مردها چگونه وابسته می شوند

مردها چگونه وابسته می شوند

وابسته کردن مردها کاملا متفاوت است با وابسته کردن زنان،اکثر زنان از الگوهای وابستگی زنان برای وابسته کردن مردها استفاده می کنند به همین دلیل هم گاها منجر به شکست می شود، در واقع وابستگی آقایان به همسر،نامزد،خانواده و... اصول خود را دارد که درا ین مطلب از تنظیم خانوده به آن می پردازیم

نخستین سوال برای وابسته کردن مردان، چرا باید به خودم وابسته اش کنم ؟

وقتی شما می خواهید کسی را به خودتان وابسته کنید، در واقع یک ترس بزرگ دارید، ترس از دست دادن او، این شما هستید که به او وابسته شده اید و حال برای حفظ این رابطه در تلاش هستید تا اورا نیز همچون خود وابسته کنید،این در حالی است که هم وابستگی شما اشتباه است و هم وابسته کردن او.

برای وابسته کردن مردان باید اعتماد به نفس بالایی داشته باشید

در بالا ذکر شد، معمولا خانم ها از روی ترس از دست دادن در تلاش هستند تا مرد مورد علاقه شان را وابسته کنند، این یعنی شما اعتماد به نفس لازم را ندارید، چرا باید دنبال کاری باشید که او را وابسته کنید؟ اگر اعتماد به نفس خودتان را تقویت کنید و برای هر کاری خودتان را وابسته باو نشان ندهید تا حدی می توانید توجه آن مرد را جلب کنید، بر عکس کارهایی نیز هستند که باید در مورد آنها خودتان را وابسته نشان دهید، بعنوان مثال اگر شما می توانید وسیله ای را تعمیر کنید این کار را به عهده مرد مرود نظر بگذارید، یا اگر در پارک کردن ماشین مشکل دارید از او بخواهید برایتان این کار را انجام دهد ام اگر مثلا قرار است پیچی را سفت کنید میخی را بکوبید و ازا ین قبیل خودتان انجام دهید.

برای وابسته کردن مردان، اطلاعات عمومی خودتان را بالا ببرید

برای وابسته کردن مردان، اطلاعات عمومی خودتان را بالا ببرید

یک زن توانا و آگاه به امور باشید، مطالعه کنید و حرفی برای گفتن درباره موضوعات مورد علاقه آن مرد داشته باشید، اگر مرد مورد نظر شما علاقه به ماشین،موتور، بازار خاصی،فوتبال،کتاب با موضوعات خاص و امثالهم دارد، سعی کنید اطلاعات خودتان را درباره این دسته از موضوعات بالا ببرید و در این باره با او صحبت کنید و او را در این زمینه ها به چالش بکشید.

مطلب مرتبط برخی خصوصیات زنانه می تواند باعث جذب کردن مردان شود، در این باره مطلب ویژگی های زنانه که باعث جذب کردن مردان می شود را مطالعه نمایید

رفتار زنانه داشته باشید و به اندازه ناز کنید

منظور ما این نیست که لوس باشید،قهر کنید، زیاد از حد ناز کنید، یا لحن صداتونو عوض کنید، خانم باشید اما شیطنتهای زنانه را داشته باشید،مردها از اینکه زنی مدام به وی آویزان باشد خوششان نمی آید.

مردها جذب زنان با انرژی و خنده رو می شوند

مردها جذب زنان با انرژی و خنده رو می شوند

اگر می خواهید مردی به شما وابسته شود، آنرا بخندانید و انرژی داشته باشید، مردها روی غر شنیدن،نالیدن،غصه خوردن حساس هستند،پس شور و هیجانات خودتان را پنهان نکنید، خشک و رسمی نباشید راحت باشید و اجازه دهید تا او هم راحت باشد وگرنه در طول رابطه از شما فاصله می گیرد.

برای وابسته کردن مردها، گیر ندهید و بی تفاوت هم نباشید

برای وابسته کردن مردها، گیر ندهید و بی تفاوت هم نباشید

این یک فرمول عمومی نیست، بلکه شما با توجه به شناختی که از مرد مورد علاقه تان پیدا می کنید باید استراتژی رابطه را پیاده سازی کنید،آیا شما این سوالات را از او می پرسید؟

  • کجا بودی

  • چکار می خوای بکنی

  • با کی میری

  • چرا جوابمو نمیدی

  • چرا پشت خطتت اومدم بعدش زنگ نزدی

  • چرا سراغ نمی گیری

  • چرا نمی گی دوستم داری

این سوالات از نظر مردها نشان دهنده اهمیت آنها برای شما نمی باشد، بر عکس اینرا نشان دهنده بی اعتمادی شما با خود می دانند، اینگونه می خواهید او به شما وابسته شود؟ با این لحن ؟ در عین حال نباید هم بی تفاوت باشید، اینطور نباشد که تا او سراغ نمی گرفتید شما هم سراغی از او نگرید برخی زنان به دلیل غروی که دارند فقط انتظار دارند تا ارتباط یکطرفه باشد، غافل از اینکه همین خانم ها بعد از وابسته شدن رفتارشان کاملا متفاوت می شود.

همه مردها با حرف زدن آرام نمی شوند

زنان با صحبت کردن به آرامش می رسند در واقع چون این نیاز را دارند، تصور می کنند که مردها هم باید اینگونه باشند، اما مردها در خلوت و در سکوت به آرامش می رسند در واقع حتی ممکنه حرف زدن تاثیر عکس نیز داشته باشد، اما ممکنه شما فکر کنید اگر به حال خودش رهایش کنید حتما بعدا فکر می کند که برای شما مهم نبوده ! به همین دلیل بهتر است مستقیم از او بپرسید می خواهی با هم صحبت کنیم یا دوست داری تنها باشی ؟

مطلب مرتبط بیشتر بخوانید: نحوه ابراز علاقه به مردها

اگر ترجیح وی حرف زدن بود باید دقت کنید، اجازه دهید همه حرفهایش را بزند حتی حرفهایی که می دانید اشتباه است سپس بدور از قضاوت کردن، اگر راه حلی دارید مطرح کنید اگر ندارید ازش بپرسید من چطور می تونم کمکت کنم ؟

آیا ظاهر زنان می تواند در وابسته شدن مردها تاثیر داشته باشد؟

آیا ظاهر زنان می تواند در وابسته شدن مردها تاثیر داشته باشد؟

ظاهرزنان یکی از ارکان مهم در جذب کردن مردها می باشد، چه کسی جذب زن زیبا و خوش اندام نمی شود؟ اما جذب ظاهر شدن می تواند پلی برای آغاز رابطه باشد، نه لزوما برای حفظ آن و یا وابسته کردن یک مرد، خیلی زودتر از آنچه تصور می کنید ظاهر زنانه برای مردان عادی می شود و آنچه می تواند تداوم یک رابطه را تضمین کند جذابیتهای رفتاری زنان است. در واقع اینکه بیشتر روی ظاهر خود توجه کنید تا رفتارهای خودتان حتی می تواند تاثیر عکس هم داشته باشد، شاید تعجب کنید اما مردها از زنانی که فقط روی ظاهر و اندام خود متمرکز می شوند، برای رابطه دراز مدت حسابی باز نمی کنند.

برای وابسته کردن مرد مورد علاقه حس مورد انتظارش را تقدیم کنید

چه چیزی مردها را خوشحال می کند؟ بخشی از پاسخ این سوال شخصی است و مرتبط با خواسته ها و انتظارات شخصی آن مرد، که می تواند با مرد دیگر متفاوت باشد، اما آنچه در اکثر مردها مشترک است، نظیر حس اقتدار، حس تکیه گاه بودن،حس برتری در مقایسه با مردان دیگر، حس اعتماد و حس مورد پذیرش قرار گرفتن،حس احترام فردی و جمعی، اگر زنی این حس ها را به مرد مورد علاقه خود منتقل کند می تواند یک گام دیگر به وابسته کردن او نزدیک شود.

آیا رابطه جنسی باعث وابسته شدن مردها می شود؟

برخی دخترها در رابطه عاطفی با پسرها، با تن دادن به خواسته های جنسی آن پسر سعی در حفظ و وابسته کردن او دارند، اما در واقع اگر چه رابطه جنسی برای مردها اهمیت زیادی دارد ولی به عنوان عاملی برای ماندگار کردن آن ها در رابطه نیست، چرا که آن ها این نیاز را در رابطه با هر زنی می توانند رفع کنند،چه بسا پسرانی که با هدف تامین نیاز جنسی وارد یک رابطه می شوند پس از رسیدن به این خواسته، مورد دیگری را برای ازدواج انتخاب کرده اند.

مطلب مرتبط بیشتر بخوانید: چرا نباید در دوران آشنایی رابطه جنسی داشت

اما رابطه جنسی بعد از ازدواج تا حد قابل توجهی در وابسته کردن مردها تاثیر دارد،زنانی که به فانتزی جنسی همسرشان توجه می کنند و نیاز او را برطرف می کنند، یک قدم دیگر به وابسته کردن آن مرد نزدیک می شوند اما رابطه جنسی همه چیز نیست .

مردها از وابسته شدن ترس دارند

مردها از وابسته شدن ترس دارند

بهتر است بدانید مردها ذاتا تمایل دارند تکیه گاه باشند و دیگران به آن ها تکیه کنند، به همین دلیل از هر عاملی که آن ها را وابسته نشان دهد دوری می کنند،بنابراین یکی از روش هایی که می تواند بطور غیر مستقیم در وابسته کردن مردها شما را یاری کند استفاده از همین احساس مردها می باشد، طوری رفتار کنید که انگار او تکیه گاه محکمی است

طوری رفتار کنید که بود و نبودش تفاوت داشته باشد

برخی زنان رفتارهایی دارند که باعث می شود مردان اینطور حس کنند که اگر آنها در زندگی آن زن نبودند،هم آن با مشکلی و کمبوری مواجه نمی شد،

مردها به چه زنانی وابسته نمی شوند

زنانی که از نظر مالی جایگاه بالاتری نسبت به مرد دارند و مستقل هستند

در واقع شاید فکر کنید یک زن پولدار خیلی بهتر از یک زن بی پول است، بله اما در صورتی که فاکتور پول برای شما اهمیت پیدا کند، در واقع آن مرد به آن زن وباسته نشده بلکه به جایگاه مایل او وابستگی پیدا می کند، از طرف دیگر برخی مردان از اینکه ببینند همسر آنها از نظر مایل وابستگی به وی ندارند چه بسا احساس ناتوانی کنند، یادتان باشد در بالا ذکر شد حس تکیه گاه بودن برای مردان اهمیت دارد.

مطلب مرتبط زنان مغرور

مطلب مرتبط زنانی که فقط از دیگران انتظار دارند

مطلب مرتبط زنانی که فقط به ظاهر خود اهمیت می دهند

زنانی که که فکر می کنند چون ظاهر خوبی دارند و همه مردها و حتی خانم ها به وی خیره می شوند، پس خیلی جذاب هستند و روی باطن و اخلاق و رفتار خود تلاشی نکرده اندف بد نیست بدانید اکثر مردان خیانتکار همسر زیبایی دارند بنابراین زیبایی به تهایی نمی تواند باعث ماندگاری یک مرد در رابطه شود چه برسد به وابسته شدن او.

مطلب مرتبط زنانی که به بچه توجه نمی کنند

مطلب مرتبط زنانی که مدام مقایسه می کنند

مطلب مرتبط زنانی که فقط به جایگاه اجتماعی و مالی آن مرد توجه می کنند

برخی زنان در رابطه با یک مرد فقط و فقط مسائل مالی برایشان اهمیت دارد،یا جایگاه اجتماعی، مردها براحتی متوجه این حس می شوند.

در نهایت به جای آنکه به دنبال وابسته کردن مردان باشید،تمرکز خودتان را روی این موضوع بگذارید که چطور می توانم حس خوبی به آن مرد بدهم، آن چیزی که باعث پایداری یک رابطه است دلبستگی است نه وابستگی.

مطلب از علی مجد ( محقق و پژوهشگر)

مطالب پیشنهادی

مطلب مرتبط نحوه تحریک کردن مردها

مطلب مرتبط چکار کنم شوهرم بهم وابسته بشه

مطلب مرتبط نحوه جذب مرد مورد علاقه برای ازدواج

این مطلب در تاریخ يكشنبه 20 ارديبهشت 1399منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
38642





نظر شما در مورد مطلب مردها چگونه وابسته می شوند چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




نامزدم از لحاظ عاطفی و جنسی سرده
نامزدم از لحاظ عاطفی و جنسی سرده

نامزدم با دخترا چت میکنه
نامزدم با دخترا چت میکنه

نشانه های سرد مزاجی در مردان چیست
نشانه های سرد مزاجی در مردان چیست

12 روش غیر دارویی درمان اختلال نعوظ
12 روش غیر دارویی درمان اختلال نعوظ

چرا هر کاری می کنید باز آرامش ندارید
چرا هر کاری می کنید باز آرامش ندارید

مهمترین مطالبی که نوجوانان باید درمورد رابطه جنسی بدانند
مهمترین مطالبی که نوجوانان باید درمورد رابطه جنسی بدانند










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

10177

بازدید امروز:

27715

بازدید دیروز:

266473830

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام