مشاوره خانواده آنلاین

مشاوره خانواده آنلاین

مشکلاتی که می توان با مشاوره خانواده آنلاین رفع کرد، امروزه خانواده های زیادی دارای مشکلات فراوانی هستند که می توان با مشاوره آنها را تا حد زیادی رفع کرد. با مشاوره می توان حتی از بروز مشکلات حادتر در خانواده ها پیشگیری کرد. اما بسیاری از افراد شاید زمان کافی برای رزرو نوبت و مراجعه حضوری به مشاوره را نداشته باشند. اینجاست که مشاوره خانواده آنلاین خود را نشان می دهد و امروزه افراد و خانواده های زیادی از این طریق مشاوره دریافت می کنند. اما هنوز بسیاری از افراد نمی دانند مشاوره آنلاین چگونه است و چه مشکلاتی را می توان در این نوع مشاوره ها مطرح کرد.

مشاوره خانواده آنلاین چیست؟

همانگونه که تقریبا تمامی کسب و کارها بصورت آنلاین نیز راه اندازی شده اند، مشاوره که یکی از نیازهای ضروری بسیاری از افراد و خانواده ها هست، از این قاعده مستثنی نیست. امروزه مشاوره زناشویی آنلاین و هم مشاوره خانواده آنلاین یکی از پرطرفردارترین نوع مشاوره است. زیرا سبک زندگی تغییر کرده و افراد فرصت کمتری برای رزرو نوبت یا مراجعه حضوری دارند. ازطرفی، بسیاری از افراد از مطرح کردن مشکلات خود با دیگران احساس خجالت و تردید دارند. بنابراین مشاوره آنلاین پاسخگوی نیازهای این گونه افراد بوده و وجود آن برای جامعه امروزی ضروری است.

چه مشکلاتی را در مشاوره خانواده آنلاین مطرح کنیم؟

تقریبا تمام مشکلات! مشاوره خانواده آنلاین تقریبا هیچ محدودیتی ندارد و تمامی مشکلاتی که در مشاوره حضوری مطرح می شود را می توانید در اینجا نیز مطرح کنید. حتی بصورت تصویری می توانید با مشاور موردنظر خودتان ارتباط داشته و از او مشاوره دریافت نمایید. در اینجا، برخی از مشکلات رایجی که در مشاوره آنلاین مطرح می شود را بررسی می کنیم.

مطلب مرتبط سایت تنظیم خانواده امکان مشاوره آنلاین ازدواج نیز فراهم کرده است

مشکلات ارتباطی میان زوجین

زندگی زناشویی و مشترک زوجین ممکن است مشکلات فراوانی را در پیش داشته باشد. یکی از این مشکلات ممکن است تنش ها و استرس های میان زوجین باشد. زمانی که تنش میان زوجین افزایش یابد، باید سریعا از طریق مشاوره مشکلات خود را رفع کرده و از شدت یافتن آن پیشگیری کنند. افزایش این تنش ها سبب بی حرمتی میان زوجین شده و دعواها می شود. در این حالت، بهبود رابطه میان زوجین بسیار مشکل تر خواهد شد. درصورتی که استفاده از مشاوره خانواده آنلاین و کسب آگاهی درمورد ارتباط صحیح با همسر سبب پیشگیری از بروز مشکلات بعدی خواهد شد. ناآگاهی درمورد ارتباط صحیح با همسر سبب مشکلاتی همچون عدم علاقه به گفتگو با وی، سردی ارتباط، بی میلی جنسی و بی اعتنایی می شود.

رفتارهای نامناسب همسر

رفتارهای نامناسب همسر

متاسفانه تنش، استرس و اضطراب امروز در بسیاری از زندگی ها ورود پیدا کرده است. ادامه ی تنش ها سبب ناراحتی، ناامیدی و ناامنی و بروز رفتارهای مضر و آسیب زا در زندگی مشترک می شود. معمولا رفتارهای نامناسب همسر به دلیل اختلالات شخصیتی یا تربیت نامناسب او بوده و در شخصیت او تثبیت یافته است. تنها یک مشاور متخصص می تواند به هریکاز زوجین کمک کند تا احساسات و رفتارهای منفی خود را شناسایی کرده و به آنها کمک کند چگونه با این احساسات منفی برخورد کنند.

مشاوره خانواده آنلاین برای طلاق عاطفی

طلاق عاطفی زمانی رخ می دهد که زوجین تنها زیر یک سقف زندگی می کنند و ازلحاظ احساسی و جنسی دیگر هیچ کاری با یکدیگر ندارند. در چنین موقعیتی، ضرورت دارد که از مشاوره آنلاین استفاده نمایید. این حالت که زوجین احساسات خود را به یکدیگر نشان ندهند و هیچ ارتباط جنسی با یکدیگر نداشته باشند به مرور سبب افزایش سردی رابطه و از بین رفتن صمیمیت آنها می شود. بسیاری ز زوجینی که دچار این مشکل می شوند، مدتها است که فراموش کرده اند به یکدیگر ابراز عشق و محبت کنند. زوجین باید همواره احساسات خود را به یکدیگر بگویند و عشق و محبت میان آنها جاری باشد.

مطلب مرتبط بیشتر بخوانید: مشاوره جنسی

رفع مشکلات زناشویی

یکی از دلایل اختلافات میان زوجین، وجود اختلاف های زناشویی است. بسیاری از زوجین نمی دانند واقعا مشکلات کجاست و چگونه آن را حل کنند. بسیاری از مشکلات حتی با یک جلسه مشاوره قابل حل است و اصلا ارزش ادامه دادن اختلاف و سردی روابط را ندارد. بنابراین فرد سومی که تجربه و تخصص مشاوره را دارد، قطعا می تواند در این امر شما را یاری نماید.

تصمیم برای طلاق و جدایی دارد

تصمیم برای طلاق و جدایی دارد

معمولا در هنگام دعوا و اختلاف نظر، کمی فاصله میان زوجین ایجاد می شود. این فاصله به میزان اندک گاهی مفید است. اما زمانی که این فاصله طولانی شده و مداوما تکرار می شود، حتما باید به سراغ یک مشاور بروند. از هم دور شدن، دور از هم زندگی کردن و به خانه نرفتن، باعث حل اختلاف زوجین نمی شود. این دوری نهایتا منجر به طلاق می شود. بنابراین نباید به این کار ادامه داد. درعوض، مشکل خود را هرچه زودتر با یک مشاوره خانواده آنلاین درمیان بگذارید.

تحمل زندگی فقط بخاطر فرزند و آبرو

زمانی که زندگی به جایی برسد که تنها به خاطر حرف مردم یا به تعبیر برخی آبرو یا بخاطر فرزندان به زندگی ادامه دهید، زمان آن فرا رسیده که به یک مشاوره مراجعه نموده و از او راهنمایی دریافت کنید. این گونه زندگی کردن نه تنها سبب آسیب سلامت روان شما بلکه سبب آسیب به فرزندتان می شود. زوجین و فرزندان آنها این حق را دارند که از یک زندگی سالم و شاد برخوردار باشند. بنابراین با مشاوره خانواده آنلاین می توانید مشکلات خود را رفع کنید و از آسیب به روح و روان خودتان و فرزندتان پیشگیری کنید. البته در برخی موارد ممکن است مشکلات قابل حل نباشند اما ارزش آن را دارد که تلاش نهایی خود را بخاطر فرزندتان و روح و روان و آینده او انجام دهید.

مشاوره قبل از ازدواج

یکی از خدمات مفید مشاوره قبل از ازدواج، است. این مشاوره معمولا بصورت فردی و برای افرادی است که انتخاب همسر را در پیش دارند. بدین منظور، اطلاعاتی از شما دریافت شده و راهنمایی های لازم توسط مشاور به شما ارائه می گردد. توصیه می کنیم مشاوره قبل از ازدواج را بسیار جدی بگیرید. زیرا از بروز بسیاری از مشکلات فوق الذکر پیشگیری می شود. به یاد داشته باشید، تنها برخی از مشکلات زوج پس از ازدواج قابل حل است.

مشاوره بعد از ازدواج

معمولا به دلیل ناآگاهی از بسیاری از مسائل پس از ازدواج معمولا بسیاری از زوجین نیاز به مشاوره پس از ازدواج نیاز دارند. با دریافت مشاوره بعد از ازدواج در قالب مشاوره خانواده آنلاین می توانید از بروز بسیاری از مشکلات جدی در زندگی مشترک پیشگیری کنید. امروزه اغلب خانواده ها مشکلات فراوانی دارند که می توان با مشاوره تا حدی رفع کرد. خانواده های زیادی از طریق مشاوره خانواده آنلاین مشکلات خود را رفع می کنند.

مطالب پیشنهادی

مطلب مرتبط مشاوره تلفنی ازدواج

مطلب مرتبط انواع مشاوره

این مطلب در تاریخ شنبه 16 خرداد 1399منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مطالب و مقالات روانشناسی
تعداد بازدید
2187





نظر شما در مورد مطلب مشاوره خانواده آنلاین چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




نکات مهم در دوران نامزدی
نکات مهم در دوران نامزدی

دخترها چطور همسر پیدا کنند؟
دخترها چطور همسر پیدا کنند؟

نکات مهم در مورد سلامت زنان
نکات مهم در مورد سلامت زنان

طرز تهیه محلول ضدعفونی برای ویروس کرونا
طرز تهیه محلول ضدعفونی برای ویروس کرونا

چند نوع تیپ شخصیت داریم
چند نوع تیپ شخصیت داریم

ازدواج موقت جایگزین رابطه نامشروع جوانان
ازدواج موقت جایگزین رابطه نامشروع جوانان










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

4195

بازدید امروز:

17146

بازدید دیروز:

266281958

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام