رفتار عاشقانه با همسر قبل از خواب

رفتار عاشقانه با همسر قبل از خواب

یکی از مهم ترین نکات برای سوال چگونه رفتار عاشقانه داشته باشیم همین گزینه است . زمانی که شب وارد اتاق خواب می شوید ، همه افکار و همه افراد را بیرون در اتاق جا بگذارید و فقط در مورد خودتان صحبت کنید. گفتگوی زن و شوهر قبل از خواب باید اختصاص به خودشان داشته باشد نه مشکلاتشان، هر گونه انرژی منفی ، مشغولیت ذهنی در مورد کار ، کودکان ، اطرافیان و مشکلات روزمره را کنار بگذارید و یک گفتگوی خصوصی در مورد تمایلات عاشقانه ، تمایلات جنسی و خوبی های یکدیگر و لحظات خوب زندگی داشته باشید.

یادگرفتن رفتار عاشقانه با همسر کلید موفقیت برای یک ازدواج بلند مدت است ، اگر شما ندانید که چطور با همسرتان عاشقانه رفتار کنید ، هر چه بیشتر از ازدواجتان بگذرد ، فاصله بین شما بیشتر خواهد شد و نتیجه اش چیزی جر بحث و دعوا و سردی و اعصاب خوردی و فاصله افتادن روز افزون بین شما نخواهد بود.


چگونه با همسرمان عاشقانه رفتار کنیم؟



زن و شوهری که نتوانند به هم ابراز محبت و علاقه داشته باشند خیلی سریع زندگیشان رو به سردی خواهد رفت. داشتن رفتارهای عاشقانه با همسر کلید موفقیت در ازدواج است که کیفیت زندگی شما را بسیار بالا می برد. اغلب زوجینی که به زوج درمانگر مراجعه می کنند و به مشکلات عاطفی برخورد کرده اند اغلب یکدیگر را دوست دارند و می خواهند رابطه خود را حفظ کنند اما در زمینه رفتارهای عاشقانه با همسر دچار ضعف هستند و نمیتوانند یک رابطه محبت آمیز و عاطفی با یکدیگر برقرار کنند.

وقتی برای اولین بار متوجه می شود که دیگر احساسات روزهای اول ازدواج را ندارید احتمالا دچار ترس می شوید و با خودتان فکر میکنید وارد رابطه اشتباهی شده اید یا رفتار شریک زندگیتان تغییر کرده است. ولی بهتر است به این موضوع هم فکر کنید که شاید اشکال از تغییر رفتارتان باشد ، شاید شما دو نفر رفتارهای ساده و پیش پا افتاده ای را که اوایل رابطه برای هم انجام می دادید را به فراموشی سپرده اید. اگر مشکل خاصی در زندگیتان وجود ندارد ولی روز به روز از احساس خوبی که به هم داشتید کاسته میشود احتمال این که رفتار عاشقانه را همسرتان را بلد نباشد زیاد است. وجود این رفتارها برای گرم نگهداشتن و احساس رضایت از زندگی ضروری است.

نحوه رفتار عاشقانه, اموزش رفتار عاشقانه, رفتار عاشقانه با شوهر

اهمیت ابراز محبت و رفتار عاشقانه با همسر


اهمیت ابراز عشق و رفتار عاشقانه با همسر



شروع یک رابطه همیشه ساده تر از ادامه دادن موفقیت آمیز رابطه است . برخی افراد به اشتباه تصور می کنند عشق باید با یک معجزه و خود به خود ایجاد شود ولی باید بگویم کاملا در اشتباهید.

ماندگاری محبت و علاقه در یک زندگی زناشویی نیاز به مراقبت دائمی و تصحیم مهارت های رابطه بین زوجین دارد. مهارت هایی مثل شنیدن ، درک کردن ، ابراز احساسات و بذل مهربانی.

ضمن این که حل مشکلات بدون انتقاد سالم از یکدیگر و تلاش برای رفع معایب و افزایش سازگاری با هم ، ممکن نیست.

زوجین در اوایل زندگی، از تمام این مهارت ها در تمام جوانب با دست و دلبازی زیادی استفاده می کنند ولی به مرور زمان این مهارت ها را کنار گذاشته و رفتارشان منفعلانه می شود . زوجین بعد از مدتی کارهایی را که در شروع رابطه با میل و رغبت انجام میداند را کنار می گذارند، که نتیجه آن افزایش نارضایتی و رنجش از یکدیگر می شود.

مهم ترین ابعاد یک زندگی متاهلی سالم داشتن ارتباط عاطفی و صمیمیت و به اشتراک گذاشتن افکار و عقاید در کنار ارتباط جسمی و جنسی است. هیچ کدام از این مولفه ها به تنهایی نمی تواند منجر به رضایت زوجین از زندگی شود.

نادیده گرفتن رفتار عاشقانه با همسر و ابراز محبت به او میتواند شما دچار عواقبی جبران ناپذیر کند. برخی آسیب هاس اجتماعی از جمله خیانت و اعتیاد به دلیل وجود کمبودهای عاطفی افراد در زندگی زناشویی ایجاد می شود.

همسر شما در شرایطی در خانه رضایت کافی را تجربه نکند و مورد تایید شما قرار نگیرد ، از نظر روحی آسیب پذیر شده و خودآگاه یا ناخودآگاه به افراد و محیط های دیگر پناه می برد که او را در معرض آسیب هایی که ذکر شد ، قرار می دهد.

برقراری رفتار عاشقانه با همسر کلید داشتن یک خانواده سالم است.

رفتار عاشقانه با شوهر, رفتار عاشقانه زنانه, رفتار عاشقانه با همسر

چگونه با همسرمان رفتار عاشقانه داشته باشیم


چگونه با همسر خود رفتار عاشقانه داشته باشیم؟



اگر می خواهید در کنار همسرتان زندگی گرم و صمیمانه ای را تجربه کنید باید محبت خودتان به او را همیشه در رفتار و گفتار نشان دهید. اگر نمیدانید رفتار عاشقانه با همسر شامل چه مواردی می شود .

در ادامه مقاله ایده های بسیار خوبی در زمینه رفتارهای عاشقانه با همسر ، خواهید یافت که شاید بسیار ساده و پیش پا افتاده باشند ولی تاثیر بسیار شگفت انگیزی در رضایت همسرتان از شما و زندگی اش خواهد داشت . شاید خودتان از قبل این رفتارهای عاشقانه را بشناسید ولی برا انجام دادن آن نیاز به یادآوری داشتید.


محبت کلامی به همسر



اگر به نظر خودتان تمام وقت و انرژیتان را صرف خوشبختی خانواده تان می کنید و رفتارهای محبت آمیزی با همسرتان دارید ، دلیل نمی شود که ابراز محبت کلامی را کنار بگذارید. تمام افراد به خصوص زنان با وجود تمام رفتارهای محبت آمیزی که برایشان انجام می دهید نیاز دارند که جملاتی دلگرم کننده و عاشقانه از شما دریافت کنند.

در واقع شاید بتوان گفت ابراز محبت کلامی برای یک زن تا آخر عمرش حتی زمانی که موهایش سفید شده و صورتش چروک، مانند شارژ موبایل است که همیشه نیاز به مراقبت دارد و تجدید شدن دارد.

اگر می بینید که زنی در سنین سالمندی هنوز به فکر زیبایی و آراستن خویش است و هنوز هم مانند یک دختر جوان با کوچکترین اتفاقات خوشحال می شود نشان دهنده بودن مردی کنار اوست که از ابراز محبت به او دریغ ندارد و همیشه روحش را تغذیه می کند.

برای افزایش رضایت همسرتان از زندگی باید این نکته کلیدی را در خاطر داشته باشیدکه ابزار محبت کلامی و رفتار های محبت آمیز مکمل یکدیگرند و زمانی که با هم و در کنار هم قرار بگیرند به صورت تصاعدی کیفیت زندگی شما را افزایش خواهند داد.


مرور خاطرات خوش



چگونه رفتار عاشقانه داشته باشیم ؟ از ابراز احساسات نترسید. همیشه زمانی را به مرور خاطرات خوش گذشته با هم اختصاص دهید. لحظاتی کوچک ولی به یادماندنی که کنار او احساسات خوب و عاشقانه ای را تجربه کرده اید. در بسیاری از موارد مرور این خاطرات که شاید از ذهن همسرتان رفته باشد باعث می شود که هیجانات مثبتی نسبت به شما را تجربه کند و احساسش نسبت به شما بیشتر شود پس به او نشان دهید که از بودنش چه احساسی دارید و انجام چه کارهایی باعث میشود که شما احساس بهتر و ماندگارتری را تجربه کنید.

رفتار عاشقانه با شوهر, رفتار عاشقانه زنانه, رفتار عاشقانه با همسر

رفتار عاشقانه با همسر قبل از خواب


زمان قبل از خواب را به خودتان اختصاص دهید



یکی از مهم ترین نکات برای سوال چگونه رفتار عاشقانه داشته باشیم همین گزینه است . زمانی که شب وارد اتاق خواب می شوید ، همه افکار و همه افراد را بیرون در اتاق جا بگذارید و فقط در مورد خودتان صحبت کنید. گفتگوی زن و شوهر قبل از خواب باید اختصاص به خودشان داشته باشد نه مشکلاتشان، هر گونه انرژی منفی ، مشغولیت ذهنی در مورد کار ، کودکان ، اطرافیان و مشکلات روزمره را کنار بگذارید و یک گفتگوی خصوصی در مورد تمایلات عاشقانه ، تمایلات جنسی و خوبی های یکدیگر و لحظات خوب زندگی داشته باشید.

گفتگویی که فقط انرژی مثبت بینتان ایجاد کند. یا اگر تمایلی به صحبت ندارید این زمان را به نوازش و در آغوش کشیدن هم اختصاص دهید تا از تنش های روزمره خلاص شوید و برای یک خواب با کیفیت و بدور از استرس آماده شوید.


نکات مثبت همسرتان را به او نشان دهید



رفتارهای عاشقانه بسیار ساده و پیش پا افتاده هستند ولی گاهی از یادمان می روند، هر فردی برای این که احساس خوبی نسبت به خودش داشته باشد نیازمند تعریف است ، سعی کنید در باره قابلیت ها ، جذابیت ها ، فداکاری ها و نتیجه مثبت کارهای شریک زندگیتان با او صحبت کنید و احساس رضایت خود را با تعریف از او نشان دهید. بازخوردهای مثبت از سوی همسر باعث می شود که طرف مقابل رضایت درونی بیشتری نسبت به شما داشته باشد و رفتارش با شما عاشقانه تر شود. ضمن این که تعریف از یکدیگر باعث می شود روابط خانوادگی موفق تری را تجربه کنید.


در مورد علایق جنسی هم گفتگو کنید



رسیدگی به علایق جنسی زوجین میتواند در بالاترین قسمت لیست رفتارهای عاشقانه با همسر قرار بگیرد.

یکی از مشکلاتی که اغلب زوجین با آن درگیر هستند ، اطلاع نداشتن از علایق جنسی یکدیگر است. اغلب زوجین تنها زمانی که احساس نیاز به ارضا شدن پیدا می کنند به سمت یکدیگر می روند و خودشان را ارضا می کنند بدون این که به فکر آمادگی یا لذت طرف مقابل باشند. زوجین با وجودی که رابطه جنسی دارند ولی متاسفانه از گفتگو درباره آن خجالت می کشند.

 مطلب مرتبط بیشتر بخوانید: انتظارات زنان از مردان در رابطه جنسی

مطلب مرتبط بیشتر بخوانید: انتظارات مردان از زنان در رابطه جنسی

 



کمی با خودتان فکر کنید ... وقتی شما اطلاعی در مورد علایق جنسی یکدیگر ندارید ، چطور ممکن است بتوانید بهترین لذت در رابطه زناشویی را به یکدیگر هدیه بدهید و همسرتان را سیراب کنید ؟

اگر هدفتان از داشتن رابطه جنسی صرفا ارضای نیاز جنسی باشد ، دیر یا زود دچار سردی در رابطه جنسی خواهید شد، رابطه جنسی یک فعالیت دو نفره است که باید همراه با لذت دو طرفه باشد، هدف اول در رابطه جنسی لذت دادن به طرف مقابل و همزمان لذت بردن خودتان است. اگر شما علایق جنسی شریک زندگیتان را ندانید چطور می توانید به او لذت دهید؟ یا او را به آرامش برسانید ؟

راههای برقراری رابطه عاشقانه با همسر, رفتار عاشقانه, نحوه رفتار عاشقانه

ایجاد تنوع در رفتار عاشقانه با همسر


ایجاد تنوع در رفتارهای عاشقانه با همسر



زندگی زناشویی بعد از مدتی می تواند دچار یکنواختی شود ، بهتر است به فکر مقابله با این یکنواختی ها باشید.

برای رفتارهای عاشقانه با همسرتان همیشه دنبال تنوع باشید ، روش های ابراز علاقه متنوعی انتخاب کنید، در ابراز علاقه کلامی ، جسمی ، نحوه بوسیدن و آمیزش جنسی ، به دنبال علایق همسرتان باشید و سعی کنید تنوع ایجاد کنید. از همین امروز سعی کنید رفتار عاشقاه جدیدی را امتحان کنید و تاثیر آن را بر زندگی خودتان ببینید.

عدم رضایت از رابطه جنسی و نداشتن رابطه جنسی با کیفیت در زوجین میتواند عوارض ناخوشایندی برای زندگی زناشویی داشته باشد که خودش را در تمام ابعاد زندگی بروز می دهد و منجر به گفتگوها و جر و بحث های بی دلیل و اعصاب خوردی های دو نفر از هم می شود.

یکی از بهترین روش ها برای افزایش صمیمیت جنسی و برانگیختن شهوت بین زوجین صحبت کردن گاه و بی گاه در مورد علایق جنسی یکدیگر است، به هم بگویید چه می خواهید یا چه کاری برایتان لذت بخش است و این کارها را برای هم انجام دهید. تمام قسمت های حساس بدن یکدیگر را کشف کنید انواع لمس ها لیسیدن ها و خوردن ها را در جای جای بدن یکدیگر امتحان کنید تا متوجه شوید کدام حرکت برای شریک زندگیتان با لذت همراه است .

همیشه به فکر راههای جدید برای ایجاد احساس لذت و رضایت از هم در رابطه جنسی باشید تا هر روز شوق و علاقه بیشتری بینتان ایجاد شود و مانع از ایجاد احساس سردی و دوری بین خودتان شوید.

راههای برقراری رابطه عاشقانه با همسر, رفتار عاشقانه, نحوه رفتار عاشقانه

ایده هایی برای رفتار عاشقانه با همسر


ایده هایی برای رفتارهای عاشقانه با همسر



اگر می خواهید صمیمیت بینتان همیشه موج بزند و دچار سردی و یکنواختی نشوید بهتر است فعالیت هایی را برای رفتار عاشقانه با همسر در نظر بگیرید و مثل مشق شب ، هر روز حداقل یکی از آن ها را انجام دهید.

البته سلایق و علاقمندی های هر فردی می تواند کاملا متفاوت از فرد دیگر باشد بنابراین شما لیست خود را باید با توجه به ویژگی های شخصیتی همسرتان تنظیم کنید . لیستی که در ادامه قرار می گیرد صرفا جهت ایده گرفتن شما برای شروع است.

• لمس کردن : همسرتان را با بغل یا بوسه ناگهانی در یک مکان غیر قابل پیش بینی یا از یک جای غیر همیشگیی غافلگیر کنید.

دست ، پا ، شانه یا تمام بدن همسرتان را ماساژ دهید.

• فعالیت های دونفره : دست در دست هم به پیاده روی یا کوهنوردی بروید

با هم ورزش کنید

با هم برقصید

با هم آشپزی کنید

بخشی از کارهای خانه را با هم انجام دهید

با هم به گردش شبانه بروید

با رفتن به مکان های تفریحی دور از خانه همسرتان را غافلگیر کنید

با برنامه ریزی برای تعطیلات آخر هفته همسرتان را سورپرایز کنید.

به پارک بروید و تاب بازی کنید

شطرنج و مونوپولی بازی کنید

مثل کودکان حباب بازی و بادکنک بازی کنید

• مطالعه : داستانی که هر دو دوست دارید را در رختخواب برای هم بخوانید. مجله مورد علاقه همسرتان را برایش بخرید. برای همسرتان شعر بخوانید.

• موسیقی : برای همسرتان ترانه ای عاشقانه بخوانید ، برای رفتن به کنسرت خواننده موردعلاقه اش بلیط بخرید و غافلگیرش کنید، موسیقی های مورد علاقه همسرتان را برایش پخش کنید.

• استراحت : زمانی که مشغول بیدار کردن کودک و درست کردن صبحانه هستید اجازه دهید همسرتان نیم ساعت بیشتر بخوابد. با همسرتان چرت بزنید یا کنار هم استراحت کنید. موهای همسرتان را نوازش کنید تا به خواب برود.



قبل از خواب او را ببوسید



• سرگرمی : او را تشویق کنید به دنبال سرگرمی هایش برود .



سرگرمی های مورد علاقه اش را برایش فراهم کنید.

وقت خود را در اختیار همسرتان قرار دهید تا همراه با شما بتواند سرگرمی مورد علاقه اش را انجام دهید.

برای بیرون رفتن و و انجام فعالیت هایی که مورد علاقه همسرتان است زمان بگذارید.



• فیلم دیدن : دی وی دی فیلم محبوب همسرتان را بخرید و او را غافلگیر کنید.
 


یکی از برنامه های نوستالژیک دوران کودکی تان را ببینید.

بلیط فیلم مورد علاقه همسرتان را خریداری کرده و با رفتن به سینما او را خوشحال کنید.



• حمام: وان حمام عالی پر از گل و اسانس های تقویت کننده پوست برای همسرتان آماده کنید.



همسرتان را به حمام برده و او را بشویید.

حوله گرم برای همسرتان آماده کنید.

حمام را برای همسرتان گرم کنید.



• غذا : غذای مورد علاقه همسرتان را آماده کنید.



اگر می دانید همسرتان یک روز بسیار پر مشغله دارد برایش میان وعده بگذارید.

کیک و شیرینی های زیبا به شکل قلب برایش درست کنید.

پیک نیک رفتن را در برنامه خود قرار دهید.

به کافی شاپ و بستنی فروشی مورد علاقه همسرتان بروید.

او را به شام بیرون از خانه دعوت کنید.



• طبیعت گردی : در دل جنگل دست هم را بگیرید و با هم پیاده روی کنید.



شب ها به تماشای ستارگان بنشینید.

به تماشای پرندگان زیبا بروید.

با هم گل کاری کنید.

با هم دوچرخه سواری کنید.

 

 مطلب مرتبط بیشتر بخوانید: چگونه با همسرمان رابطه عاظقانه داشته باشیم

مطلب مرتبط بیشتر بخوانید: فانتزی جنسی چیست

این مطلب در تاریخ چهارشنبه 3 شهريور 1400منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
8105





نظر شما در مورد مطلب رفتار عاشقانه با همسر قبل از خواب چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




چگونه می توانید ترس از عاشق شدن را مدیریت کنید؟
چگونه می توانید ترس از عاشق شدن را مدیریت کنید؟

چطور مورد پسند خواستگار باشیم
چطور مورد پسند خواستگار باشیم

ناتوانی جنسی در خانم ها
ناتوانی جنسی در خانم ها

حقایقی در مورد پستان
حقایقی در مورد پستان

رنگ شخصیت خودتان را می دانید؟
رنگ شخصیت خودتان را می دانید؟

چرا دختران جوان دوست دارند آرایش کنند؟
چرا دختران جوان دوست دارند آرایش کنند؟










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

19318

بازدید امروز:

18688

بازدید دیروز:

266455256

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام