مشاور سنتر

شوهرم خواسته های جنسی عجیبی دارد

شوهرم خواسته های جنسی عجیبی دارد

شوهرم برای روابط‌ جنسی پیشنهادهای عجیب ‌و‌ غریب می‌دهد و درخواست‌هایی می‌کند که حالم از انجام‌شان به هم می‌خورد و ... 

مطرح شدن این پرسش را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم آموزش مهارت ‌های زندگی در همه زمینه‌ها گسترش یابد چرا که خواه ناخواه یکی از ابعاد مهم و ضروری در بحث دوام خانواده تامین صحیح نیازهای زناشویی زوج ها و پرداختن به موضوعات مرتبط با آن است. از آن جا که ممکن است خانم‌های زیادی با این موضوع درگیر بوده ولی   فرصت یا جسارت لازم برای صحبت کردن در این خصوص را نیافته اند، قبل از این‌ که بخواهم به عنوان یک مشکل فردی به آن پاسخ دهم، به صورت عام‌تر در این باره چند نکته را مطرح می کنم.

   تعریف یک رابطه زناشویی سالم

به طور کلی ارتباط زناشویی موضوعی است که در حاشیه یک ارتباط انسانی، عاطفی و عاشقانه معنا پیدا می‌کند و در آن مولفه‌های انسانی، عاطفی، جسمی و جنسی تاثیرگذار هستند. حال اگر در این فرایند مولفه‌های جسمی و جنسی، قدرتمندتر و پر رنگ‌تر از سایر جنبه‌ها باشد، آن گاه  افراط در لذت‌جویی ایجاد می‌شود و فرد را به سمت یک رابطه نامتعارف سوق می‌دهد و به طور معمول هم در این رابطه ناسالم زن آسیب می بیند. در واقع  می‌توان گفت تحمیل شدن رابطه زناشویی نامتعارف به زن، ریشه در ناآشنایی با امور جنسی و بی‌بهره بودن از آموزش‌های علمی و صحیح و همچنین نداشتن اطلاعات کافی درباره خصوصیات و ویژگی‌های رفتاری و  وجودی زن  دارد. البته این مسئله نه فقط در زمینه‌های جنسی بلکه در تمامی زمینه‌های رفتار فردی و ارتباطی با زن مصداق دارد. یک رابطه زناشویی سالم، رابطه‌ای است که در آن عواطف و احساسات انسانی پر رنگ‌تر از بعد جسمانی و شهوانی باشد و طرفین رابطه ضمن پرهیز از هرگونه سلطه‌گری و خودمحوری، رعایت احترام متقابل را هم مد نظر داشته باشند.

   2 توصیه به شما مخاطب ‌گرامی

با این مقدمه و در ادامه دو نکته خدمت شما مخاطب گرامی مطرح می‌کنم.

1- مهارت جرئت ‌ورزی را فرا بگیرید| یکی از مواردی که در بحث جرئت‌ ورزی مطرح می‌شود، این است که هر انسان حق اظهار نظر دارد و می‌تواند راجع به مواردی که موجب ناراحتی‌اش می‌شود، با روش مناسب ابراز عقیده کند. بنابراین لازم است شما هم درباره درخواست‌های غیرمنطقی همسرتان و تاثیر منفی این انتظارات بر شما و رابطه‌تان با وی صحبت کنید.

2- از یک مشاور متخصص کمک بگیرید| در خصوص نگرانی از یکنواخت‌ شدن رابطه زناشویی باید خدمت شما و همسرتان عرض کنم که جلوگیری از یکنواختی در رابطه مطلوب است ولی این روش‌هایی که شوهرتان به کار گرفته، کمکی به این هدف نمی‌کند و بهتر است شیوه‌های صحیح آن را از طریق مطالعه و شرکت در کلاس‌های آموزشی یا کمک گرفتن از یک مشاور متخصص بر اساس ویژگی‌های شخصیتی زن و شوهر فرا بگیرید.

نویسنده : دکتر حسین محرابی | روان شناس

این مطلب در تاریخ یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
12653




وقت بخیر:در رابطه بین افراد با شریک جنسی هیچ خواسته و یا روشی غیر معغول نیست ب همین دلیل زوجین باید با هم فیلمهای پورنو ببینند تا تابوی گناه و احساس شرم از بین برود



نظر شما در مورد مطلب شوهرم خواسته های جنسی عجیبی دارد چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




4 نکته مهم در نامزدی
4 نکته مهم در نامزدی

نشانه های علاقه دختر به پسر
نشانه های علاقه دختر به پسر

تاثیر افزایش سن بر میل جنسی
تاثیر افزایش سن بر میل جنسی

ترانس سکشوآلیسم یا اختلال هویت جنسی
ترانس سکشوآلیسم یا اختلال هویت جنسی

آیا افسردگی خود به خود خوب می شود؟
آیا افسردگی خود به خود خوب می شود؟

بحران ازدواج سفید یا زندگی پارتنری
بحران ازدواج سفید یا زندگی پارتنری










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

20358

بازدید امروز:

23978

بازدید دیروز:

267103381

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام