تاثیر تحریک چشمی در تحکیم روابط زناشویی زوجین

تاثیر تحریک چشمی در تحکیم روابط زناشویی

سردمزاجی یکی از مشکلات جنسی رایج در بین زوجین در تمام نقاط جهان می‌باشد که به دلایل متعددی از جمله مشکلات ذهنی و استرسی، مشکلات جسمی، دردهای مقاربت، و یا نداشتن اطلاعات کافی در مورد این رابطه در هریک از زوجین ممکن است ایجاد شود. بهترین روش برای حل مشکل سردمزاجی در هر یک از زوجین مراجعه به درمانگرهای جنسی برای ریشه یابی و حل ریشه‌ای مشکل می‌باشد. همگام و همزمان با ریشه یابی مشکل سردمزاجی، زوجین می‌توانند از روش‌های زیادی که در متون اینترنتی به آن‌ها اشاره شده است برای حل موقت مشکل و تجربه روابط جنسی هیجان انگیز استفاده کنند. یکی از این روش‌ها استفاده از تحریک چشمی است.

هر چند تاثیر تحریک چشمی روی مردان به مراتب بیش از زنان است اما به جرأت می‌توان گفت رعایت نکات زیر و استفاده از روش‌های اشاره شده می‌تواند تاثیر بسزایی در تهییج جنسی و افزایش رغبت زوجین به برقراری رابطه داشته باشد.

1- حفظ بهداشت و پاکیزگی تمام بدن علی الخصوص نواحی تناسلی

حفظ بهداشت عمومی بدن بویژه نواحی تناسلی توسط هر یک از زوجین و زدودن موهای زائد نواحی تناسلی و حتی اصلاح صورت برای هر یک از زوجین ( که در مورد آقایان بستگی به سلیقه همسرشان دارد) می‌تواند کمک شایانی به ایجاد میل و رغبت برای برقراری رابطه در زن و مرد داشته باشد. علاوه بر ایجاد تحریک چشمی، رعایت بهداشت می‌تواند زوجین را در مقابل مشکلات بهداشتی نیز ایمن نماید.

2- پوشیدن لباس های زیر فانتزی و جذاب

پوشیدن لباس های زیر فانتزی و جذاب

هر چند تنوع لباس های زیر برای خانم ها به هیچ وجه قابل قیاس با آقایان نیست اما در برخی فروشگاه های اینترنتی مانند دیجی کاندوم، دریمی لند شاپ، سرمه سرا و سیسیلی می‌توان لباس‌های زیر فانتزی بسیار جذابی برای هر یک از زوجین یافت که اثر قابل توجهی روی مشکل سردمزاجی زوجین خواهد داشت. لباس های زیر فاق باز مردانه و زنانه و ست های بدون کاپ سینه این امکان را به زوجین می‌دهند که بدون در آوردن لباس رابطه خود را آغاز کنند و به همین دلیل جزء پر طرفدارترین محصولات در این زمینه هستند.

3- پوشیدن لباس خواب و بادی های فانتزی جذاب و تحریک کننده

بادی های فانتزی اغلب برای زنان تولید می‌شوند و می‌توانند یک پوشش بسیار عالی برای شروع یک شب رویایی باشند. هر چند تنوع بادی های فانتزی مردانه بسیار کم است اما در برخی از فروشگاه های لباس زیر مانند فروشگاه های فوق الذکر می‌توان از این دست لباس ها برای آقایان نیز تهیه کرد. همانند لباس های زیر، دسترسی به اعضاء درگیر در رابطه زناشویی یکی از ویژگی‌های مثبت در این نوع البسه نیز می‌باشد.

4- استفاده از کاندوم های خاص و تحریک کننده

استفاده از کاندوم های خاص و تحریک کنند

در گذشته کاندوم تنها به عنوان یک پوشش محافظ برای جلوگیری از بارداری ناخواسته و ابتلا به بیماری‌های مقاربتی بود اما امروزه تنوع این محصول تا حدی گسترده شده است که به عنوان یکی از روش‌های ایجاد تنوع و هیجان در رابطه زناشویی پذیرفته شده است. علاوه بر تنوع کارایی گسترده در کاندوم ها که شامل ساده، خاردار، تاخیری، تنگ کننده، گرم کننده، سرد کننده، چند کاره و ... می‌باشد، کاندوم‌ها از نظر ظاهری نیز بسیار اهمیت دارند و می‌توانند برای تحریک چشمی در زوجین مورد استفاده قرار گیرند. از این دسته محصولات می‌توان به انواع کاندوم های شفاف، رنگی و رنگین کمانی، انواع کاندوم های خاردار درشت یا فضایی و انواع کاندوم های عروسکی و آب نباتی یا هپی فیس اشاره کرد که استفاده از آن‌ها می‌تواند هر زنی را ترغیب به برقراری رابطه نماید. خرید این محصولات نیز از فروشگاه‌های تخصصی زناشویی مانند فروشگاه دیجی کاندوم و فروشگاه لوازم بهداشتی و زناشویی سیسیلی امکانپذیر است.

این مطلب در تاریخ 2019-05-01 17:00:32منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
4380





نظر شما در مورد مطلب تاثیر تحریک چشمی در تحکیم روابط زناشویی چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




سوالات ویژه مشاوره قبل از ازدواج
سوالات ویژه مشاوره قبل از ازدواج

انواع بلوغ لازم برای ازدواج
انواع بلوغ لازم برای ازدواج

اندازه طبیعی بیضه بعد از ازدواج
اندازه طبیعی بیضه بعد از ازدواج

مراحل درمان مشکلات جنسی
مراحل درمان مشکلات جنسی

آثار آزار و اذیت جنسی زنان در محل کار
آثار آزار و اذیت جنسی زنان در محل کار

نحوه برخورد دختر و پسر در دانشگاه
نحوه برخورد دختر و پسر در دانشگاه










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

10101

بازدید امروز:

27715

بازدید دیروز:

266473754

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام