جملات تاثیر گذار بر تحریک جنسی

جملات تاثیر گذار بر تحریک جنسی
در ادامه مقاله به شما می گوییم دقیق از چه جملاتی برای روشن کردن میل جنسی طرف مقابل و بردن او به اتاق خواب استفاده کنید:

گرم تر شدن زندگی جنسی با گفتن دیشب خوابتو دیدم

می توانید در مورد فانتزی هایی که دلتان می خواهد انجام دهید ولی ممکن است به نظر طرف مقابل عجیب بیاید صحبت کنید و آن را به گردن ناخوآگاه خود بیندازید.
به گفته دکتر لان کرنر Ian Kerner ، درمان گر جنسی، شما با این کار ، او را تبدیل به ستاره رویاهای جنسی خود می کنید. مردان بیشتر از این که علاقه به رابطه جنسی با یک زن داشته باشند، می خواهند آن زن در مورد داشتن رابطه جنسی با آن ها رویابافی کند. شما می توانید با تعریف کردن جزئیات رویای خود مثلا چیزی که پوشیده بودید رویایتان را برای شریک زندگی خود به تصویر بکشید و موجب برانگیخته شدن و تبدیل شدن آن به واقعیت شوید.
این مطلب را بخوانید : صحبت های تحریک کننده حین آمیزش جنسی

گرم تر شدن زندگی جنسی : من عاشق این کار تو هستم

مسلما طرف مقابل در هنگام رابطه جنسی در فکر شما نیست، اگر میخواهد بدانید که حین رابطه جنسی باید چه حرفی بزنید می توانید به تعریف کردن از او بپردازید مثلا در مورد کاری که هم اکنون در حال انجامش هستید. رابطه جنسی یک نیاز اولیه است، یک رابطه بدون پرده و حیا که بین زوجین برقرار می شود پس احساسی که واقعا دارید را می توانید بدون خجالت به زبان بیاورید. تنها زمانی که می توانید ادب را کنار گذاشته و هر حرفی را بزنید در زمان رابطه جنسی است. اگر فکر می کنید حرف زدن در این لحظه باعث حواس پرتی می شود فقط اجازه دهید آه و ناله هایتان را بشنود. برخی افراد از شنیدن فحش های رکیک جنسی به اوج می رسند پس اگر طرف مقابلتان چنین سلیقه ای دارد از او دریغ نکنید. ادب و خجالت یا حیا جایی در رابطه جنسی ندارد باید از طرف مقابلتان بپرسید در زمان رابطه جنسی چه حرفهایی را می خواهد بشنود و به او بگویید. مطمئن باشید این حرفها فقط همین جا باقی می مانند.
اگر کاری انجام می دهد که برایتان واقعا لذت بخش است حتما بعد از رابطه به او بگویید عاشق این کارش شده اید و در زمان رابطه با حرکات بدن و صداهای مناسب او را تشویق کنید تا بداند کارش را درست انجام داده است.
 

گرم تر شدن زندگی جنسی : لباس زیر نپوشیده ام، طاقتم برای دیدنت تمام شده

زمانی که شوهرتان سرکار است می توانید این پیام را برای او ارسال کنید. این نوع پیام ها از راه دور بسیار قوی تر از زمانی که کنار هم هستید عمل می کنند. مثل تیزری است که به او نشان می دهید و او باید در فکرش به دنبال کامل کردن آن باشد. به نوعی عشق بازی محسوب می شود. زمانی که یک زن پیشنهاد می دهد به خصوص زمانی که میل و خواسته خود را بیان می کند، قوی ترین پیام ممکن را به شریک زندگی خود می رساند که مسلما منجر به گرم تر شدن رابطه اش خواهد شد.
هر از گاهی در پیامتان چیزهایی که می خواهید یا حسی که در همان لحظه به شما دست داده است را برای شوهرتان با پیام بفرستید و شبی رویایی را برای زندگیتان رقم بزنید.
می توانید حرفهایی که رو در رو خجالت می کشید بیان کنید را با پیام برایش بفرستید مثلا این که دلتان می خواهد او با شما چه کاری انجام دهد.
یا از او بپرسید که دلش میخواهد شما با او چکار کنید.
یا مثلا اگر لباس زیر یا کاستوم جدیدی خریده اید می توانید جنس و ظاهرش و حس لمسش را برایش توصیف کنید و بگویید در حال پوشیدن فلان چیز هستید.
این مطلب را بخوانید : اهمیت واژه های تحریک آمیز حین رابطه جنسی
این مطلب را بخوانید : آموزش تحریک همسر
منبع : سایت سیمرغ
 
 
این مطلب در تاریخ 2019-03-24 16:45:31منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
15775





نظر شما در مورد مطلب جملات تاثیر گذار بر تحریک جنسی چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




سرد شدن در دوران نامزدی
سرد شدن در دوران نامزدی

ازدواج فامیلی یا ازدواج با غریبه
ازدواج فامیلی یا ازدواج با غریبه

آیا رابطه زناشویی باعث تغییر اندازه آلت تناسلی می شود
آیا رابطه زناشویی باعث تغییر اندازه آلت تناسلی می شود

کاهش درد رابطه مقعدی
کاهش درد رابطه مقعدی

من نمیتوانم از حق خودم دفاع کنم
من نمیتوانم از حق خودم دفاع کنم

سامانه پیشگیری از طلاق
سامانه پیشگیری از طلاق










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

4112

بازدید امروز:

27715

بازدید دیروز:

266467765

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام