چطور واژن تنگی داشته باشیم

چطور واژن تنگی داشته باشیم
چگونگی سفت و تنگ کردن واژن  از جمله سوالاتی است که در جامعه ما به راحتی مطرح نمی‌شود و می‌تواند باعث بروز مشکلاتی در زندگی زناشویی افراد شود.

 نحوه‌ی تنگ کردن واژن

۱. یک رژیم غذایی سالم داشته باشید.

یکی از بهترین راه‌های تنگ کردن واژن، داشتن رژیم غذایی است که به تقویت دیافراگم لگنی کمک می‌کند. بر طبق یک مطالعه، شما باید غذاهای غنی از استروژن مانند شنبلیله، انار، دانه‌ی کنجد، دانه‌ی سویا و همچنین محصولات آن، هویج، گندم پوست‌کنده و سیب مصرف کنید. علاوه بر این، اطمینان حاصل کنید که کربوهیدرات‌های غلات کامل ارگانیک و پروتئین حیوانی بدون چربی را به میزان بیش‌تری مصرف می‌کنید.

۲. روش‌های بهداشتی

یکی دیگر از روش‌های موثر برای تنگ کردن واژن استفاده از متدهای بهداشتی روزانه است. به عنوان مثال، هنگامی که حمام می‌کنید، بهتر است خودتان را با دقت تمیز کنید. شما می‌توانید از یک پاک‌کننده‌ی نرم برای تمیز کردن و آبکشی واژن‌تان استفاده کنید. برخی از محصولات مانند صابون‌های گیاهی وجود دارد که می‌توانید هنگام حمام استفاده کنید.
یادتان باشد محصولاتی را انتخاب کنید که برای واژن شل توصیه می‌شوند. مظابق با مطالعه‌ای در مورد درمان‌های طبیعی برای مهار روند شل شدن واژن، می‌توانید از صابون‌های گیاهی استفاده کنید بدون این‌که در مورد احتمال بروز عوارض جانبی نگرانی داشته باشید. استفاده از صابون گیاهی به غیر از این‌که به سفت شدن واژن شل کمک می‌کند، می‌تواند در از بین بردن بوی واژن و همچنین مشکل ترشح بیش از حد از واژن و بهبود کشسانی عضلات این ناحیه موثر باشد.
به نظر می‌رسد که انجام این کار خیلی آسان باشد اما در حقیقت بسیاری از آدم‌ها این کار را انجام نمی‌دهند. واقعیت این است که واژن به خودی خود و بدون استفاده از مواد شوینده تمیز است. اطمینان حاصل کنید که از آب ولرم برای شستن منطقه‌ی واژن استفاده کنید. اگر صابون در داخل واژن باقی بماند، می‌تواند پوست را تحریک کند. علاوه بر این، هنگامی که شما در دوره‌ی قاعدگی به سر می‌برید، بسیار مهم است که بهداشت را به خوبی رعایت کنید. همچنین، بهتر است که ناحیه‌ی واژن را از جلو به عقب تمیز کنید.

۳. کرم‌های گیاهی

پس از تمیز کردن خود، از کرم‌های گیاهی برای بازیابی حالت کشسانی عضلات واژن استفاده کنید. شما باید از پزشک‌تان بخواهید تا به شما در پیدا کردن مناسب‌ترین کرم برای ناحیه‌ی واژن کمک کند. از ژل، آب و روان‌کننده‌ها استفاده کنید تا کمک کنید که حرکت آن نرم و راحت باشد. در واقع، استفاده از ژل یک راه‌حل مناسب برای رفع شل شدن واژن است. این ماده می‌تواند سبب صرفه‌جویی در زمان‌تان شود و هیچ آسیبی هم به شما نمی‌رساند.

۴. هنگام داشتن رابطه‌ی جنسی، پاهای‌تان را به یکدیگر نزدیک نگه دارید.

این یکی هم نکته‌ی مفیدی برای تنگ کردن واژن به طور طبیعی است که باید بدانید و برای همیشه آن را دنبال کنید. شما باید این نکته را هنگام انجام رابطه‌ی جنسی رعایت کنید. سعی کنید در هنگام انجام رابطه پاهای‌تان را نزدیک به هم نگه دارید.
این مطلب را بخوانید : آیا رابطه جنسی زیاد باعث گشاد شدن واژن می شود

۵. یادتان باشد که همیشه لباس زیر پنبه‌ای بپوشید.

زمانی که پای تنگ کردن واژن با استفاده از راهکارهای طبیعی به میان می‌آید، پوشیدن لباس زیر پنبه‌ای می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای شما باشد. لباس زیر پنبه‌ای می‌تواند سریع خشک شود، بنابراین سبب می‌شود که هوا به راحتی جریان داشته باشد. پوشیدن لباس زیر پنبه‌ای می‌تواند از باکتری‌های ناسالم که باعث عفونت می‌شوند جلوگیری کند. بنابراین، یادتان باشد که همیشه لباس زیرهای تولید شده با پارچه‌های سبک که اجازه می‌دهد منطقه واژن به خوبی نفس بکشد.

۶. از اسپری‌های شیمیایی استفاده نکنید.

این مورد هم در واقع روشی طبیعی برای تنگ کردن واژن در خانه است، در صورتی که به دنبال تنگ کردن واژن به طور موثر هستید. اسپری‌های شیمیایی می‌توانند برای خوشبو شدن واژن استفاده شود، اما ممکن است عوارض جانبی ناخواسته نیز ایجاد کنند. اسپری‌های شیمیایی در هنگام این‌که منطقه‌ی واژن را تمیز نگه می‌دارند، می‌توانند تمام باکتری‌های مفید را از بین ببرند.
بنابراین، از مصرف اسپری‌ها یا کرم‌های شیمیایی پرهیز کنید، و به جای آنها محصولات طبیعی و بدون مواد شیمیایی را انتخاب کنید. همچنین، می‌توانید اسپری خود را با مخلوط کردن چند قطره روغن معطر مانند روغن معطر گل رز، روغن اسطوخودوس و غیره تهیه کنید. پس از دوش گرفتن از اسپری خود استفاده کنید و قبل از این‌که لباس بپوشید، دقت کنید که پوست‌‌ این ناحیه خشک باشد.

۷. استفاده از ویتامین E:

با توجه به تحقیقاتی که در مورد مزایای ویتامین E صورت گرفته‌است، این ویتامین یکی از بهترین ویتامین‌ها مفید برای عملکرد مناسب اندام‌های داخل بدن است. ویتامین E به عنوان یک درمان خوب برای برخی از بیماری‌ها از جمله دیابت و فشار خون بالا در دوران بارداری توصیه می‌شود. با این حال، بسیاری از زنان این واقعیت را نمی‌دانند که ویتامین E مرطوب‌کننده‌ای برای درمان راحت و موثر خشکی واژن است. علاوه بر این، ویتامین E اگر به درستی استفاده شود، به شما کمک می‌کند که دیواره‌های واژن را سالم‌تر و قوی‌تر کنید.
برای استفاده از ویتامین E در منطقه‌ی واژن مراحل زیر را انجام دهید:
– سطح بیرونی کپسول ویتامین E را بررسی کنید تا مطمئن شوید که خط و خش یا تیزی روی آن وجود ندارد. همچنین مطمئن شوید که ناخن‌های‌تان تیز نیست.
– سپس در حالی که ایستاده‌اید یا دراز کشیده‌اید، به آرامی کپسول ویتامین E را داخل واژن خود قرار دهید.
– نیازی نیست که کپسول ویتامین E را سوراخ کنید یا برش بدهید زیرا pH واژن شما به طور طبیعی می‌تواند این روغن را جذب کند.
در واقع، استفاده از ویتامین E یکی از موثرترین راه‌ها برای تنگ کردن واژن و درمان مشکلات واژن به طور طبیعی است که زنان نباید آن را نادیده بگیرند.

۸. ژل وی‌-تایت (V-Tight)

روش دیگر برای تنگ کردن واژن که باید یاد بگیرید استفاده از ژل V-Tight است، یک کرم طبیعی که می‌تواند به سفت شدن و تقویت عضلات کف لگن کمک کند. یک مطالعه که در مورد چگونگی استفاده از ژل V-Tight صورت گرفت، نشان داد که این ژل حاوی مواد طبیعی ارگانیک است که ثابت شده سفتی واژن را حفظ می‌کند و عضلات آن را تقویت می‌کند. به سادگی، ژل را بر روی نوک انگشتان‌تان قرار دهید و سپس آن را روی دیواره‌ی واژن پخش کنید. چند دقیقه ماساژ بدهید و خیلی زود تنگ شدن واژن را احساس خواهید کرد.
این ژل کاملا بی‌خطر است، اما ممکن است باعث کم‌ترین عوارض جانبی شود. با این حال، از آن‌جایی که مواد تشکیل‌دهنده‌ی ژل‌های سفت‌کننده ممکن است واکنش‌های آلرژیک ایجاد کنند، قبل از استفاده از آن با یک فرد حرفه‌ای مشورت کنید. این ژل مخصوصا در صورتی که در ترکیب با روش‌های دیگر استفاده شود، موثر است.

۹. داروهای گیاهی

استفاده از گیاهان دارویی می‌تواند به شما کمک کند که ماهیچه‌های واژن را به طور طبیعی سفت کنید. بعضی از گیاهان دارویی را در آب بجوشانید و سپس محلول حاصل را به مدت طولانی تا زمانی که تاثیر خود را می‌گذارند، هر روز روی واژن بمالید. به یاد داشته باشید که استفاده از داروی با کیفیت کلید کار است. در واقع، این یکی از بهترین نکات در مورد تنگ کردن واژن است که شما باید بدانید و برای همیشه از آن استفاده کنید.

سه راه کلی برای داشتن واژن تنگ

۱- درمان ارگانیک برای تنگ کردن واژن و عضلات واژن
گیاهان متعددی وجود دارند که می توانند ماهیچه های واژن شما را تنگ تر کنند.
گیاه پیوریا میریفیکا: 
با تحریک کردن رشد دوباره بافت دیواره واژن را تنگ تر می کند. این گیاه سطح استروژن را تثبیت می کند و هورمون های شما را بالانس می کند. این گیاه بر محافظت در مقابل سلول های سرطانی رحم نیز کمک می کند.
کورکوما کوموسا: 
این گیاه توده عضلانی واژن را تنگ تر می کند و از سقوط دیواره واژن جلوگیری می کند. این گیاه همچنین پوست خشک و گر گرفتگی را درمان می کند. همچنین این گیاه دردهای پریود را نیز کمتر می کند.
سایر داروهای خانگی: 
همچنین می توانید از دوش های واژینال که موجب تنگ تر شدن و استقامت بیشتر واژن می شوند استفاده کنید
قضاوت نهایی: 
شخصا، من ترکیبی از این گیاهان دارویی را امتحان کردم و فهمیدم که آن ها بر سلامت کلی من موثر بودند و باعث می شدند حس کنم که واژن سالم تر و پاکیزه تری دارم اما آن ها واژن من را تنگ نمی کردند و مشکل من را که یک واژن گشاد بود حل کرده باشند.
۲- تمرینات کگل برای تقویت و محکم کردن عضلات
تمرینات کگل برای تنگ کردن واژن
یک روش ساده که برای داشتن یک واژن فوق العاده تنگ، تمرینات کگل است. در اینجا خواهیم خواند که چگونه این تمرینات را انجام دهیم. شما با فشردن عضلات داخلی لگن، این تمرینات کانال واژن را انجام می دهید. فکر کنید که چگونه جلوی ادرار خود را می گیرید این همان عضلاتی است که برای انجام کگل از آن ها استفاده می کنید. دفعه بعد که از توالت استفاده می کنید، آن را امتحان کنید. به محض اینکه یاد گرفتید که چگونه این کار را انجام دهید، فقط این تمرین را چندین بار در طول روز تکرار کنید. شما می توانید این کار را به صورت غیر مستقیم و در اوقات فراغت خود انجام دهید. هیچ کس نخواهد فهمید که شما در حال انجام تمرین برای تنگ کردن واژن تان هستید.
 
آیا تمرینات کگل واقعا کارساز هستند؟
بله، تمرینات کگل ثابت شده است که کارساز هستند، و بسیاری از زنان که عضلات واژن خود را با استفاده از این تکنیک تنگ کرده اند گزارش کرده اند که تفاوت زیادی در تنگی واژن شان احساس کرده اند. باید گفت که با انجام تمرینات کگل شما یک شبه نتایج را مشاهده نمی کنید، و ممکن است هفته ها و حتی ماه ها طول بکشد تا نوعی اثر را ببیند. با این حال، هنگامی که شما به انجام روزانه کگل عادت کرده اید، شما در بلند مدت برنده هستید، زیرا عضلات خود را نه تنها برای لذت بردن از رابطه جنسی و تقویت اعتماد به نفس خود تقویت می کنید، بلکه باعث می شود که کنترل مثانه خودتان را نیز افزایش دهید. چون برای زنان این مسئله بسیار مهم است به خصوص وقتی که شما پیرتر می شوید. 
-بر اساس تجربه من، اگر شما کگل را مدتی طولانی انجام دهید، تمرینات کگل واقعا کار خوبی انجام می دهند! شما باید آن را چند بار در روز برای ۸-۱۰ هفته انجام دهید (که آسان است زیرا آن ها خیلی آسان هستند). این همچنین باعث تقویت عضلات لگن شما می شود که در نتیجه دیواره واژن را تقویت می کند.
۳- استفاده کردن از ژل ها و کرم های تنگ کننده واژن
در مورد من این گزینه از همه گزینه های دیگر کارساز تر بود اما شما باید با مشورت پزشک تان یک ژل کاملا گیاهی که برای بدن شما کاملا بی ضرر است را انتخاب کرده و پس از استفاده از نتایج سریع آن شگفت زده شوید.بنابراین، در حال حاضر می دانم که تمرینات کگل در طول زمان کارساز هستند.
آیا واژن تنگ تر واقعا به شما رابطه جنسی بهتر و یک رابطه سالم تر می دهد؟
به سادگی، این یک "بله” حیرت انگیز است.
هیچ رازی نیست که مردان در طول رابطه جنسی ترجیح می دهند زنان جوان تر و تنگ تر باشند. در حالی که این باور احمقانه است، حقیقت است. این واقعا در مورد سن او نیست، بیشتر در مورد این که او در طول مقاربت چقدر تنگی را احساس می کند. تنگی واژن نقش مهمی در جذب دو نفر، نه تنها به لحاظ جسمی بلکه احساسی دارد. هنگامی که یک مرد و یک زن رابطه جنسی دارند، بدیهی است که یکی از نزدیکترین و آسیب پذیر ترین زمان برای هر دو طرف درگیر است. آن ها هر دو لذتی را تجربه می کنند که یک ارگاسم می تواند به همراه بیاورد. هنگامی که یک واژن تنگ است، مرد می تواند دیواره واژن زن را حس کند که دور آلتش منقبض می شود و زن می تواند آلت تناسلی را کاملا احساس کند (که البته بسیار شگفت انگیز است). همانطور که بسیاری از متخصصان بر این باورند، صمیمیت رابطه جنسی و ارگاسم بسیار قوی تر است و زمانی که یک خانم دارای واژن تنگ است این اتفاق خیلی بهتر است.
-ارگاسم توسط مالش و یا تماس بین مناطق حساس واژن و آلت تناسلی ایجاد می شود. هر چقدر تحریک بیشتری وجود داشته باشد احساسات شدیدتر است، بنابراین داشتن یک واژن تنگ به شما و شریک تان کمک خواهد کرد که روابط نزدیک و فیزیکی و احساسی داشته باشید. هر چقدر سرگرمی شما و شریک زندگی تان در اتاق خواب بیشتر باشد رابطه شما صمیمی تر خواهد شد. کارشناسان می گویند که زوج هایی که رابطه جنسی شگفت انگیزی در اتاق خواب دارند ارتباطات بهتر، اعتماد و یک رابطه شادتر دارند.
-زوج هایی که با صمیمیت دچار مشکل هستند، تمایل دارند مسائل عمیق تری در رابطه برقرار کنند. بسیاری از مردم تمایل دارند اهمیت رابطه جنسی را نادیده بگیرند، اما ما اینطور فکر نمی کنیم. حتی نزدیک نیست! بنابراین، وقت آن است که زمان های جذاب را دوباره به ارمغان بیاوریم و مجددا از رابطه جنسی لذت ببریم!
-یکی از بهترین راه های به وجود آوردن صمیمیت این است که احساس کنید سکسی و جذاب هستید. وقتی زنان احساس جذابیت می کنند، احتمال بیشتری دارند که در رابطه جنسی شرکت کنند. داشتن یک واژن تنگ تر می تواند به شما کمک کند که با بدن خودتان دوست باشید. هنگامی که صمیمیت بیشتری وجود دارد و یک زن احساس جذاب بودن می کند، روابط بسیار بیشتر متصل می شود. کسانی که در طول شستشوی لباس ها دعواهای طولانی می کنند صرفا با داشتن رابطه جنسی بیشتر مکالمات سریع و آسانی را انجام می دهند
این مطلب را بخوانید : درمان گشادی واژن
 
فندق جادوگر (Hamamelisvirginiana)
یکی دیگر از عناصر، فندق جادوگر (Hamamelisvirginiana)، بوته یا گیاهی است که در مواد آن تانین و فیتواستروژن موجود است. تانین یک عامل مهم است که می تواند با توجه به توانایی هایش بافت دیواره های واژن را تنگ تر کند. عنصر فیتوشیمیایی تانین ها و نیز فیتواستروژن ها با استخراج پوسته و برگ های بوته فندق جمع می شود. علاوه بر محتوای تانین و فیتواستروژن، عصاره این بوته در فنول های طبیعی فراوان است. فنول ها مولکول های کوچکی هستند که به بیوشیمی های مختلف در سراسر غشای سلولی کمک می کنند تا حرکت کنند و برای فعالیت های خاص به سایت داخل سلولی می رسند. این تضمین می کند که تانین ها و فیتواستروژن ها به سلول ها جذب می شوند. فنول طبیعی غنی از فیتواستروژن است. این باعث می شود فیتواستروژن ها سریع و راحت توسط دیواره واژن جذب شوند. بنابراین، دیواره واژن کلاژن تولید خواهد کرد و احساس در بافت ها را تحریک خواهد کرد. این باعث می شود که دیواره های واژن بیشتر پایدار و جوان باشد. جذب فنول باعث فعالیت های استروژنیک می شود که قدرت عضلات واژن را حفظ می کند. بنابراین، فنول نه تنها دیواره واژن را تقویت می کند بلکه باعث تقویت عضلات واژن نیز می شود. فنول همچنین دارای خواص ضد باکتری، آنتی اکسیدان و ضد التهابی است. علاوه بر این، اثرات ضد التهابی و ضد میکروبی سلامت سلول های دیواره واژن را از چیزهای سمی محافظت می کند.
-در تحقیق درباره سلول های سرطانی نشان داده شده است که این ویژگی همچنین با تحریک متابولیسم سرطان زا، متوقف ساختن سلول، مهار اتصال DNA و مسدود کردن مسیرهای سیگنالیک، مبارزه می کند. فنول طبیعی نیز برای حفظ سلامت پوست شناخته شده است. که مانع از بروز اختلالات پوستی مختلف مانند زونا و پسوریازیس می شود. این بخشی از چیزی است که این محصول را بسیار امن می کند، از آنجایی که در طول استفاده احساس سوزش و دردناک بودن احساس نمی شود.
-اثر تانین جز مواد قابض است. دانشمندان به بررسی تاثیر صفرای بلوط پرداختند. که ابتدا توسط زنان آسیایی پس از زایمان طبیعی برای بهبود قدرت واژن و بهبودی استفاده شد. در نهایت آنها یک عامل خاص را به نام تانین یافتند که در بلوط است و نقش محکمی در ایجاد بافت ها ایفا می کند. در نتیجه این باعث می شود که واژن شما تنگ تر و قوی تر باشد.

برای تنگ شدن واژن چی بخوریم

برای تنگ شدن واژن چی بخوریم
به منظور قوی نگه داشتن عضلات واژن، می‌توانید با استفاده از یکی یا چند مورد از درمان‌های خانگی زیر، واژن شل را سفت کنید:

میوه‌ها

بسیاری از میوه‌های تازه مانند آناناس، توت‌فرنگی و غیره می‌توانند به شما کمک کند بوی بد مایعاتی که از مهبل (واژن) می‌آید برطرف کنید. در واقع، میوه‌های تازه می‌توانند به شما کمک کنند تا واژن سالمی داشته باشید. علاوه بر این، میوه‌ها همچنین دارای آب فراوانی هستند که کمک می‌کند بدن‌تان در شکل خوبی باشد. در حقیقت مصرف میوه‌ها به میزان بیش‌تر نیز از بهترین نکات برای تنگ کردن واژن در خانه است که باید برای همیشه آن را به کار ببندید.

 ماست

یکی دیگر از بهترین نکات درمانی برای تنگ کردن واژن به طور طبیعی که تمایل داریم در این مقاله هنوان کنیم و دوست داریم همه‌ی خوانندگان‌مان بدانند، ‌مصرف ماست به میزان فراوان است. چنین تاثیری به این دلیل است که ماست دارای باکتری‌های خوب لازم برای واژن است که کمک‌تان می‌کنند سالم و سلامت بمانید. علاوه بر این، مصرف ماست به صورت روزانه یک راه عالی برای جلوگیری از عفونت‌ها و و درمان آنها است.

 سیر

آخرین مورد از این فهرست، نکته‌ی بسیار مهمی برای تنگ کردن واژن در خانه است که باید بدانید و سپس برای همیشه از آن استفاده کنید. سیر می‌تواند در درمان برخی از عفونت‌های ناشی از قارچ و و پیشگیری از وقوع آنها موثر باشد. مصرف سیر به صورت پخته یا خام چند بار در هفته یک راه خوب برای قوی و سالم نگه داشتن منطقه‌ی واژن است. سیر همچنین به از بین بردن بوی بد در ناحیه‌ی واژن کمک می‌کند. به طور خلاصه، استفاده از سیر همچنین روش خوبی برای تنگ کردن واژن در خانه است که هیچ زنی نباید نادیده بگیرد، بلکه باید برای همیشه از آن استفاده کند!
این مطلب را بخوانید : نحوه عمل زیبایی واژن
این مطلب را بخوانید : تنگ کردن واژن و پرینو رافی
این مطلب را بخوانید : درمان گشادی واژن
منابع : سایت سلامتیسم - سایت بازده - سایت نی نی بان
این مطلب در تاریخ 2019-03-20 07:41:09منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مقالات پزشکی و بهداشتی
تعداد بازدید
39503





نظر شما در مورد مطلب چطور واژن تنگی داشته باشیم چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




فریب دختر و رابطه جنسی با وعده ازدواج
فریب دختر و رابطه جنسی با وعده ازدواج

نحوه تشخیص سلامت روانی نامزد
نحوه تشخیص سلامت روانی نامزد

علت درد و سوزش در هنگام نزديكي
علت درد و سوزش در هنگام نزديكي

مبتلایان به کرونا چی بخورند
مبتلایان به کرونا چی بخورند

چرا همه شدن روانشناس و مشاور
چرا همه شدن روانشناس و مشاور

آمارهایی از روابط جنسی در ایران
آمارهایی از روابط جنسی در ایران










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

17229

بازدید امروز:

27715

بازدید دیروز:

266480882

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام