مشاور سنتر

تاثیر زنان ماهواره ای بر مردان ایرانی

تاثیر زنان ماهواره بر مردان ایرانی



تاثیر زنان بازیگر فیلم های ماهواره ای بر مردان ،مردانی که عاشق زنان ماهواره ای میشوند،سکینه قره‌باغی، دکترای روانشناسی خانواده در این خصوص می‌گوید: به لحاظ روانشناختی، این امر کاملا طبیعی است که ایجاد محدودیت و کاهش دسترسی به چیزی که علم کافی از دلایل آن نیز وجود ندارد، افراد را به مراتب نسبت به استفاده از آن حریص‌تر می‌کند.

وی ‌افزود: وقتی مسئولان در نظر دارند استفاده از ماهواره را در کشور کاهش دهند، باید با اصول روانشناسی و جامعه‌شناسی به این عمل دست بزنند، چراکه کوچکترین اشتباه در این مسیر می‌تواند تبعات سختی را به‌دنبال داشته باشد، لذا اعمال پارازیت و جمع‌آوری ماهواره از خانه‌ها در طولانی مدت پاسخگوی این معضل نخواهد بود.



مردانی که زنان ماهواره را بیشتر از همسر خود می‌پسندند


این روانشناس خانواده گفت: من به کرات مراجعه‌کنندگانی داشته ام که ماهواره را منبع مشکلات خود ذکر می‌کنند؛ به یاد دارم خانمی با گریه به من می‌گفت: همسرم شب تا صبح به دیدن ماهواره به‌ویژه فیلم‌های مستهجن مشغول است و وقتی مانکن‌ها در برنامه‌ای نقش ایفا می‌کنند، همسرم سریع من را صدا می‌زند و می‌گوید: «منظورم این اندام است، باید این شکلی بشوی.»

قره‌باغی در ادامه تاکید ‌کرد: این زن از چهره و اندام خوبی برخوردار بود، اما متاسفانه همسر وی به هیچ وجه او را نپسندیده و مدام از وی ایراد می‌گرفت، من جلسات متعددی با این مرد صحبت کرده و گفتم: برای زنان زیبای ماهواره میلیون‌ها دلار هزینه شده است، شما برای همسرتان چقدر هزینه کرده‌اید؟، اما او به هیچ عنوان زیر بار نمی‌رفت.

وی اظهار داشت: متاسفانه سرانجام این زوج به طلاق ختم شد و من نیز مخالفت زیادی نکردم، چراکه به لحاظ اجتماعی و روحی، آنها سال‌ها قبل از هم جدا شده بودند، در حالی که آن زن تلاش زیادی برای حفظ زندگی خود کرد.

باید توجه داشت که نمایش هرچه بیشتر خانواده‌های بی‌سامان و لجام گسیخته در مقابل ساختار سنتی خانواده‌های ایرانی یکی از مهم‌ترین اهداف برنامه‌های ماهواره است.

بی‌اهمیت جلوه دادن احترام به والدین، عادی جلوه دادن رابطه جنسی دختر و پسر قبل از ازدواج تا حد باردار شدن دختر خانواده، هویت‌زدایی از مفهوم خانواده به عنوان کوچکترین واحد اجتماعی مستقل و مؤثر و پی‌ریزی و ایجاد آمادگی ذهنی تفکر شیطان پرستی در نوجوانان و جوانان از دیگر فجایع استفاده از ماهواره می باشد.



ماهواره و فمنیسم



مرتضی فاطمی‌نیا، کارشناس جامعه‌شناسی هم در این زمینه می‌گوید: در حال حاضر ترویج فمینیسم و کم‌رنگ کردن نقش مرد در جامعه یکی از مهمترین اهداف ماهواره محسوب می‌شود؛ در ماهواره مرد به عنوان کسی که تنها جهت رفع نیازهای جنسی زن خلق شده است معرفی می‌شود!

وی با ابراز تاسف از افزایش چشمگیر سقط جنین در ایران ادامه داد: عادی جلوه دادن سقط جنین برای دختران مجرد به عنوان راه حلی طبیعی برای رفع دلهره‌های احتمالی در روابط جنسی نامشروع از بیشترین تبلیغ‌های ماهواره است.

این جامعه‌شناس با اشاره به تأثیر‌پذیری جنسی و خشونت در جوانان و نوجوانان از طریق تماشای موزیک ویدئوهای خاص ماهواره گفت: طی سال‌های گذشته قبح استفاده از ماهواره شکسته شده و بسیاری از والدین به راحتی موجبات تماشای هر شبکه‌ای را برای فرزند خود مهیا می‌کنند که قطعا این امر باعث مخدوش شدن رابطه فرزندان پسر و دختر در یک خانواده خواهد شد.

قره‌باغی، روانشناس خانواده نیز در این باب می‌افزاید: شاید درک این مطلب برای بعضی از خانواده‌ها سخت باشد، ولی تعدادی از مراجعه کنندگان من خواهر و برادرانی هستند که رابطه جنسی نامشروع با یکدیگر دارند.

وی گفت: سوال مشترکی که از همه آنها می‌پرسم این است که آیا در منزل شما استفاده از ماهواره و فیلم‌های مستهجن ممنوع است یا خیر؟ و اغلب اظهار می‌کنند که به راحتی شبکه‌های ماهواره‌ای مختلف را در جمع نگاه می‌کنند.




تغییر الگوی زن ایرانی



متاسفانه همواره تاثیرات ماهواره بر روی زنان جوان کاملا محسوس بوده است؛ آنها به راحتی تحت تاثیر اندام باربی‌گونه بازیگران و مانکن‌های ماهواره قرار گرفته و سعی می‌کنند خود را به آن تصویر شبیه‌تر سازند.

فریبا آذر‌آیین، کارشناس تغذیه و رژیم‌درمانی در این خصوص اظهار می‌کند: بیش از 70 درصد مراجعان از من می‌خواهند اندام آنها را مانند اندام خواننده‌ها و بازیگران هالیوودی کنم، حتی بعضی از آنها عکس و پوستر فرد مورد نظر خود را نیز به همراه می‌آورند.

وی گفت: رژیم غذایی نسبت به شرایط سنی، جسمی، روحی و سابقه بیماری در افراد تجویز می‌شود، اما متاسفانه بسیاری از افرادی که خواستار اندام رویایی هستند از رژیم تجویزشده سرپیچی کرده و مقدار کالری و حجم غذای آن را به یک‌سوم نیز کاهش می دهند که این اقدام آنها می‌تواند بسیار خطرآفرین باشد.

این کارشناس تغذیه با اشاره به گسترش مصرف چربی‌سوزهای غیرمجاز در بین بانوان ابراز داشت: تبلیغات جذاب و البته دروغ ماهواره‌ها باعث شده زنان جوان علاقه شدیدی به مصرف چربی‌سوزها پیدا کنند، این در حالی است که مصرف این داروها آمار سرطان روده و نازایی را در آنها افزایش می‌دهد.



ماهواره؛ عامل انزوا و گوشه نشینی‌



ماهواره به لحاظ تنوع در کمیت و کیفیت‌، انسان را از متن جامعه بیرون کشیده و در خود محصور می‌کند تا آنجا که هیچ واکنشی در قبال سیاست‌های خارجی تنظیم شده از سوی حاکمان خود نشان ندهد و یا حتی سیاست‌های آنان را قبول و در برابر سیاست کشور خود ایستادگی کند.

از این‌رو، ماهواره روح انسان را منزوی کرده و انسان‌ ایثار، محبت به هم نوع و احساس مسئولیت در قبال جامعه و دیگران را به طور کلی برای خود بی‌معنا می‌بیند، لذا بعید به نظر می‌رسد ماهواره بتواند نقش مثبتی در کانون گرم خانواده‌های ایرانی ایفا کند.

سایت کلمه

 

افزایش روابط غیر اخلاقی

عوامل موثر در ایجاد تنوع طلبی جنسی

شبکه های ماهواره ای فارسی زبان و ترویج خیانت

رابطه جنسی

مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی

آموزش زناشوئی

آموزشهای جنسی

مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین

فیلم رابطه جنسی

رابطه جنسی

رابطه جنسی

امکانات فوق شامل خریدارای سی دی مقالات سایت و مجموعه آموزشی زوج خوشبخت نیز می شود

این مطلب در تاریخ 2015-01-04 09:54:55منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
اخبار و مطالب علمی و اجتماعی
تعداد بازدید
22100





نظر شما در مورد مطلب تاثیر زنان ماهواره بر مردان ایرانی چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




با چه تیپ شخصیتی ازدواج کنیم
با چه تیپ شخصیتی ازدواج کنیم

با پسری هستم که اول قصدش ازدواج بود اما الان میگه دوستی
با پسری هستم که اول قصدش ازدواج بود اما الان میگه دوستی

تاثیر خواب بر عملکرد جنسی
تاثیر خواب بر عملکرد جنسی

 آشنایی با دستگاه تناسلی زنان از منظر پزشکی
آشنایی با دستگاه تناسلی زنان از منظر پزشکی

آیا از نظر روانی بالغ شدید یا هنوز بچه اید؟
آیا از نظر روانی بالغ شدید یا هنوز بچه اید؟

چه هدیه‌ای یک خانم را خوشحال می‌کند
چه هدیه‌ای یک خانم را خوشحال می‌کند










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

11227

بازدید امروز:

19268

بازدید دیروز:

267053026

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام