرشوهر از عروس در بعضی از خانواده بسیار می باشد و دربعضی از خانواده ها کمتر . خواسته هایی که در گذشته از مادرشوهرها خواسته شده است و حال آن ها می خواهند این خواسته ها را روی عروس خود اجرا نمایند .

رابطه با مارد شوهر

درست است که این دو فرد از لحاظ اخلاقی و رفتاری و تفاوت سنی بسیار متفاوت می باشند اما عروس خانواده قادر است تا حدودی خود را با این اخلاق و رفتار وفق دهد .این سازگاری برای مادرشوهر و یا اعضای خانواده شوهر میتواند بهترین برخورد باشد که آن ها را جذب خود نماید .همانطور که گفتیم خانم باید مادرشوهر خود را مانند مادرخود دوست داشته باشد و خوب با آن برخورد نماید تا تنشی بین آن ها رخ ندهد.

مطلب مرتبط بیشتر بخوانید: روش های مقابله با دخالت مادرشوهر

نمونه های اخلاقی مادرشوهر

مادرشوهرها نیز از لحاظ اخلاقی و رفتاری انواع مختلفی دارند. این برگرفته ازپرورش اخلاقی و رفتاری آن ها در زمان گذشته و در خانواده می باشد. اگر در زمان های پیشین دختر بچه ها را زودتر مجبور به ازدواج نمی کردند و سختگیری های دیگر نبود کمبودها و اخلاق ها ورفتارهای منفی از مادرشوهر دیگر مشاهده نمیشد .

انواع مادرشوهرعبارتنداز موارد زیر:

یک سری ازمادرشوهر ها تحت تاثیر برخورد بد مردهای خانواده هستند و برخی تحت تاثیرمحدودیت ها قرارگرفته اند اما باید درنظر گرفت که دختری که به منزل آن ها می آید به امیدی پا به آن منزل گذاشته است و نباید مادرشوهر به دلیل کمبود و محدودیت های خود، با عروس برخورد منفی کند . عروس همانطورکه در خانواده خودش با مادر درد دل میکرد در زمان متاهلی نیز احتیاج به درد دل دارد که مادرشوهر نیز می تواند نقش مادر او را نیز ایفا نماید و با این کار میتوان جلو بیشتر مشکلات زناشویی را گرفت .لازم به ذکر می باشد که بیشترین مادرشوهرها اخلاقی بسیار خوب و مهربان با عروس خود دارند که عروس می تواند تمام تجربیات خود را از آن به دست بیاورد .

مطلب مرتبط بیشتر بخوانید: وابستگی مادر شوهرم به پسرش

راه و روش های فوق العاده جذب مادرشوهر چه مواردی هستند؟

جذب مادرشوهر

اکنون قصد داریم این روش ها و نکات طلایی ارتباط مثبت و جذب مادر شوهر را برای شما بگوییم.برخی از این نکات پر اهمیت شامل موارد زیر می باشند:

1. اظهار نظر در زمینه مشکلات خانواده همسر ممنوع : دخالت و اظهار نظر در مورد مشکلات خانواده همسر نباید صورت گیرد.

2. هنگامیکه در محضر خانواده شوهر هستید، برای پسر آن ها احترام قایل باشید و این احترام و ارزش نهادن را در رفتار خود نشان دهید.

3. همواره به وضعیت ، نوع پوشش و خوراک همسر خود رسیدگی کنید.

4. برای جذب مادر شوهر به او مهر بورزید. این مهر ورزیدن به صورت کلامی و غیر کلامی می تواند موثر باشد.

5. به مادر شوهر خود هدیه دهید. این کار به او حس خوب و دلنشینی می دهد.

6. در معرض دید خانواده شوهر ،دعوا نکنید . از بحث و جدال با همسر خود بپرهیزید و خود را فردی خونسرد و آرام جلوه دهید.

7. در حقیقت مادرشوهر شما سن بیشتری دارد و باید احترام او حفظ شود.پس با احترام و مودبانه رفتار کنید و همچنین به همسرتان اجازه ی بی احترامی به مادرش را ندهید و نگذارید بی احترامی از او سر بزند.

8. هوای مادر شوهرتان را در زندگی و مسایل سلامتی داشته باشید.

9. سعی کنید فردی متعهد،مسئولیت پذیر و منظم باشید. افراد منظم و تعهد پذیر همیشه جذابیت خاصی دارند.

10. حسادت او را برانگیخته نکنید.

11. هنگامی که بچه دار شدید به مادرشوهرتان فرصت نگهداری از فرزندتان را بدهید. زیرا مادربزرگ و پدربزرگ ها عمدتا نگهداری از نوه را دوست دارند.در ضمن شور و نشاط کودکانه به آن ها انرژی مجدد و حال خوب می بخشد.

12. تاریخ تولد او و روز مادر را به او تبریک بگویید و هدیه ای تهیه کنید تا مهرتان به دلش بنشیند.

13.از مخفی کاری بپرهیزید و با او صادق باشید.

و در پایان باید گفت "در زندگی هر چه بکارید همان را درو خواهید کرد".اگر مهربانی می خواهید مهر بورزید و از رفتار های بچگانه دوری کنید.چنانچه تجربه ای در این زمینه ها دارید ،خوشحال خواهیم شد که تجارب خود را با ما و مخاطبان در میان بگذارید

جذب مادر شوهر از مسایل مهمی است که اگر به خوبی انجام شود می توانید زندگی شیرین و بدون تنش را با شوهر و خانواده او تجربه کنید.

مطالب پیشنهادی

مطلب مرتبط روش های وابسته کردن شوهر

این مطلب در تاریخ شنبه 6 تير 1399منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
3382





نظر شما در مورد مطلب راه و روش های جذب مادرشوهر چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




به کدام مرد نباید دل بست
به کدام مرد نباید دل بست

بایدها و نبایدها برای حفظ رابطه عاطفی
بایدها و نبایدها برای حفظ رابطه عاطفی

روشهای عمل دوختن پرده بکارت
روشهای عمل دوختن پرده بکارت

چطور واژن تنگی داشته باشیم
چطور واژن تنگی داشته باشیم

تفاوت اضطراب طبیعی با اضطراب بیمارگونه
تفاوت اضطراب طبیعی با اضطراب بیمارگونه

افزایش بیماری های جنسی
افزایش بیماری های جنسی










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

8227

بازدید امروز:

27715

بازدید دیروز:

266471880

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام