برای درمان بیماری های جنسی چگونه بدون خجالت از دکتر نوبت بگیریم؟

برای درمان بیماری های جنسی چگونه بدون خجالت از دکتر نوبت بگیریم


صحبت کردن درباره مسائل و بیماری های جنسی همیشه برای برخی افراد سخت بوده و مانند بیماری های دیگر به راحتی با آن برخورد نمی کنند. این مورد مخصوصا در کشور ما، به دلیل مسائل فرهنگی و تابو بودن مسائل جنسی، بیشتر دیده می شود؛ با وجود این که بیماری های مربوط به مسائل جنسی مانند سایر بیماری ها، بسیار مهم هستند و نباید برای نوبت گرفتن و مراجعه به دکتر در این مسائل خجالت کشید.


برای بعضی از مردان صحبت درباره ناتوانی های جنسی پیش دکتر سخت و خجالت آور است چراکه به نوعی حس ضعیف بودن به آن ها می دهد. ممکن است با این موارد در خانواده مواجه شده  باشید که فردی به دلیل خجالت، از مراجعه به  موقع به دکترهای متخصص در زمینه بیماری های جنسی خودداری کند.


اگر به  تازگی متوجه شده اید که به بیماری های مقاربتی (بیماری جنسی) مبتلا هستید، ممکن است احساسات متفاوتی داشته -باشید. ممکن است احساس عصبانیت، شرمندگی یا حتی کثیفی کنید. ممکن است بخواهید خودتان یا شخص دیگری را سرزنش کنید. ممکن است در مورد معنای واقعی بیماری مقاربتی برای سلامتی خود و شریک زندگی خود و همچنین رفاه و سلامتی آینده خود دچار سردرگمی شوید.


برای بسیاری از مردم، بدترین قسمت داشتن بیماری های جنسی ترس و شرمساری است که با آن ها همراه است. این مورد برای افرادی که دچار مشکل ترس از ویزیت پزشک هستند بسیار بیشتر خود را نشان می دهد و آزار دهنده است.


در ادامه این مطلب علت خجالت افراد در بیماری های جنسی را بیان می کنیم و راهکارهای موثری را برای رفع این مشکل ارائه می دهیم.



از دکترهای متخصص در زمینه مسائل جنسی نوبت بگیرید


برای مطرح کردن مشکلات جنسی و مقاربتی به اطلاعات اینترنت و یا درمان های خانگی اکتفا نکنید. پزشکان متخصص زیادی در زمینه ی بیماری های جنسی برای زنان و مردان وجود دارند که تحت عنوان متخصص زنان، زایمان و نازایی؛ اورولوژی برای مردان و تخصص های مرتبط مشغول به فعالیتند. پزشکان متخصص با این بیماری ها به صورت کامل آشنا هستند و هنگام پذیرش و ویزیت به شما کمک می کنند تا شرم خجالت خود را کنار بگذارید و راحت مشکل خود را مطرح کنید.


در مرحله  ی اول باید نوبت را با پزشک متخصص تنظیم کنید. برای بسیاری از افراد ممکن است نوبت گرفتن با متخصص مسائل جنسی هم سخت باشد. برای حل این مشکل از وب سایت های نوبت دهی آنلاین، مانند وب سایت دکترتو، استفاده کنید تا بدون خجالت و نیاز به تماس تلفنی، کاملا به صورت آنلاین ساعت و روز نوبت خود را دریافت کنید. وقتی که از دریافت نوبت مطمئن شدید، یک مرحله از خجالت خود را پشت سرگذاشته اید.


توصیه می کنیم برای این که استرس شما کمتر شود، نوبت خود را در روزهای غیر کاری و آخر هفته بگیرید که از خستگی های کار دور باشید. استرس شما هنگام استراحت کمتر می شود و راحت تر می توانید با دکتر صحبت کنید.



مراجعه حضوری به پزشک مسائل جنسی


اگر تشخیص داده اید که عفونت مقاربتی وجود دارد، با پزشک خود به صورت رودررو صحبت کنید. بیش از  حد به اطلاعات موجود در اینترنت تکیه نکنید.
اینترنت می تواند راهکارهای عمومی ارائه دهد، اما یک پزشک مشکل شما را به صورت جزئی بررسی می کند، به طور خاص مورد بحث قرار می دهد و به نوعی با شما ابراز همدلی می کند. یک متخصص خوب می تواند به شما کمک کند تا متوجه شوید که مشکل شما خجالت آور و شرم آور نیست و برای بسیاری از افراد اتفاق می افتد.



متخصص مسائل جنسی در موارد زیر به شما کمک می کند:


• چه گزینه های درمانی دردسترس شماست
• چگونه عفونت های جنسی را به افراد دیگر منتقل نکنیم
• چگونه می توان از ابتلا به بیماری های مقاربتی دیگر یا آلوده شدن مجدد به بیماری مقاربتی قابل درمان که قبلاً داشته اید، جلوگیری کرد.
 

مراجعه حضوری به پزشک مسائل جنسی



اگر نمی توانید با متخصص مسائل جنسی صحبت کنید یا درحال حاضر کسی را نمی شناسید؛ برای تشخیص، درمان و مشاوره در مورد حفاظت از سلامت جنسی خود دراز وبسایت های نوبت دهی آنلاین، تخصص موردنیاز و دکتر مدنظر خود را پیدا کرده و نوبت دریافت کنید.


مورد دیگری که وب سایت های نوبت دهی برای کاهش استرس به شما ارائه می دهد امکان برقراری ارتباط آنلاین با پزشکان متخصص است که با چت کردن و تماس تلفنی با دکتر انجام می شود. شما هرچقدر هم که در این مورد خجالتی باشید، چت کردن با پزشک در مرحله اول برای دریافت مشاوره بسیار راحت تر است.



نکات مهم هنگام مراجعه حضوری به متخصص مسائل جنسی


پس از طی کردن مراحل قبل و دریافت نوبت از پزشک باید برای ملاقات حضوری با پزشک و صحبت کردن با او آماده باشید. نکات زیر در این زمینه به شما کمک می کند:


1. مشکلات سلامتی خود را قبل از ورود به اتاق پزشک بنویسید. این کار باعث می شود تمرکز خود را بر روی مشکلات موجود حفظ کنید. تا زمانی که پزشک تمام مشکلات شما را برطرف نکرده است، مطب را ترک نکنید.


2. اگر پزشک از شما می پرسد در چه مواردی می تواند به شما کمک کند، با مشکلی که بیشتر شما را آزار می دهد و خجالت بیشتری دارید شروع کنید. سپس پزشک شما تمام سوالات مربوط به آن مشکل را می پرسد. سپس می پرسد آیا موضوع دیگری وجود دارد؟ اگر او نمی پرسد، اصرار داشته باشید که به او بقیه موارد را هم بگویید.



3. ازبه کار بردن کلمات آلت تناسلی و واژن خجالت نکشید. اغلب استفاده از کلمات دیگر مانند شرمگاهی به جای کلمات اصلی ممکن است باعث شود پزشک شما بیش از شما احساس ناراحتی کند. به یاد داشته باشید پزشک شما یک متخصص مسائل جنسی است و استفاده از کلمات درست قسمت های جنسی بدن، او را شرمنده نخواهد کرد.



4- درصورت نیاز به معاینه ی واژن یا آلت تناسلی، پزشک به شما پیشنهاد می کند که یک همراه در طول معاینه حضور داشته باشد. این کار برای این است که احساس راحتی بیشتری داشته باشید. همچنین می توانید شخصی را که به او اعتماد دارید به مطب پزشک ببرید.


5- برای مسائل جنسی دکتر خود را مدام تغییر ندهید. اگر در ابتدا شما به یک پزشک عمومی برای حل مشکل جنسی مراجعه کنید، در بسیاری از موارد ممکن است کار شما سخت تر شود. بنابراین از همان ابتدا از متخصصان این زمینه نوبت بگیرید تا نیاز به مراجعه های مجدد به پزشکان جدید را نداشته باشید.



6. بااین که ممکن است عجیب به نظربرسد، اما قبل از معاینه از عطر و پودر یا کرم روی واژن یا آلت تناسلی خود استفاده نکنید. درصورت نیاز به انجام آزمایش ادرار، ممکن است در نتایج آزمایش اختلال ایجاد شود.


سعی کنید راحت باشید


هرچه زودتر در مورد مسائل حساس بهداشت جنسی صحبت کنید، شما و پزشکتان زمان بیشتری دارید تا مشکل را به خوبی و با بهترین راهکار حل کنید.
پزشکان تنها زمانی می توانند به رفع مشکلات شما کمک کنند که آن ها را کامل بشناسند.

برای بیماران مهم است که بفهمند اتاق های معاینه پزشکی امن ترین مکان برای صحبت کردن در مورد همه بیماری  ها و مشکلات آن هاست.
اگر با پزشک خود ارتباط برقرار نکرده اید یا احساس می کنید نمی توانید در موارد حساس به او اعتماد کنید، ممکن است زمان آن باشد که پزشک خود را عوض کرده و پیش دکتر دیگری بروید.

نکات مهم هنگام مراجعه حضوری به متخصص مسائل جنسی




بالابردن دانش و اطلاعات در زمینه مسائل به پیشگیری از بروز بیماری های مقاربتی و جنسی کمک می کند. هنگامی که اطلاعات خود ر این زمیته را زیاد کنید، با آگهی بیشتری می توانید برای درمان بیماری های جنسی اقدام کنید. برای کسب اطلاعات در این زمینه به بخش سلامت جنسی مجله دکترتو مراجعه کنید و لیست کاملی از مطالب مفید در زمینه سلامت جنسی و انواع بیماری های مقاربتی را در اختیار داشته باشید.



هیچوقت مشکلات جنسی را رها نکنید


تقریباً برای همه ی معضلات سلامتی درمان وجود دارد و برخی از مسائل به طرز شگفت آوری درمان می شوند.
سکوت در برابر یک مشکل آزاردهنده نه تنها باعث ایجاد شکاف بین شما و پزشک شما می شود، بلکه باعث ادامه پیدا کردن رنج و بیماری شما هم می شود.
پزشکان متخصص موجود در سایت های نوبت دهی ، در هر شرایطی می توانند به شما کمک کنند. دکترهای متخصص در این زمینه به خوبی در مسائل جنسی زنان، مردان مسن، جوانان و همه چیزهایی که روی سلامت جنسی اثر می گذارد مسلط هستند.
در نتیجه مشکل جنسی خود را رها نکنید و همین حالا از مطمئن ترین روش ممکن برای درمان آن اقدام کنید.

این مطلب در تاریخ شنبه 3 مهر 1400منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
2383





نظر شما در مورد مطلب برای درمان بیماری های جنسی چگونه بدون خجالت از دکتر نوبت بگیریم؟ چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




سوالات پسر در خواستگاری: پسرها چه سوالاتی را در خواستگاری بپرسند؟
سوالات پسر در خواستگاری: پسرها چه سوالاتی را در خواستگاری بپرسند؟

چرا برخی خانم ها ازدواج نمی کنند
چرا برخی خانم ها ازدواج نمی کنند

مشکلات هورمونی در زنان
مشکلات هورمونی در زنان

علت سرد شدن میل جنسی
علت سرد شدن میل جنسی

چطور مثبت اندیش شویم
چطور مثبت اندیش شویم

چه دخترانی زودتر طلاق میگیرند
چه دخترانی زودتر طلاق میگیرند










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

8307

بازدید امروز:

17146

بازدید دیروز:

266286070

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام