آشنایی با زنان آلفا-آیا شما یک زن آلفا هستید؟

آشنایی با زنان آلفا-آیا شما یک زن آلفا هستید؟

زن آلفا دقیقا می‌داند چه می‌خواهد و کیست‎

زن های آلفا دارای ویژگی های ثابتی هستند که به راحتی آنها را از سایر زنان متمایز می‌کند.

آلفا یکی از جذاب‌ترین و محبوب‌ترین تیپ‌های شخصیتی برای زنان است. کمتر چیزی به حیرت‌انگیزی و شگرفی خصوصیات زنان آلفا وجود دارد. تصویر موقر یک زن آلفا از خود و روش‌های مهربانانه اما راسخ‌اش حرکت قدرتمندانه‌ای است که می‌توان در او به تماشا نشست. درحالی که دیگران ممکن است در زندگی کمبود شجاعت و مدیریت داشته باشند، زن آلفا دقیقا می‌داند چه می‌خواهد، و کیست، و به هیچ وجه به خاطر آن ابراز ندامت نمی‌کند.

جذابیت زنان آلفا برای مردان

زن های آلفا دارای ویژگی های ثابتی هستند که به راحتی آنها را از سایر زنان متمایز می‌کند، بازیگوشی، شیطنت و قدرت زنانگی ویژگی هایی ست که مثل آهنربا مردان را به سمت آنها جذب میکند و با جذابیت جادویی همیشه توجه زیادی از مردان را به خود جلب می کنند. اما خصوصیاتی مثل لجبازی ،تکبر ،اعتماد بنفس بالا، سرکش بودن و در کل ویژگی های که با قدرت طلبی مردان تداخل دارد هم عاملی برای گریزان بودن مردان از زنان آلفا میشود.

بنابراین مردان به دوراهی سختی می‌رسند ،کشش دیوانه کننده ای که اجازه نمی دهد از زن آلفا فاصله بگیرند و همین طور تلاش هم زمان برای گریز. چرا که مردان در طول دوره تکامل همواره برتر و مسلط بر زن بوده اند بنابراین تحمل زن راهبر و باهوش از توان اکثر آنها خارج است و وقتی متوجه می شوند زنان آلفا مطیع نمی شوند و هیچ زمان در بند یک مرد نمی‌مانند. بسیاری از مردان در مواجهه با این تداخل درونی، با این تیپ زنان ارتباط برقرار کرده و وارد رابطه می‌شوند اما قبل از اینکه رابطه وارد مرحله جدی بشود، فاصله گرفته و به سراغ زنان بتا می روند.

سرسخت بودن از ویژگی‌های بارز زنان آلفا است‎

در اینجا ۱۰ چیز که زنان آلفا در یک رابطه نیاز دارند به شما معرفی می‌شوند:

۱. آن‌ها نیاز دارند که به چالش کشیده شوند 

۲. آن‌ها به اعتماد نیاز دارند 

۳. آن‌ها به احترام نیاز دارند 

۴. آن‌ها به استقلال‌ نیاز دارند 

۵. آن‌ها به کسی نیاز دارند که بتواند پا به پای‌شان حرکت کند 

۶. آن‌ها به یک شریک زندگی برابر نیاز دارند 

۷. آن‌ها نیاز دارند که بخندند 

۸. آن‌ها نیاز دارند که به وقت ضرورت از آن‌ها انتقاد شود 

۹. آن‌ها به یک شخص مطلع نیاز دارند

۱۰. آن‌ها به یک شخص با تدبیر نیاز دارند

خصوصیات زنان آلفا

همیشه در مرکز توجهات هستند

چه بخواهند چه نخواهند، همیشه در مرکز توجهات هستند. اعتماد به نفس شان توجه همه‌ی کسانی را که با آن‌ها در تماس هستند به خود جلب می‌کند. سر کار ممکن است همه برای راهنمایی گرفتن درباره‌ی چگونگی انجام یک پروژه به آنها مراجعه کنند یا از آنها بخواهند که نقش رهبری تکالیف گروهی را به عهده بگیرند. در گردهمایی‌های اجتماعی، ممکن است تنها کسی باشند که داستان‌های سرگرم کننده را با دیگران به اشتراک می‌گذارد و همه را شدیدا به خنده وا می‌دارد. زنان آلفا قاپ همه را می‌دزدند و دیگران را با انرژی، وقار، و قدرت اجتماعی‌شان تسخیر می‌کنند.

سرسخت بودن از ویژگی‌های بارز زنان آلفا است

زندگی هر کسی ممکن است افت و خیزهایی داشته باشد زنان آلفا در موقعیت های سخت زندگی موانع را کنار می زنند و سخت تلاش می کنند. زن آلفا در مقابل بیماری، بی عدالتی، سوء استفاده جنسی، فقر و یا با شکست های ویران کننده استقامت می کند و اگر نیاز باشد دوباره تلاش خواهد کرد. او همیشه هدفمند زندگی می کند و به زندگی خوش بین است و هرگز تسلیم نمی شود.

زن آلفا حمایت کننده است 

زن آلفا، حمایت و قدرتش را در هر مرحله زندگی از شما دریغ نخواهد کرد. زن آلفا زنی نیست که در سختی ها عقب نشینی کند: او در دوران سخت، در زمان بیماری، مرگ و میر خانوادگی، مشکلات عاطفی، و یا در هر شرایط سخت و آزمایشات زندگی همراه و درکنار شما خواهد بود.

در رویارویی با واقعیت های زندگی، زنی نیست که تسلیم شود و کنار رود، بلکه به عنوان شریک زندگی تان در هر مرحله از زندگی و با هرچیزی که شما با آن مواجه هستید، روبرو می شود و استقامت می کند. حتی ممکن است بخاطر ناامنی موقعیت شغلی تان جلوی کارفرما بایستد و از شما حمایت کند.

پافشاری بر عقاید و باورها

بسیاری از مردم سعی می کنند از طریق توهین یا تهدید زنان قدرتمند را ساکت کنند و سرجای خود بنشانند و اما توهین و تهدید در یک زن آلفا اثر ندارد. از آن دسته زنانی نیست که مغرور و مدعی عالم نما باشد و تظاهر به علم بر همه چیز داشته باشد. بلکه مسئولیت پذیر است و رفتار عادلانه ای دارد و در مقابل بی عدالتی ها ساکت و آرام نمی نشیند. زن آلفا شناخت دقیق از ضمیر باطنی اش دارد و در مورد موضوعاتی که برایش اهمیت دارند، کاملا آگاه و مطلع است وهمواره با موضوعاتی مواجه می شود که آتش درونش را شعله ور نگاه می دارد.

اغلب زنان آلفا را در برنامه های توسعه جامعه یا سازمان های غیر انتفاعی مختلف که برای ارائه خدمات بهتر فعالیت دارند را خواهید یافت. زن آلفا یک شیوه زندگی متفاوت دارد که کاملا با آن سازگار است. دیگران ممکن است پشت سر او بدگویی کنند یا او را سرزنش کنند که چرا طرز فکر و انتخاب های زندگی اش همانند آنها نیست و یا حتی سبک زندگی و انتخاب های او را زیر سوال می برند، و به طور کلی شیوه زندگی زن آلفا را درک نمی کنند ... اما زن آلفا نسبت به حرف ها و نظرات دیگران بی اهمیت است.

زن آلفا از ترک کردن و تنها شدن هراسی ندارد

خصوصیات زنان آلفا

یک زن آلفا که به نیازهای روحی خود کاملا آگاه است در صورت نیاز می تواند از برخی چیزها چشم پوشی کند و دور شود. به عنوان مثال در صورت نیاز از یک موقعیت، ماجرای عاشقانه، یک شهر و .... دوری خواهد کرد. اگر با زن آلفا بدرفتاری شود یا احساساتش نادیده گرفته شود ترجیح می دهد که تنها باشد و با حقیقت درونی خود صادق باشد. زن آلفا ممکن است برای مدتی کاملا صبور و با تحمل باشد، اما اگر او را بیش از حد تحت فشار دهید، او نه تنها شما را ترک خواهد کرد بلکه به شما اطمینان خواهد داد که هیچ راهی برای بازگشت باقی نخواهد گذاشت.

زنان آلفا افرادی وفادار هستند‎

هدفمند زندگی می‌کند

حتی یک روز نیست که نداند دقیقا چه می‌خواهد. آنها هدفمند زندگی‌ می‌کنند و برای تمام حوزه‌های زندگی‌تان هدف‌های روشنی تعیین می‌کنند. هدف‌های فیزیکی، روانی، و معنوی که آنها برای خودشان مقرر می‌کنند چیزی فراتر از آنچه هستند که می‌خواهند به انجام برسانند، آن‌ها دستاوردهایی هستند که معرف آنهاهستند و بنابراین از جان برای آن‌ها مایه می‌گذارند. آنها فارغ از شرایط یا رنج‌هایی که دستیابی به اهداف در پی دارد با پشتکار به تلاش‌تان ادامه می‌دهند. می‌دانند که فقط از طریق سخت کوشی است که می‌توانند همچنان همان زن قدرتمندی که هستند باقی بمانند. 

زنان آلفا نقش بازی نمی کنند

زن آلفا افکار و ایده هایش را بر زبان می آورد و خواسته هایش را به وضوح بیان می کند. او نیازی به ایفای نقش و رول بازی ندارد. در محیط کار نیازی به نشان دادن قدرت و نفوذ یا غیبت و بدگویی از همکاران ندارد. و برای جلب توجه دیگران نقش بازی نمی کند، حسادت کسی را بر نمی انگیزد. خواسته ها و احساساتش را به وضوح بیان می کند و انتظار دارد دیگران نیز اینگونه رفتار کنند.

زنان آلفا افرادی وفادار هستند

بله درست است که زن آلفا زنی  کاملا مستقل و بی نیاز از مردان است و هر تن به هر احساسی نمی‌دهد اما اگر عشق و وفاداری زن آلفا را به دست آوردید، می‌توانید مطمئن باشید که او زنی با وفا است و هرگز از پشت به شما خنجر نزده و خیانت نمی‌کند. زن آلفا از شما پشتیبانی خواهد کرد، هنگامی که به او نیاز دارید، کنارتان خواهد بود و در افت و خیزهای زندگی همراهتان خواهد بود اگر وعده ای به شما بدهد به انجام آن مقید و پایبند خواهد بود. او نسبت به نزدیکان و دوستان خود احساس مسئولیت قوی دارد. برای امنیت، سلامتی و اقتدار اطرافیانش تمام تلاش خود را می کند.

آن‌ها نیاز دارند که به وقت ضرورت از آن‌ها انتقاد شود

آن‌ها به کسی نیاز دارند که قوی و به اندازه‌ی کافی معتمد به نفس باشد که وقتی یک زن آلفا گند می‌زند، از او انتقاد کند. کسی که به آن‌ها یادآوری کند بی نقص نیستند و این که در واقع می‌توانند گاهگاهی مرتکب اشتباه شوند. همه نیاز دارند که هرازگاهی خویشتن‌شان را بررسی کنند و زن آلفا نیز از این قاعده مستثنی نیست. قدرت و شخصیت زنان آلفا ملزم‌شان می‌کند کسی را داشته باشند که وقتی از مسیر منحرف می‌شوند آن‌ها را کنترل کند.

هرگز تسلیم نمی‌شوند

این احتمالا یکی از حیرت‌انگیزترین ویژگی‌های آنها است. این واقعیت را می‌دانند که تا زمانی که موفق به انجام کامل آنچه مقرر کرده‌ بودند و پیروزی کامل در این زمینه نشوند، هیچ چیز تمام شده نیست. این ویژگی‌ همان چیزی است که به آنها اجازه می‌دهد موفق باشند و خودشان را از بقیه‌ی جامعه جدا کنند. آنها با هدف و عزم راسخ استقامت به خرج می‌دهند. این استقامت همان چیزی است که به آنها آزادی جسور و شجاع بودن را می‌دهد. بالاخره، آنها می‌دانند کجا بوده‌اند، به کجا می‌روند، و اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوییم، دقیقا می‌دانند قادر به انجام چه کاری هستند.

این مطالب مرتبط را بخوانید
چه چیزهایی در ظاهر زنان برای مردان جذاب است

زن جذاب از نظر مردها

چرا آرایش کردن برای زنان مهم است

منبع : بیتوته

این مطلب در تاریخ 2019-05-08 06:30:37منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مطالب و مقالات روانشناسی
تعداد بازدید
25561





نظر شما در مورد مطلب آشنایی با زنان آلفا-آیا شما یک زن آلفا هستید؟ چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




ازدواج با فردی که داری فرزند است
ازدواج با فردی که داری فرزند است

انتخاب همسر از بین چند خواستگار
انتخاب همسر از بین چند خواستگار

آزمايش هايي براي تشخيص ناباروري
آزمايش هايي براي تشخيص ناباروري

علت کوچک شدن یکی از بیضه ها
علت کوچک شدن یکی از بیضه ها

چطور با حرف زدن دیگران را جذب کنیم
چطور با حرف زدن دیگران را جذب کنیم

زن جوان چطور سر از خانه فساد درآورد
زن جوان چطور سر از خانه فساد درآورد










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

3023

بازدید امروز:

27715

بازدید دیروز:

266466676

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام