مشاور سنتر

نقش زنان در دیر انزالی مردان

زن می تواند در به تاخیر انداختن شهوت در همسرش موثر باشد

درست به همان شکلی که یک مرد می تواند از طریق تاثیر بر توانایی همسرش برای رها شدن از کنترل، باعث افزایش لذت او شود؛ اعتماد و اشتیاق برای دریافت کردن تحریک ها و عشق ورزی های مرد از جانب زن نیز می تواند به مرد در کنترل خودش کمک نماید.

هنگامی که زن توانایی پذیرش و دریافت کامل عشق همسرش را دارد، بدون شک مرد نیز می تواند مادامی که شهوت فزآینده ای را احساس می کند خود را حفظ کند. هنگامی که زن قادر به دریافت عشق و تحریک همسرش باشد به واسطه آن به لذت و آرامش دست می یابد، مرد نیز می تواند اشتیاق  و شهوتش را به تاخیر بیندازد.

این در حالی است که متاسفانه بسیاری از زوجین در طی رابطه جنسی در حال نقش بازی کردن هستند، یا در حال اجرای رفتارهای یک هنر پیشه زن یا مرد فیلمهای غیر اخلاقی هستند  یا اینکه صرفا خود را تسلیم شریک جنسی می کنند(خصوصا در زنان)

نقش بازی نکنید

اگر زن تلاش کند که خود را کنترل کرده و به فکر تحریک کردن همسرش باشد ممکن است ناآگاهانه کنترل را از همسرش سلب کرده و یا از نظر جنسی او را خاموش کند. دکتر گریر در این زمینه می گوید: "بیشتر زنان فکر می کنند مجبورند برای اثبات مردانگی همسرشان ارضا شوند، اما مردان تظاهر در این مورد را تشخیص می دهند. اگر مردی احساس کند در صمیمی ترین لحظات به او دروغ می گویید، درباره ارزش وجودی خود دچار تردید می شود؛ پس به وی نشان دهید که چه زمانی شما را تحریک می کند اما اگر ارضا نشدید یک پایان سینمایی را شبیه سازی نکنید."

اگر مرد بر روی ارایه تحریک و برانگیخته کردن همسرش تمرکز کند و در همین حین اگر زن به جای اینکه به همسرش اجازه تحریک بدهد خودش برای تحریک او تلاش کند در واقع روند حرکت انرژی همسر به سمت خود را مسدود کرده و باعث تجربه نابهنگام ارگاسم از جانب شوهرش خواهد شد.

هنگامی که واکنش های جنسی، پاسخهایی متناسب در برابر تلاش ها و تحریک های همسرش باشند مرد می تواند کنترل شهوتش را افزایش دهد. اما وقتی که پاسخ های زن، واکنشهایی اصیل و واقعی نسبت به تحریکهای ماهرانه همسرش نباشد، مرد لذات و عشق چندانی را احساس نکرده و ممکن است ناگهان کنترلش را از  دست بدهد. در این ضعیت یا مرد بیش از حد برانگیخته می شود و یا اینکه از لحاظ جنسی خاموش می شود.

پس در طی رابطه جنسی هم شما و هم همسرتان سعی کنید خودتان باشد. تمرکزتان صرفا بر خواسته های همسرتان نباشد بلکه به تحریکهای وی پاسخ مناسب دهید و از همه مهمتر مانع از ورود فیلمهای جنسی به زندگی مشترک تان شوید.

تجربه نشان داده که این سبک فیلمها نه تنها باعث افزایش کیفیت جنسی زوجین نمی شود بلکه به مرور عدم رضایت جنسی با هر نوع شریک جنسی را به همراه خواهد داشت.

ایجاد تعادل و هماهنگی بین لذت زن و مرد

زمانی که مرد احساس می کند که قبل از موعد مقرر و قبل از اینکه همسرش ارگاسم را تجربه کند در حال رسیدن به ارگاسم است می تواند با کاهش دادن میزان تحریک پذیری خود و پرداختن بیشتر به تحریک همسرش به راحتی بر اوضاع کنترل یابد. مرد از طریق تمرکز بر روی همسرش و اجازه ندادن برای ادامه تحریک از طریق همسر(زن)می تواند شروع به افزایش لذت همسرش نماید. در همان حال که زن لذت بیشتری را به واسطه اعمال همسرش دریافت می کند کنترل مرد نیز باز خواهد گشت.

تصمیم برای کاهش سرعت

گاهی اوقات، هنگامی که آمیزش جنسی شروع می شود مرد احساس مردانگی خود را در گروی توانایی اش در حفظ کردن یک آهنگ ثابت و پیوسته می داند. حال آنکه دقیقا بر عکس این واقعیت است. زن از اینکه بتواند کاری کند که همسرش

در طی رابطه جنسی هم شما و هم همسرتان سعی کنید خودتان باشد. تمرکزتان صرفا بر خواسته های همسرتان نباشد بلکه به تحریکهای وی پاسخ مناسب دهید و از همه مهمتر مانع از ورود فیلمهای جنسی به زندگی مشترک تان شوید

کنترلش را از دست دهد قطعا بسیار احساس لذت می کند و هنگامی که یک مرد در طی رابطه جنسی نیاز به احساس مکث پیدا می کند یعنی اینکه می خواهد از  سرعت رابطه جنسی بکاهد تا همسرش نیز از این رابطه لذت ببرد و این یعنی  چنین مردی در رابطه جنسی به فکر همسرش است.این کاهش سرعت در رابطه جنسی نشان از مهارت عالی  مرد در مدیریت رابطه جنسی و ایجاد شرایطی برای افزایش لذت زن است.

البته در هر نوع ارتباطی، اشتباه پیش می آید خصوصا در رابطه ای حساس مانند رابطه جنسی؛ و ما مسلما نباید توقع داشته باشیم که رابطه جنسی همیشه عالی و بی عیب و نقص باشد. وقتی که یک مرد قبل از همسرش به ارگاسم می رسد او به جای اینکه احساسات نامطلوب و منفی را در ذهنش پرورش دهد می تواند آن را به یاد داشته باشد ، به صورتی که مطمئن شود دفعه بعد به گونه ای عمل خواهد کرد که ابتدا همسرش به ارگاسم برسد.

 

این مطلب در تاریخ 2017-06-10 18:46:19منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
18079





نظر شما در مورد مطلب نقش زنان در دیر انزالی مردان چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




اختلاف سنی چه تاثیری در ازدواج دارد
اختلاف سنی چه تاثیری در ازدواج دارد

روشهای جذب و افزایش خواستگار
روشهای جذب و افزایش خواستگار

ماسک های مناسب برای جلوگیری از کرونا
ماسک های مناسب برای جلوگیری از کرونا

برای بارداری دوم چه باید کرد
برای بارداری دوم چه باید کرد

چطور بفهمیم پیر شدیم
چطور بفهمیم پیر شدیم

تکلیف مهریه بالای 110 سکه چیست
تکلیف مهریه بالای 110 سکه چیست










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

4874

بازدید امروز:

18287

بازدید دیروز:

266945715

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام