مشاور سنتر

خبرهای  مهم روز سه شنبه  17 اردیبهشت 1398

خبرهای  مهم روز سه شنبه  17 اردیبهشت 1398

هاتگرام و طلاگرام مستقل می‌شوند/ بازگشت دوباره نسخه‌های فارسی تلگرام


تهران- ایرنا- دبیر شورای عالی فضای مجازی اعلام کرد: وزارت ارتباطات به هاتگرام و طلاگرام سروری اختصاص نداده و به‌زودی این دو پیام‌رسان به شکل مستقل به فعالیت خود ادامه خواهند داد.
وی افزود در این‌که هاتگرام و طلاگرام با مجوز به فعالیت خودشان ادامه داده‌اند، هیچ شکی وجود ندارد. این مجوز از سوی مرکز ملی فضای مجازی و هماهنگی قوه قضاییه صادر شده است. در حقیقت قوه قضاییه حق قانونی دارد که در این خصوص مجوز صادر کند. قوه قضاییه این مجوز را به مرکز داد و مرکز ملی نیز به این شرکت ابلاغ کرد که می‌تواند فعالیت خود را ادامه دهد.

نامه رئیس جمهور به سران انگلیس، فرانسه، آلمان، چین و روسیه

فردا چهارشنبه نامه‌ای از طرف رئیس جمهور خطاب به سران کشورهای 1+4 توسط سید عباس عراقچی در اختیار سفیران این کشورها در تهران قرار می‌گیرد.



درخواست پخش ربنای شجریان از صدا و سیما جهت افزایش نشاط مردم


یک عضو فراکسیون امید مجلس گفت: از همکاران در شورای عالی نظارت بر صدا و سیما می‌خواهم تا در رسانه ملی مطالبی عنوان شود که نشاط اجتماعی ایجاد می‌کند. پخش ربنای شجریان می‌تواند به این موضوع کمک کند.



فضای مجازی خطرناک تر است یا فیلتر؟

تهران- ایرنا- بحث ها پیرامون محدودسازی و فیلتر برخی شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام این روزها از همیشه داغ تر است. با این حال کارشناسان همواره نسبت به برخورد سلبی با فضای مجازی هشدار می دهند.



تهیه لایحه جامع احترام به آزادی های مشروع و حفظ حقوق شهروندی

تهران- ایرنا- رئیس قوه قضاییه با تأکید بر ضرورت آموزش عمومی و اختصاصی جهت رعایت هر چه بیشتر حقوق شهروندی، به معاونت حقوقی قوه قضاییه مأموریت داد که لایحه جامع حقوق شهروندی را با بهره مندی از تجربیات گذشته و در نظر گرفتن مفاهیم و مصادیق جدید تهیه کند.


سرمربی خارجی تیم ملی تا ۳ روز آینده معرفی می شود

تاج، رییس فدراسیون فوتبال: این فرد که از مربیان مطرح دنیا است یک برند برای کشور شده و نشان می دهد تحریم ها هیچ تاثیری نداشته و دنیا می خواهد با ایران مراوده داشته باشد. هزینه این مربی به صورت یورو پرداخت می شود

دنبال احیای شیر ایرانی نیستیم
.
خرازیان، مدیر دفتر حیات وحش محیط زیست: اجداد این ۲ شیر براساس شجره نامه ۱۲۰ سال پیش در دوره قاجار به ملکه انگلستان هدیده شده بودند. برای شناسائی زیستگاه مطلوب این گونه منقرض در کشور اقدام می‌کنیم ولی در حال حاضر برنامه‌ای برای احیای آن نداریم
سازمان اولین وظیفه‌اش حفظ گونه‌های موجود کشور و ارتقای وضعیت حفاظتی گونه‌های در معرض انقراض مثل یوزپلنگ و گورخر ایرانی است اما ممکن است در سالهای آینده با انجام امکان سنجی‌ احیای شیر ایرانی و حتی ببر خزری به عنوان اولویت دوم قرار گیرد

بررسی موضوع تخصیص ۱۴ میلیارد دلار برای تامین کالاهای اساسی در نشست غیرعلنی مجلس

«ابوترابی» نمایند مجلس:
در نشست غیرعلنی امروز رئیس مجلس گزارشی را از تحریم نفتی آمریکا و اقدامات این کشور در این زمینه و معافیت برخی کشورها به نمایندگان ارائه کرد.
در این جلسه مسائل اقتصادی کشور و به ویژه نحوه تخصیص ۱۴ میلیارد دلار اعتبار در خصوص کالاهای اساسی و پرداخت آن به مردم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در نشست امروز راهکارهای مختلفی پیشنهاد شد که این میزان اعتبار به صورت کالابرگ یا الکترونیک در اختیار مردم قرار گیرد که در نهایت جمع‌بندی در خصوص آن انجام نشد.
در این جلسه مقرر شد تا کمیسیون اقتصادی با دعوت از کارشناسان و دریافت نظرات و پیشنهادات آنها راهکاری در این زمینه پیشنهاد وگزارش آن را در صحن مجلس ارائه کند.

تذکر نماینده قم به روحانی درباره ضعف در اداره کشور
«ذوالنوری»، نماینده مردم قم در تذکری کتبی به رئیس‌جمهور عنوان کرد که جناب آقای رئیس‌جمهور ضعف مدیریتی جنابعالی در اداره کشور باعث آشفتگی شدید اقتصادی شده است که مردم احساس می‌کنند هیچ کنترلی بر قیمت‌ها وجود ندارد، به وظیفه خود عمل کنید.

با اعلام فرهاد مجیدی سرمربی استقلال،
مهدی رحمتی کاپیتان این تیم به دلیل آنچه غیبت غیر موجه در تمرین اعلام شده است، جریمه شد

سی ان ان:بستن تنگه هرمز باعث مداخله نظامی آمریکا می شود

تهران – ایرنا – تحلیلگر نظامی شبکه تلویزیونی سی ان ان آمریکا در باره اعزام ناو هواپیما بر یو.اس.اس آبراهام لینکلن به منطقه خاورمیانه گفت: بستن آبراهه تنگه هرمز باعث نوعی مداخله نظامی آمریکا خواهد شد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، این شبکه تلویزیونی افزود:آمریکا یک ناو گروه ضربتی به منطقه خاورمیانه فرستاده که آن را هشداری به اقدامات مشکل سازایران عنوان کرده است.

رمزهای دوم کارت های بانکی تا پایان اردیبهشت اعتبار دارند

تهران- ایرنا- بانک مرکزی اعلام کرد: رمزهای دوم ایستا فقط تا پایان اردیبهشت اعتبار دارند و از ابتدای خرداد امسال برای استفاده از خدمات بانکی باید از رمز دوم یکبار مصرف استفاده شود.


تخفیف 15 درصدی قیمت ماکارونی در ماه رمضان

تهران- ایرنا- با وجود افزایش قیمت ماکارونی، برخی شرکت ها به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان و حمایت از اقشار کم درآمد جامعه، اقدام به تخفیف 15درصدی این محصول در بازار کرده اند.


زمان پرداخت مابه‌التفاوت افزایش حقوق مستمری‌بگیران تامین‌اجتماعی اعلام شد


سرپرست سازمان تامین اجتماعی از اعمال مابه التفاوت افزایش حقوق مستمری‌بگیران و بازنشستگان این سازمان از ماه جاری خبر داد.

این مطلب در تاریخ 0000-00-00 00:00:00منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
اخبار و مطالب علمی و اجتماعی
تعداد بازدید
2541





نظر شما در مورد مطلب خبرهای مهم روز سه شنبه 17 اردیبهشت 1398 چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




پیشنهاد ازدواج از سوی دختر به پسر
پیشنهاد ازدواج از سوی دختر به پسر

جذب جنس مخالف در اولین دیدار
جذب جنس مخالف در اولین دیدار

دستگاه تناسلی زن
دستگاه تناسلی زن

عوارض رابطه جنسی زیاد در مردان
عوارض رابطه جنسی زیاد در مردان

علائم ابتلا به اختلالات شخصیتی
علائم ابتلا به اختلالات شخصیتی

نحوه برخورد دختر و پسر در دانشگاه
نحوه برخورد دختر و پسر در دانشگاه










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

2482

بازدید امروز:

17266

بازدید دیروز:

266986243

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام