مشاور سنتر

خودکشی یکی از دانش‌آموزان ماجرای کودک‌آزاری در اصفهان

خودکشی یکی از دانش‌آموزان ماجرای کودک‌آزاری در اصفهان

 

دیدم پسرم طنابی را دور گردنش محکم پیچیده است و دارد خودش را خفه می‌کند. سریع کمکش کردم تا از این وضعیت بیرون بیاید و وقتی پرسیدم چرا اینکار را کردی؟ گفت: مامان این آقا به ما گفته بود وقتی من اینکار را با شما کردم شما دیگر نجس هستید و برای پاک‌شدن باید خودتان را بکشید. حتی به بچه‌ من چطور مردن را آموزش داده بود؛ گفته بود با طناب و کمربند و تیغ‌زدن روی شاهرگ باید خودتان را بکشید.

 اواسط آذرماه سال گذشته بود که خبر کودک‌آزاری ۴ دانش‌آموز ۸ و ۹ ساله در یک مدرسه ‌دولتی در اصفهان منتشر شد. ماجرا از این قرار بود که بچه‌ها از اوایل سال تحصیلی دچار آزار و اذیت از طرف متهم پرونده می‌شدند؛ متهمی که پیش‌تر رئیس انجمن اولیا و مربیان مدرسه و سال گذشته نایب‌رئیس انجمن اولیا و مربیان بوده است.

بعد از فاش‌شدن این ماجرا و اقرار دانش‌آموزان، یکی از بچه‌ها به‌دلیل فشار زیاد حاصل از این اتفاق و تهدیدهای زیادی که از طرف متهم شده بود، اقدام به خودکشی کرده بود. سارا باقری، وکیل پرونده به خبرآنلاین گفته است: «این کودک طنابی را دور گردن خود بسته و خواسته خودکشی کند و وقتی مادر این بچه، عکس کودکش را برای من فرستاد، تمام آثار طناب روی گردن او مشهود بود و به‌شدت زخم شده بود.» مادر همین کودک هم در توضیح گفته است: «پسر من اقدام به خودکشی کرد. روان‌شناس می‌گفت پسرتان را در جریان همه‌چیز قرار دهید تا بعدا فکر نکند که شما پیگیری نکرده‌اید. به‌دلیل این ماجراها هم به‌شدت عصبانی شد. به خانه خواهرم رفتیم که شاید حالش بهتر شود؛ یک‌دفعه دیدم که صدای خرخر می‌آید و بعد دیدم پسرم طنابی را دور گردنش محکم پیچیده است و دارد خودش را خفه می‌کند. سریع کمکش کردم تا از این وضعیت بیرون بیاید و وقتی پرسیدم چرا اینکار را کردی؟ گفت: مامان این آقا به ما گفته بود وقتی من اینکار را با شما کردم شما دیگر نجس هستید و برای پاک‌شدن باید خودتان را بکشید. حتی به بچه‌ من چطور مردن را آموزش داده بود؛ گفته بود با طناب و کمربند و تیغ‌زدن روی شاهرگ باید خودتان را بکشید.»

این کودک‌آزار به‌خاطر ارتکاب عمل شنیع تفخیذ به عنف به صد ضربه شلاق حدی محکوم شده است. علاوه بر این وی بابت آدم‌ربایی و اتهاماتی که گفته شد، به تحمل ۴ بار حبس ۲۰ سال تعزیری محکوم شد که یک بار آن قابل اجراست.

این مطلب در تاریخ 2019-07-04 10:10:24منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
اخبار و مطالب علمی و اجتماعی
تعداد بازدید
2101





نظر شما در مورد مطلب خودکشی یکی از دانش‌آموزان ماجرای کودک‌آزاری در اصفهان چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




 شرایط دشوار ازدواج پسرها  - دخترها ، پدر ها ، مادرها بخونید
شرایط دشوار ازدواج پسرها - دخترها ، پدر ها ، مادرها بخونید

ابراز علاقه به نامزد
ابراز علاقه به نامزد

انواع گونه های ویروس کرونا
انواع گونه های ویروس کرونا

معاینه شخصی بیضه (T.S.E)
معاینه شخصی بیضه (T.S.E)

جملاتی که نشانه اعتماد به نفس پایین است
جملاتی که نشانه اعتماد به نفس پایین است

چه زمانی باید فکر طلاق باشیم
چه زمانی باید فکر طلاق باشیم










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

9735

بازدید امروز:

17266

بازدید دیروز:

266993496

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام