مشاور سنتر

تاثیر شغل مردان بر رفتار و عملکرد جنسی آنها

تاثیر شغل مردها بر رفتار جنسی آنها

تاثیر شغل مردان بر رفتار جنسی مردان،تاثیر شغل مردان بر عملکرد جنسی مردان،رابطه شغل مردان با رفترا جنسی آنها،آیا براستی بین حرفه و پیشه مردان و کیفیت زندگی جنسی آنان میتوان رابطه ای یافت. پاسخ به این پرسش برای زنان و دخترانی که در آستانه شروع تشکیل زندگی زناشویی هستند شاید نقشی مهم ایفا نموده پیش بینی بهتری از داستان زندگی جنسی پیش روی خود پیدا نمایند.

بنا بر تحقیق گسترده گروه گلوبال استراتژی مردانی که در مشاغل ویژه ای مشغول بکارند زندگی جنسی آنها متاثر از کار آنها شده و با سایر مردانی که صاحب حرفه های کاری دیگر هستند متقاوت عمل میکنند. این تحقیق که بر روی 400 زن  متاهل مورد آزمایش قرار گرفته است از طریق پرسشنامه از آزمودنی ها خواسته شده تا علاوه بر تعیین شغل همسر از کیفیت زندگی جنسی خود پرده برداری کنند.

کدام شغل مردان تاثیر مثبت بر رفتار جنسی آنها دارد

نتایج به دست آمده از این بررسی نشان داد زنانی که بیشترین رضایتمندی از کیفیت رابطه جنسی و بهره وری از خوشنودی جنسی را اعلام داشته اند همسران هنرمند میداشته اند. قشر بعدی رانندگان کامیون و مکانیک ها تعمیر کنندگان  بودند که زنان آنان 39 درصد از آنچه در بستر با آنان تجربه کردند را عالی اعلام داشته بودند .  در این میان  مشاغل مدیریتی و مدیران رقم 38 درصد را به خود اختصاص داده بودند . اما نکته ای که شرح و توضیح آن ضروری به نظر میرسد آنکه براستی چه چیز زندگی چنسی هنرمندان را از سایر مردان در حرفه های دیگر متمایز میسازد و این دسته از مردان چه رفتار ویژه و متفاوتی در بستر دارند که دیگر مردان فاقد آنند ؟

هنرمندان و فعالیت جنسی آنها

در نگاه موشکافانه بر زندگی جنسی هنرمندان نکته قابل توجه موضوع ” پیش نوازی ” است که این دسته از افراد با قدرت خوبی از عهده آن برآمده اند. طبق آمار 100 درصد شوهران هنرمند این زنان آزمودنی پیش نوازی را قبل از انجام رابطه جنسی به انجام میرسانیده و  73 درصد  خود را ملزم میدانسته حتماً از رسیدن زن به خوشنودی جنسی اطمینان حاصل نمایند.  نکته قابل توجه دیگر آنکه این دسته از مردان  برای انجام سایر متدهای رابطه جنسی از جمله  رابطه جنسی دهانی مشکلی نداشته برای رسانیدن شریک جنسی خود به خوشنودی جنسی از دهان خود استفاده مینمودند. اما گفتنی است   39 درصد از مردانی که به مشاغل هنری اشتغال میورزیدند در بحث تعداد دفعات انجام رابطه جنسی کمتر از هفته ای یکبار مبادرت به انجام رابطه جنسی کرده بودند که این آمار در واقع پایین تر از رنج معمول انجام رابطه جنسی منظور میگردد. در وصف زندگی جنسی مردان هنرمند گفته شده این افراد رابطه جنسیی جالب ، خوشایند ، خود جوش و فی البداهه را ارائه میدهند که اگر توام با حالات الهامی آنان باشد به اوج خود میتواند برسد.

شغل مردان و عملکرد جنسی آنها

پزشکان و افراد یونیفرم پوش در هنگام رابطه جنسی چه میکنند ؟

شغل مردان و رفتار جنسی آنها

اما جسورترین مردان در بکار گیری تازه های جنسی کارگران کارخانه ها هستند ! طبق آمار  دو سوم (64 درصد ) از مردانی که به کار در کارخانه ها مشغولند سعی در انجام رابطه جنسی در مکان های جدید ، پوزیشن های نوین و یا وسائل کمک جنسی دارند. فرنکل معتقد است شاید این رفتار تلاشی است برای بر هم زدن یا شکستن رفتارهای تکراری روزانه ای که این دسته از افراد مجبور به انجام ان میباشند.

در خاتمه لابد مایلید بدانید چه دسته مردانی در چه مشاغلی بالاترین میزان انجام رابطه جنسی را میدارند ؟ پاسخ آنکه  کارمندان مغازه ها که مسئول فروش اجناس در مغازه هستند هر روز مبادرت به انجام رابطه جنسی میکنند و کارمندان دولت و معلمان نیز در امر تعداد دفعات انجام رابطه جنسی نمره ” عالی ” به خود اختصاص میدهند

مقاله از دکتر محبی/پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده

 

ویژگی های مرد ایده آل برای رابطه جنسی

خواسته های جنسی زنان

اشتباهات مردان در رابطه جنسی

مهارتهای لازم در رابطه جنسی

رابطه جنسی

مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی

آموزش زناشوئی

آموزشهای جنسی

مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین

فیلم رابطه جنسی

رابطه جنسی

رابطه جنسی

امکانات فوق شامل خریدارای سی دی مقالات سایت و مجموعه آموزشی زوج خوشبخت نیز می شود

این مطلب در تاریخ 2015-03-17 20:17:28منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
18209





نظر شما در مورد مطلب تاثیر شغل مردان بر رفتار جنسی آنها چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




تفاوت میان دوست داشتن ، عشق و وابستگی در روابط دو جانبه
تفاوت میان دوست داشتن ، عشق و وابستگی در روابط دو جانبه

چطور به دخترها پیشنهاد ازدواج دهیم
چطور به دخترها پیشنهاد ازدواج دهیم

تماس جنسی از راه دهان ( ORAL 3X ) - ایدز را جدی بگیرید
تماس جنسی از راه دهان ( ORAL 3X ) - ایدز را جدی بگیرید

جنجال بر سر هورمون‌‌درمانی جانشین
جنجال بر سر هورمون‌‌درمانی جانشین

روشهای شاد زندگی کردن
روشهای شاد زندگی کردن

رسم و رسوم ازدواج
رسم و رسوم ازدواج










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

12129

بازدید امروز:

27501

بازدید دیروز:

266914457

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام