مشاور سنتر

چگونگی جلب توجه و جلب نظر دختر

چگونگی جلب توجه و جلب نظر دختر

چگونگی جلب توجه دختران،چگونگی جذب دخترو جلب نظر دختر

اگر میخواهید نظر دختری را به خودتان جلب کنید برای ازدواج ، و نیازمند توجه آن دختر به خودتان هستید برای جلب توجه و جلب نظر آن دختر اقدامات ذیل شایسته است

برای جلب توجه دختران احساساتتان ار پنهان نکنید

اگرچه بیشتر دخترها فکر می کنند که به مردهایی با خصوصیات جدی و مردانه علاقه دارند، اما بسیاری از آن ها عاشق مردهایی هستند که گاهی احساسات خود را نیز نشان می دهند. هنگامی که شما آن روی نرم و عاطفی خود را آشکار سازید، او به صورت ناخودآگاه کنار شما احساس راحتی خواهد کرد به این خاطر که شما در ذهن او به عنوان مردی تداعی خواهید شد که احساسات خود را پنهان نمی کند. اما مواظب باشد که حدی را نگه دارید و زیاده روی نکنید.

برای جلب نظر دختران راحت باشید

البته که این مسئله مهم است که در قرارهای اول شما باید به بهترین نحو خود را آراسته کنید، اما در دفعات بعد کمی نوع تیپ و لباس پوشیدن خود را راحت تر و معمولی تر کنید. این کار باعث می شود که او باز به طور ناخودآگاه حس کند شما قابل اعتماد هستید و با راحتی خود نشان می دهید که به چیزی تظاهر نمی کنید و لباس پوشیدن او را نیز زیر ذره بین نگرفته اید. بیشتر دخترها در برخورد با کسانی که خیلی به خود می رسند و یا تظاهر می کنند، از آن ها کم کم سرد می شوند و احساس راحتی نمی کنند.

3. حرکات او را شبیه به خود او پاسخ دهید

یکی از بهترین راههای که باعث می شود دختر خانمی با شما احساس راحتی کند و بی اراده به شما علاقه مند شود این است که شما به حرکات او توجه کنید و به صورت ماهرانه ای آن ها را انجام دهید. برای مثال اگر او به شما تکیه کرد شما نیز به همان شکل، نه کمتر و نه بیشتر، به تکیه کردن او با حرکاتتان پاسخ دهید تا علاقه ی خود را به حرکات او نشان دهید.

4. باز و ریلکس باشید

متوجه باشید یا نه, حرکات و زبان بدن شما بیشتر از حرف زدنتان بر روی او تاثیر خواهد گذاشت. وقتی در کنار او می نشینید، با این حالت که پاهای خود را کمی باز نگاه داشته و شانه هایتان را راحت نگاه دارید، این حرکت و طرز نشستن مقدار راحت باعث می شود که شما به او نشان دهید که در اطراف او احساس راحتی می کنید و در نتیجه او در حرکات خود و حرف زدن با شما احساس راحتی بیشتری می کند و به شما بیشتر جذب و نزدیکتر خواهد شد.

5. آرام و ملایم صحبت کنید

تن صدا و سرعت شما در هنگام صحبت کردن یک فاکتور مهم برای جذب کردن دختر مورد نظر شماست. دخترها و خانم ها با مردانی که با صدایی عمیق و آرام صحبت می کنند احساس راحتی بیشتری دارند و این حرکت به آن ها این حس را می دهد که شما فردی قابل اطمینان و با ثباتی هستید. اگر شما جز آن دسته افراد هستید که با لحن سریع و تندی صحبت می کنید لازم است که بر روی این مهارت کار کنید تا توجه دختر مورد نظر خود را کسب کنید.

چگونگی جلب نظر دختر

8. یک جنتلمن به تمام معنا باشید

بله درست حدس زدید، رفتار خود را کنترل کنید، توهین آمیز با افراد اطراف خود صحبت نکنید و مهمتر از همه در را برای او باز کنید! متاسفانه شاید جنتلمن بودن این روزها کمی از مد افتاده باشد اما این را بدانید که دخترها هیچگاه نمی توانند در مقابل این قضیه مقاومت کنند. مطمئن شوید که تمام قوانین جنتلمن بودن را به طور صحیح می دانید که اشتباهی نکنید و خجالت زده شوید.

9. از او تعریف کنید

برای اکثر دخترها دلپذیر ترین کلمه ای که به آن افتخار می کنند و حس خوبی به آن ها می دهد اسم آن هاست. آن ها عاشق این هستند که اسم خود را با لحنی زیبا و عاشقانه از زبان شما بشنوند، پس مطمئن شوید که هنگام صدا کردن اسم او کلمات و صفت های زیبا را نیز به زبان بیاورید. حتما می دانید که دختر ها عاشق شنیدن تعریف کردن شما هستند و لابد می دانید که با تعریف کردن از آن ها روحیه ی سر سخت و ناملایم آن ها را از بین می برید چون دخترها در مقابل تعریفی که از آن ها می شود ضعیف هستند و از شنیدن این تعریف ها بسیار خوشحال خواهند شد. پس حتما به این نکته توجه بسیاری داشته باشید.

10. با دیگران مهربان باشید

در ارتباط با دیگران ملایم و مهربان باشید، اما بدانید در چه حدی این امر لازم است. در برخورد با دوست های او نه آنقدر صمیمی شوید که او حس کند شما مرد جلف و اصطلاحا دختربازی هستید نه رفتاری بی ادبانه و سخت داشته باشید که نشان دهد آدم اجتماعی نیستید. آن ها دوستان او هستند و او آن ها را بیشتر از هر کسی در اطراف خود دوست دارد. پس اگر کاری کنید که دوستان او شما را تایید کنند بهترین راه را برای جذب او پیش گرفته اید.

11. به دنبال تایید نباشید

در مواقعی که می خواهید نظر و باور خود را بگویید کاملا بر عقاید خود مانور بدهید. این به این معنا نیست که فورا نظرات خود را بازگو کنید و یا آن ها را تحمیل کنید، تنها مقصود این است که از آن دسته افراد نباشید که هرچه دختر مورد نظر می گوید تایید کنید. به راحتی عقاید او را دنبال نکنید، بر افکار و نظرات خود مسر باشید، اگر او شما را دوست داشته باشد او نیز به نظر شما روی خواهد آورد. متوجه این قضیه باشید که این امر به حس مردانگی شما مرتبط است و از شما وجهه ی مردی را نشان می دهد که می داند از زندگی چه می خواهد. فراموش نکنید که این قضیه خیلی مهم است.

 

مطلب پیشنهادی تنظیم خانواده

چگونگی جلب توجه مردان

جلب رضایت همسر

چطور به دخترها پیشنهاد ازدواج دهیم

رابطه جنسی

مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی

آموزش زناشوئی

آموزشهای جنسی

مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین

فیلم رابطه جنسی

رابطه جنسی

رابطه جنسی

امکانات فوق شامل خریدارای سی دی مقالات سایت و مجموعه آموزشی زوج خوشبخت نیز می شود

این مطلب در تاریخ 2015-04-05 08:55:16منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
اخبار و مطالب علمی و اجتماعی
تعداد بازدید
80526





نظر شما در مورد مطلب چگونگی جلب توجه و نظر دختر چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




بایدها و نبایدها برای حفظ رابطه عاطفی
بایدها و نبایدها برای حفظ رابطه عاطفی

حد ابراز احساسات در دوره شناخت
حد ابراز احساسات در دوره شناخت

چطور بفهمیم کی باردار می شویم
چطور بفهمیم کی باردار می شویم

سکس تراپی چیست چه زمانی باید از سکس تراپیست کمک گرفت
سکس تراپی چیست چه زمانی باید از سکس تراپیست کمک گرفت

چرا جوانان ایرانی انقدر استرس دارند
چرا جوانان ایرانی انقدر استرس دارند

برادرم به همسرش، خیانت می‌کند
برادرم به همسرش، خیانت می‌کند










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

14713

بازدید امروز:

18287

بازدید دیروز:

266955554

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام